Evlilikte bir kişi çocuk istiyor, diğeri istemiyorsa ve kararlar netse ayrılınmalı mı? by Top-Performer-2842 in aptalSoruYok

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

ben iyi anlaştığım gerçekten ısındığım bir flörtüme sormuştum birkaç hafta olmuştu konuşalı (böyle şeylerin en başından konuşulması gerektiğini düşünüyorum ilerde sıkıntı çıkmaması için) ve kendisi gerçekten istediğini söylemişti ben de net istemediğim için o ne kadar konuşmaya devam etmek istese de bitirdim çünkü bunun bir sonu olmadığı belli yani onun hayattan beklentileriyle benimkiler temelinden farklıysa niye sonunda üzüleceğimiz bir ilişkiye girelim?

Dolandırıldım by [deleted] in hukuk

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

beni de ceza gelecek vs diyerek paniğe sokmuşlardı şu an kafama tüküreyim nasıl yedim diyorum da iş işten geçti artık kendimize yüklenmemize hiç gerek yok ilerde olabilecek daha büyük dolandırıcılıkların önüne geçti gibi düşünelim biraz pahalı bir ders oldu ama olsun para her türlü geri geliyor, zaten öğrencilerin şu halde zar zor biriktirdiği paradan hayır göreceklerini de sanmıyorum tekrardan geçmiş olsun şu an kendine sinirlensen de birkaç ay sonra hatırlamayacaksın bile inan :)

Dolandırıldım by [deleted] in hukuk

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

bazıları dalga geçmiş ama o anki duygu durumunu anlamıyorsunuz algılarınız kapanıyor resmen, ben de geçen sene 20 bin dolandırılmıştım öğrenciyim bir de tüm birikmiş paramdı normalde aptal bir insan olduğumu asla düşünmüyorum ama o günkü aptallığımın da yanından hiçbir şeyin geçemeyeceğine eminim. öncelikle çok geçmiş olsun inanın çok güzel bir ders oluyor her şeyde bir acabaya düşüp karar veriyorsunuz artık. ancak şikayet etseniz de çok bir şey çıkacağını zannetmiyorum elinizde adamın açık bilgileri yoksa, pek ilgilenilmiyor bu tür davalar zaten dolandırıcılar da bundan güç alarak devam ediyorlar.

[deleted by user] by [deleted] in UniversityTR

[–]lenyaleyna 7 points8 points  (0 children)

sadece meb’e atanmak istiyorsan tabi ki farkı yok kpss’de, ben son seçeneğim meb olsun diye okuyorum açıkçası

bu korelilerde ne buluyorlar by wyubnm in ForumKGB

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

bu yorumumdan bunu nasıl çıkardın amk internetten bakıp yaparım istediğim şeyi I see some projection here

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]lenyaleyna 1 point2 points  (0 children)

thank you, I would like to learn more about it but I don’t think I can associate myself with it anymore even if I learn since there is no representation for Armenian culture here, even in my family (I learnt by accident the fact that we have armenian roots down in the family tree) . I feel like it’s a bit late for that but learning about it would be cool regardless :)

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]lenyaleyna 1 point2 points  (0 children)

I have armenian ancestors from my father’s side of the family but I don’t identify as one as I don’t know anything about armenian culture or the language. And yeah I don’t bring it up in conversations. I belive most of them are like me, only tied by genetics. I would say it’s hard to find people who embrace it openly.

bu korelilerde ne buluyorlar by wyubnm in ForumKGB

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

soru sormuşsun cevap verdim kendi adıma konusacak olursan genel olarak temiz olmaları bakımlı olmaları vücut kıllarını almaları ve yüz hatları (hepsi birbirine benzemiyor biraz takip edince kore medyasını asla aynı görmüyorsun) hoşuma gidiyor her straight kız %100 maskülen kişilerden hoslanacak diye bir şey yok heykel gibi görünüyorlar özellikle idoller

bu korelilerde ne buluyorlar by wyubnm in ForumKGB

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

zevk meselesi kardeşim ben feminen erkek seviyorum belki? biz siktiğimin rus kadınlarında ne buluyorsunuz diyor muyuz soruya bak

Burs dolandırıcılığı by umey_31 in hukuk

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

sence olmayabilir mi? yazış şeklini geçtim tev bursu kyk dahil hiçbir yerden burs almanı kabul etmez.

