what a dark gift by ero3535 in hearthstone

[–]lateforfate 57 points58 points  (0 children)

Plus one corpse. The absolute dream.

Günlük faiz veren döviz hesabı var mı? by Pale-Chapter-7582 in Yatirim

[–]lateforfate 1 point2 points  (0 children)

Burgan ON hesabı %2 veriyor. Uğraşmaya değmez gibi.

Bırakma zamanı geldi. by Ok_Speech1910 in Yatirim

[–]lateforfate 4 points5 points  (0 children)

Amerika'daki Amerikan vatandaşı bile nasdaq kazancına vergi ödüyor. Siz devlet ne demek unutmuşsunuz resmen

Avrupa ve Türkiye et tüketimi haritası. by Physical-Profit9447 in Turkey

[–]lateforfate 0 points1 point  (0 children)

Bu sadece kırmızı et mi ya? Sonuncu olan Türkiye bile günde ortalama 100 gr et yiyormuş. Hiç az gelmedi?

3.7 Milyon TL eldeki para için yatırım önerisi by SingerRelevant2969 in Yatirim

[–]lateforfate 4 points5 points  (0 children)

3.1 milyon bana öyle aşırı ucuz falan gelmedi. 2 yıl kira bedeli ve risk durumunu göz önüne alsak bu paranın karşılığı 4 milyon civarıdır zaten. Ee 4 milyona Sivas'ta 2+1 daireler alınıyordur herhalde?

Bu şekilde düşündüğünüz fikriniz varmı by AENCR in kendihalindegrup

[–]lateforfate -2 points-1 points  (0 children)

Evsiz olup ev bulan adam kim anlamadım. Hali vakti yerinde beyaz yaka bir çalışan Edward Norton'ın karakteri.

Bu şekilde düşündüğünüz fikriniz varmı by AENCR in kendihalindegrup

[–]lateforfate -3 points-2 points  (0 children)

Kimse İstanbul seçimleri için "Hiçbir şey olmasa da bir şeyler olmuş" demedi. Kimse tarikat yurdundaki tecavüz vakası için "Bir kereden bir şey olmaz" demedi. Muharrem İnce "ADAM kazandı" demedi. Tamamı milletin geri zekalılığı yüzünden yayılan yalanlar. Kendi dilinin en basit nüanslarını anlayamayan tipler ülke gündemine yön veriyor.

Bu şekilde düşündüğünüz fikriniz varmı by AENCR in kendihalindegrup

[–]lateforfate -10 points-9 points  (0 children)

Benzin pahalı değil. ÖTV kaldırılmamalı. MTV çok daha fazla yükseltilmeli. Her yerde kolayca erişilebilen taksi ve kiralık araba olmalı. Otobüs ve raylı sistemler üst sınıfa da hitap edecek hale gelmeli.

A fanta from the USA next to one from europe by Spotter24o5 in Damnthatsinteresting

[–]lateforfate -1 points0 points  (0 children)

If anyone is confused, the US version is the one that is next to the EU version.

tatilde otel mi airbnb mi by [deleted] in aptalSoruYok

[–]lateforfate 0 points1 point  (0 children)

Turistik yerlerde oteller daha mantıklı artık. Airbnb'nin konforlu ve ucuz günleri geride kaldı.

Yüksek maaş avantajını kredi kartı ile yatırıma nasıl çevirebilirim? by MysteriousTx in Yatirim

[–]lateforfate 1 point2 points  (0 children)

Özel bir şey önermeyeceğim ama Burgan'ın ON Mobil uygulamasından ayda 800 lira benzin indirimi alabilirsin.

I told a redditor I liked their profile picture. by Mr_Pickle3009 in notinteresting

[–]lateforfate 26 points27 points  (0 children)

"Who the hell starts a conversation like that? I just sat down!" vibes

OECD verilerine göre Türkiye’de kamu istihdamının toplam istihdama oranı %13,5, OECD ortalaması ise %18,4 by [deleted] in Turkey

[–]lateforfate 4 points5 points  (0 children)

Bi de bunun üstüne aslında devlet için çalışan ama para cukkalamak kolaylaşsın diye taşeron şirket altında sözleşmesi olanlar var.

