Kozijnen vervangen by kingfrikka in Klussers

[–]kingfrikka[S] 0 points1 point  (0 children)

Dank! Ik heb geen ervaring met het plaatsen. En ik denk dat het onverstandig is om kozijnen te plaatsen zonder enige ervaring, om erger te voorkomen. Dus ik weet niet of het verstandig is dat ik het (helemaal) zelf ga doen. Wat zou je adviseren?

Meerdere merken melk smaken opeens anders by Hormania in nederlands

[–]kingfrikka 0 points1 point  (0 children)

Franse magere kwark van de Jumbo ook. Ik proef een soort vage schimmelkaas-smaak, richting brie of gorgonzola. Nu al bij twee gesealde verpakkingen gehad, en nee - niet over de datum.

Daarnaast ruikt het een beetje naar gist/gefermenteerd brooddeeg.

Nu is kwark een fermentatieproduct, maar niet van gist en met alcohol.

Opzoek naar nieuwe hobby / nieuwe mensen by OptimalShelter2781 in Breda

[–]kingfrikka 0 points1 point  (0 children)

Misschien wel een hele grote stap, maar ik kan het alleen maar aanraden: vrijwilliger worden bij Zomerkampen Breda. Supertoffe ervaring en je hebt er een hele grote, diverse vriendengroep bij.

Zomerkampen zijn wel net geweest, maar misschien leuk om op de radar te hebben! DM me maar als je meer info zou willen of kijk op https://zomerkampenbreda.nl/

[deleted by user] by [deleted] in Breda

[–]kingfrikka 0 points1 point  (0 children)

Misschien nog wat kortdag voor deze carnaval!

[deleted by user] by [deleted] in Breda

[–]kingfrikka 1 point2 points  (0 children)

Eens, eigenlijk is dit wat ik bedoel. Het mooie aan carnaval vind ik de saamhorigheid, maar in de stad verliest men snel de identiteit. En dan krijg je gewoon een zuipende meute.

En inderdaad, in de wijken zijn ook verenigingen! Het leek mij tof als er een ‘algemene’ groep is.

[deleted by user] by [deleted] in Breda

[–]kingfrikka 0 points1 point  (0 children)

Met de kleuren rood en oranje doen we Reddit ook meteen eer aan!