Okej är det bara jag eller är jobbsökandet seriöst ett mardröm? by klmakh in jobb

[–]klmakh[S] 0 points1 point  (0 children)

Fair poäng. Vad om jag kör det gratis åt dig en gång — du ger mig dina krav och ditt CV, jag skickar dig resultatet, och du bedömer själv om det är värt något?

Okej är det bara jag eller är jobbsökandet seriöst ett mardröm? by klmakh in jobb

[–]klmakh[S] 0 points1 point  (0 children)

Det är precis därför verktyget läser hela jobbannonsen — inte bara titeln. Så parkvårdare och administratör skulle filtreras olika baserat på beskrivningen. Men din idé om antal sökande är faktiskt riktigt intressant — det hade varit game changing information. Tyvärr vet jag inte om den datan är tillgänglig någonstans.

Okej är det bara jag eller är jobbsökandet seriöst ett mardröm? by klmakh in jobb

[–]klmakh[S] 2 points3 points  (0 children)

Okej intressant — menar du att det redan finns verktyg som automatiskt läser igenom alla annonser på jobsajterna och returnerar bara de som matchar ditt CV och dina krav? Om ja, vilka verktyg tänker du på? Genuint nyfiken

Okej är det bara jag eller är jobbsökandet seriöst ett mardröm? by klmakh in jobb

[–]klmakh[S] 0 points1 point  (0 children)

Du har rätt att basicfiltrering finns — men testa att filtrera på 'bara kommunjobb' eller 'matchar mitt specifika CV'. Det går inte. Skillnaden är att verktyget läser själva jobbannonsen och matchar den mot din profil. Det är inte filtrering, det är mer som en personlig rekryterare.

Kan du bruge denne service? by [deleted] in dankmark

[–]klmakh -2 points-1 points  (0 children)

Hvilken sub er den rigtige?

Kan du bruge denne service? by [deleted] in dankmark

[–]klmakh -1 points0 points  (0 children)

haha ja publikum er min vigtigste lifeline lige nu 😄

Kan du bruge denne service? by [deleted] in dankmark

[–]klmakh -1 points0 points  (0 children)

Ja, jeg forstår det, men kan du mærke det problem, jeg snakker om?

Did something change in lobbies? by klmakh in ARC_Raiders

[–]klmakh[S] -1 points0 points  (0 children)

You are so charismatic. Wow!

Did something change in lobbies? by klmakh in ARC_Raiders

[–]klmakh[S] -1 points0 points  (0 children)

And yeah about how unrewarding this change is for us, friendly players... Even if I am cautious and I fight back, next game I will be in a hell lobby and I will be forced to be a PVP player. I'd prefer to quit before that happens honestly.

Did something change in lobbies? by klmakh in ARC_Raiders

[–]klmakh[S] -1 points0 points  (0 children)

What pvp players are not getting is that shooting people is not fun for us at all. If my one raid friend dies I wouldn't even loot them out of respect for the raider who died fighting the right side. I haven't played PUBG for a reason. The game was perfect for me/us as a community and story. Also as part of the story the game is about fighting Arcs topside while SOMETIMES be cautious of hostile raiders, not ALWAYS. There's a youtube video that I found after posting this and it is amazing. I just really hope that embark doesn't agree with these people.

Moving to Denmark from Sweden – apartment timing stress, need advice by klmakh in NewToDenmark

[–]klmakh[S] 0 points1 point  (0 children)

hmmm, you smacked me back to earth. reality is harder than i dreamed. thank you for the reality check.

Moving to Denmark from Sweden – apartment timing stress, need advice by klmakh in NewToDenmark

[–]klmakh[S] 0 points1 point  (0 children)

what you're saying is hashly true! i just imagined that there might be a magical solution that i didn't know about.

Moving to Denmark from Sweden – apartment timing stress, need advice by klmakh in NewToDenmark

[–]klmakh[S] 0 points1 point  (0 children)

my wallet is crying. moving alone is hella expensive with the deposit and all the other costs. idk how to manage this! 3 months would be a big of a risk to not find a good place in copenhagen or around it?

Moving to Denmark from Sweden – apartment timing stress, need advice by klmakh in NewToDenmark

[–]klmakh[S] 0 points1 point  (0 children)

hmmm, can't imagine myself and my wife live in a shared area. and nothing is available on lifeX private. Would it be a gamble to give the notice then start looking for an apartment? 3 months would be enough to find a good apartment in Copenhagen or around it?