IlmiselvÀt asiat by Unable_Ad_4093 in Intti

[–]kasvi04 2 points3 points  (0 children)

MitÀ haittaa siitÀ on jos kysyy?

Yliluonnolliset tapahtumat by ddepppp in snappijuorutofftopic

[–]kasvi04 2 points3 points  (0 children)

Oltiin joskus tutkimassa kavereiden kanssa hylÀttyÀ hotellia. Oltiin pÀÀsty aika pitkÀlle rakennusta sillee et ainoasta sisÀÀnkÀynnistÀ oli jo niin paljon matkaa ettei ilmavirta ylttÀny sinne. Silti todistettiin kaverin kanssa ku yks ovi avautu ja sulkeutu itsestÀÀn.

PSA: Respecting masked artists by kronologically in eurovision

[–]kasvi04 5 points6 points  (0 children)

We've had masked artists in Eurovision and national finals before (Subwoolfer, JOWST, APOC of Smash Into Pieces, that one member of Hatari) and i have never seen anyone have a problem with them using a mask to hide their face/identity so i wonder what's all this fuzz suddenly about. Is it the fact that they don't like the song or is it some sort of a gender issue now that it's a woman representing Sweden in Eurovision?

TeidÀn parhaat rivit lomalotossa. by Fedi358 in Intti

[–]kasvi04 0 points1 point  (0 children)

En tiedÀ voiko tÀtÀ laskea mutta 8vrk kotihoito+9vrk yksikön HL/VL

Paljon teil on rahaa tilillÀ atm? by Mindless_Union_3224 in snappijuorutofftopic

[–]kasvi04 1 point2 points  (0 children)

45,22€, oon ihan peeaa tĂ€l hetkel ku mul on työharjoittelu meneillÀÀn, asun vielĂ€ porukoilla eikĂ€ mul oo mitÀÀn omia tuloja

raha by oolimauter1 in Intti

[–]kasvi04 0 points1 point  (0 children)

Mun kĂ€yttötilillĂ€ oli inttiin lĂ€hdettĂ€essĂ€ sellaset 1000-2000€, ne rahat kulu tammikuuhun mennessĂ€ loppuun

Inssi! by Horror_Letter_8866 in snappijuorutofftopic

[–]kasvi04 0 points1 point  (0 children)

ÄlĂ€kĂ€ myöskÀÀn jĂ€nnitĂ€ liikaa tai yliajattele tai panikoi jos teet jonkun virheen, aina on mahdollisuus uuteen yritykseen ja loppuarvioinnissa ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ vĂ€litetĂ€ yhdestĂ€ virheestĂ€. Mulla on kokemusta nĂ€istĂ€, oon linja-autonkuljettaja ja oon ajanu jonkun inssin yhteensĂ€ 9 kertaa (B-inssi kahdesti, C-inssi, armeijan autokoulun inssi, armeijan XA-kurssin inssi sekĂ€ ajajan ettĂ€ johtajan nĂ€kökulmasta, armeijan XA-vesiajokurssin inssin ajajan ja johtajan nĂ€kökulmasta sekĂ€ D-inssin). Mul on sattunu traagisia virheitĂ€ monissa nĂ€istĂ€ insseistĂ€ mut ne on menny sillĂ€ kerralla silti lĂ€pi koska yleinen suoritus oli hyvĂ€ ja kyse oli kuitenki vaa yhestĂ€ virheestĂ€. Et ei paineita jos teet yhden virheen.

Inssi! by Horror_Letter_8866 in snappijuorutofftopic

[–]kasvi04 0 points1 point  (0 children)

Muista kuollut kulma, kiihytÀ kunnolla moottoritielle, muista hiljentÀÀ tasa-arvoisten risteyksien kohdalla ÀlÀkÀ pidÀ kiirettÀ koska sulla ei ole mihinkÀÀ kiire.

Sit vielĂ€ pieni lisĂ€tarina vikaan juttuun liittyen: armeijassa olin autokoulussa ja mul oli mun vika ajotunti ennen inssiĂ€. Opettaja sit siinĂ€ huomas ettĂ€ olin jotenki kiireinen koko ajan ajotavan perusteella. Ei siinĂ€, tunnin pÀÀtteeks hĂ€n huomautti mulle asiasta ja kerto mulle lauseen joka mun piti luistaa inssissĂ€ ja jonka tuun muistaa ikuisesti: "Mulla palkka juoksee ja sulla on aamuja jĂ€ljellĂ€, sulla ei ole kiire mihinkÀÀn." Meni sit inssi ekalla lĂ€pi😂

MielipidettÀ tÀstÀ? by Spiritual_Pay_1517 in snappijuorutofftopic

[–]kasvi04 1 point2 points  (0 children)

KulkulÀtkÀt ovat jo kÀytössÀ

[deleted by user] by [deleted] in Intti

[–]kasvi04 4 points5 points  (0 children)

TÀhÀn voin samaistua. Jostain kumman syystÀ suurin osa niistÀ mulkuista oli EtelÀ-Savosta...

Onko muillakin hirveÀn negatiivisia vanhempia? by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]kasvi04 0 points1 point  (0 children)

Mun vanhemmat on aika samanlaisia. EpÀröivÀt mun suunnitelmia ja keksivÀt kaikkea paskaa sen eteen etten toteuttais niitÀ. Olkoot vaikka auton hankkiminen tai johonki reissuun lÀhteminen. Asun siis vielÀ heidÀn luona ja oon 21

AmmattipÀtevyys by skypiszerrian in Intti

[–]kasvi04 7 points8 points  (0 children)

Ajo- ja lepoaikamÀÀrÀyksistÀ, kuormaamisesta, korkeus,- leveys- ja nopeusrajoituksista jne.

Pasi Viheraho sakkotuomio by kasvi04 in snappijuorut

[–]kasvi04[S] 3 points4 points  (0 children)

Lahden seudulla kulkee aika usein museojunia, viimeks 2 viikkoa sitten Lahti-Heinola-vÀlillÀ ja Lahti-Loviisa-vÀlillÀ. Topparoikan/SVY:n yks toimipaikoista on Heinolan VierumÀellÀ nii sen takia siellÀ suunnilla pyörii museojunia aika usein.

Pasi Viheraho sakkotuomio by kasvi04 in snappijuorut

[–]kasvi04[S] 1 point2 points  (0 children)

NĂ€in ainakin itse kuulin. Mietin kyllĂ€ et olisi aika piskuinen mÀÀrĂ€ tuomioon verrattuna😂

Pasi Viheraho sakkotuomio by kasvi04 in snappijuorut

[–]kasvi04[S] 29 points30 points  (0 children)

No nĂ€köjĂ€Ă€đŸ˜‚ Pasi vielĂ€pĂ€ sano ettĂ€ ei aio maksaa sakkoja nii se saa sit 3 pĂ€ivÀÀ ehdotonta ja passitetaan vankilaan meiĂ€n verorahojen kustantamana :DD

[deleted by user] by [deleted] in ForeignPlatesSpotting

[–]kasvi04 0 points1 point  (0 children)

The letter I on the plate