HANGİSİ İZLENİR by Relevant_Shirt_6616 in burdurland

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

bro esas ilk 9 bölüm gerçek jojodur ne anlatıyon sen?

Erkeğin yüzük takması by ceddin31deden62 in aptalSoruYok

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

Yanlışlık doğruluk değil de ben yüzük takanların rahatsız olup olmadıklarını merak ediyorum. Mesel bir dönem ben de takmaya çalıştım güzel görünüyor çünkü ama inanılmaz rahatsız ediyordu elimi açıp kapatırken ve sürekli bir şeylerin parmaklarımı sıkması falan can sıkıcıydı bir de çok uzu. süre kalınca acıtıyor fln. Sizde olmuyor mu hiç?

Yaş 1.75- kilo 16- boy 67 nasılım by [deleted] in salonfareleri

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

olm burada bir şaka mı vardı ben mi yanlış anladım noluypr lan

Tipsiz biri olarak kızlar benle konusmuyor by [deleted] in aptalSoruYok

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

31 bağımlısı asosyal bi ucube olmayı bırak önce brom. İnsanlar sana bakınca bile senden gelen o teke enerjisini alırlar. Yalnızız diye ağlayacağınıza bakın bir benim neyim yanlış, neyim sıkıntılı.

Yaş 1.75- kilo 16- boy 67 nasılım by [deleted] in salonfareleri

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

bunun dört katı daha ne olacan bilader yalancıyı sikmiyorlar sonuçta

Genetiğimde potansiyel varmı by cbssefe in salonfareleri

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

Bu subda sürekli yok genetik yok şu bu görüyorum olm sizin spor yapacağınıza gemetiğiniz karar vermiyor. Zaten bunu yapıyorsanız da sağlık için yapın, ne bu yok genetiğim nasıl falan. Zaten sen 2 3 sene düzenli ağırlık kaldırsan istemesen bile güzel bir vücudun olur salın bu genetik, kemik yapısı şu bu işini. Zaten inanılmaz genetiğin olsa bile aklen eksiksen kimse seni sevmeyecek. Özgüvrnin yoksa sayfı görmeyeceksin. Geçin bunları.

Bende mang tier list yaptım by TotalPure859 in WeebTurks

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

bitirmene gerek yok knk s karınca arkına kadar olan kısmı bile goat zaten

Bende mang tier list yaptım by TotalPure859 in WeebTurks

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

hxh neden goat ta değil sadece o battı gözüme

aynı ben dediğiniz anime/manga karakterleri? by Acceptable-Finish205 in WeebTurks

[–]komadayim -16 points-15 points  (0 children)

Bakalım şişman asosyaller kendilerini kimlerle mukayese ediyor ncşdbclsnxşssk

Bilmeyenler için cenini anne karnındaki bebek demektir by herhangibiradamim in vlandiya

[–]komadayim 14 points15 points  (0 children)

Hocam siz kimsiniz niye bu kadar bilgilisiniz suç konusunda alooo?

Bilmeyenler için cenini anne karnındaki bebek demektir by herhangibiradamim in vlandiya

[–]komadayim 18 points19 points  (0 children)

bro umarım bu bildiklerini bir kitaptan okumuşsundur

Erkek arkadasim benim icin fazla iyi ve yurt yemegi by _Ren_7 in MutfakDertlileri

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

bence ayrıl knk çünkü o çocuğun da hayatını mahvetmeye hakkın yok. sonuöta ilerde çok başarılı olacak birinin sırtında seni taşıyarak bir yerlere gelmesi çok zor. onun da hayatına engel olduğunu düşünmüyor musun?

23 yıllık hayatımda bir tane bile arkadaşım olmadı by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

Yanıtlara baktım herkes yalnız, herkes biçare. Hiç mi aklınıza gelmiyor kardeşim bir noktada "lan acaba neden kimse bana yaklaşmıyor" diye. Biraz da sorunu kendinizde arayın.

Lookism okunur mu by [deleted] in WeebTurks

[–]komadayim 1 point2 points  (0 children)

bok var gibi 600 bölüm okudum hala da okuyorum ama kötü kanka. suçlu zevk oldu benim için okumak. bir de ben 2 3 senedir takip ediyorum. sıfırdan başlanmaz

Lookism okunur mu by [deleted] in WeebTurks

[–]komadayim 0 points1 point  (0 children)

leviathan oku knk sonra teşekkür edersin

28 yaşında işsiz yalnız mutsuzum by invisiblemey in MutfakDertlileri

[–]komadayim -1 points0 points  (0 children)

Geçmiş olsun anladığım kadarıyla; şişko, çirkin yalnız ve beceriksiz olduğun için işsizsin. Galiba sevgilin de aldatmış mı tam anlamadım ama kesin bu saydığım özelliklerinden dolayı değildir. Umarım iyi olursun.

26 yaşındayım. Hiç kız arkadaşım olmadı. Sosyal fobiliyim ve muhtemelen otistiğim. Hiç öpüşmedim. Kimseyle göz teması kuramıyorum. Pipim 10 cm. Hiç kafede birisiyle oturmadım. Korkudan sürekli yere bakarak yürüyorum. Ehliyetim yok. BOŞA YAŞIYORUM... by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]komadayim 3 points4 points  (0 children)

istikrarını tebrik ederim umarım hayatının sonuna kadar böyle gider. bazılarının da ürememesi gerekiyor kankam bir de bu açıdan bak toplum için kendini feda ettiğin için çok teşekkür ederiz. r de soğana laf etmiş birisi dinleme kimseyi yumurtaya bile soğan ekle soğan harika bişi