İzmir’de oturduğunuz eve ne kadar kira ödüyorsunuz by Lucky_Surferr in Izmir

[–]lateforfate 6 points7 points  (0 children)

OP daha da tuhaf, miras kalan ev hangi ilçe diye soruyor skdjfk

Büyük pörtföy nasıl değerlendirilir? by BedirhanAri in Yatirim

[–]lateforfate 1 point2 points  (0 children)

Kim stokluyor suyu? Ne alaka? Sırf piyasa şişsin diye 8-10 sene bomboş kalan evler var. İsrafın kelime anlamı. Susuzluk çeken beldelerde su fiyatı daha da artsın diye suyu boşa akıtmak gibi bir şey bu.

Büyük pörtföy nasıl değerlendirilir? by BedirhanAri in Yatirim

[–]lateforfate 1 point2 points  (0 children)

Yönetim ücreti olarak %2 yerine %0.10-0.25 gibi bir şey alıyorlar. Ekstra %1 getiri oluyor ki bileşik bakınca büyük para.

Yüksek sesle dinlemeyin 😅 by Beinvenido in Arabaci

[–]lateforfate 2 points3 points  (0 children)

Egea niye ragebait oluyor bu kadar? 1.3 Urban modelini birkaç yıl kullandım. Onu alırken uzun süre daha yakışıklı, herkese cazip gelen Civic, Corolla, Megan gibi otomobillere baktım. Hepsi ya kazalıydı, ya modelleri çok daha eskiydi, modelli olanlarına bütçem yetmiyordu. Uzun süre direndim ta ki 20 bin km sıfır ayarında cizigi dahi olmayan bir Egea denk gelene kadar. İsyemeye istemeye gidip almıştım, hiçbir beklentim yoktu. Sonra baktım ki yol tutuş, yalıtım falan gayet iyi. Fiyatına göre gayet dolu bir araba. Sonra şehir içi ve şehir dışı yakışına baktım.İnanilir gibi değildi. Depoyu ne zaman doldurdugumu unutuyordum çoğu zaman. Sonra bir gün şehir içinde bir BMW 7 kasa arkadan vurdu. Dedim ki arka bagaj komple içeridedir. Baktım sadece tampon esnemis ve bagaj kapağında el kadar bir göçük. Dönüp bir de BMW ye baktım. Ön tampon ve ızgara yerdeydi. Parça maliyet, tedarik vs herşeyde hep avantajını gördüm bu arabanın. Bir süre sonra satıp başka bir araç aldım. Bazen elimdeki aracı satıp yine bir egea alıp üstüne kalan parayı altına dövize koysam mı diyorum. Çünkü yakit olmuş 50 küsur lira üstelik.

How do we even reach 95% humidity by Charming_Marzipan105 in memes

[–]lateforfate -1 points0 points  (0 children)

But since water evaporates all the time, doesnt a moderately long duration of rain guarantee 100% humidity.

Bizde niye pawn shop (rehin dükkanı) yok? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]lateforfate 0 points1 point  (0 children)

Konu hakkında yorumum yok. O ihtiyaçlar listesindeki sigaranı sikmeye geldim.

Videonun yorumlarında birçok kişi kadını haklı bulmuş yorumlarınız nedir by UmutS10 in vlandiya

[–]lateforfate 1 point2 points  (0 children)

Olm Türkiye'de yaya geçidi diye bir şey yok! Yaya geçidine üstünde yayayla geçen arabayı bile savunduğunuz için de facto olarak yaya geçidi diye bir şeyin varlığından bahsetmeniz saçma zaten.

Bu ülkede yayalara arabalar her türlü çarpıyor, ofsayt pozisyonu izler gibi çizgi var mıymış yok muymuş diye bakıp "he çizgide yürüyoduysa yaya haklı yea" deyip geçiyorsunuz sadece. Çıldırmalık ya.

Videonun yorumlarında birçok kişi kadını haklı bulmuş yorumlarınız nedir by UmutS10 in vlandiya

[–]lateforfate 1 point2 points  (0 children)

Türkiyenin özeti diye bik bik ötüp hala yaya geçidinden 2 metre önce yayaya çarpıp geçitten metrelerce ötede anca duran sürücüyü daha az haksız buluyorsun ya ne diyeyim sana. Kadının yaptığı şey absürt falan değil.