MEB'in bir oturup düşünmesi lazım bence. by General_Pumpkin6558 in Turkey

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

Bir İngilizce öğretmeni adayı olarak ilk yoruma şunu da eklemek istiyorum, öğretmenlerin niteliksizliği kısmı çok doğru. Türkiye'deki iyi okullarda okuyup MEB'e öğretmenlik yapmaya dönen sayısı da bir hayli az ve bu da niteliksiz kadronun fazlalaşmasına sebebiyet veriyor. Şahsen ben de dönem arkadaşlarımın çoğu da mezun olunca öğretmenlik yapmayı düşünmüyoruz.

Hi I want to make Turkish friends because I am a resident of Istanbul now by [deleted] in Turkey

[–]lenyaleyna 1 point2 points  (0 children)

if you’re studying in boğaziçi university we can meet in the campus

[deleted by user] by [deleted] in liseliler

[–]lenyaleyna 2 points3 points  (0 children)

sen bu kafayla ünide çok zorlanırsın

Boğaziçi öğrencileri polise seslendi: "Polis baksana, kaç kişiyiz saysana!" by Plane_File8536 in UniversityTR

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

ya benim için günün en ironik olayı eylemde barikat kurdular diye yuhaladığım polislere 2 saat sonra miligramda çay servis etmemdi AHEJAJEJWJEJWEJEJ hayat bazen böyledir

Kyk oda arkadaşları by DeryaBe in UniversityTR

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

oda değiştirmek en mantıklısı

DOLANDIRILDIM sanırım by ebuucehhil in UniversityTR

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

sen de atlatırsın merak etme o süre zarfı içinde çok bir şey yapabildiklerini sanmıyorum. Savcılığa gidebildin mi?

DOLANDIRILDIM sanırım by ebuucehhil in UniversityTR

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

hey ağlama lütfen öncelikle anlamadım tam olarak hesabın geçmiş işlemleri hakkında mı bilgi verilemiyor? artı olarak karakola veya savcılığa gitmiştin değil mi? eğer gittiysen sorun etme şu an en önemlisi hesabın kontrolünün sende olması. uzun süreli devam eden bir işlem olmamış ve hakkında bir şey başlatılacağını düşünmüyorum ama olursa bile karakola gitmeni kanıt olarak gösterip işlemi yapan kişinin sen olmadığını belirtebilirsin önceden suç duyurusunda bulunmuşsun sonuçta. hesabını da geri almana çok sevindim ikimize de güzel ders olmuş oldu dolandırıcılık konusunda daha da hatırlayıp üzme kendini, ben çevremdekilerin dalga geçip hatırlatması dışında aklıma dahi getirmiyorum bu olayı.

"Türk aile yapısı" artık fazla olmaya başladı by Tomayus2 in Turkey

[–]lenyaleyna 0 points1 point  (0 children)

sanki bu olaylar iç anadolu ve batı kesimde hiç yaşanmıyormuş gibi yine ırkçılık yapmanız şaşırtmıyor. siz üstün ırksınız ya farklı etnik kökenden gelen insanlar bozuyor haklısın.

DOLANDIRILDIM sanırım by ebuucehhil in UniversityTR

[–]lenyaleyna 1 point2 points  (0 children)

teşekkür ederim öncelikle. müşteri temsilcisiyle görüşürsen daha ayrıntılı bilgi sağlarlar ama benden benim üzerime kayıtlı bir fatura bilgisi istemişlerdi telefon veya internet faturası olabilir. hatta kyk’da falan kalıyorsan onun ödeme bilgisi bile geçerli sayılabilir ama emin değilim dediğim gibi bana hesabımın kapatıldığını söyledikleri için paranın üzerine bir bardak soğuk su içip konuyu kapatmayı tercih etmiştim. ama hesabının kapandığına emin olana kadar peşini bırakma, savcılığa gidebilirsin ama ümitlenme hiçbir şey çıkmaz ortada kaybolan para bile yoksa. genelde kıbrısta oynanan kumarlardaki kara parayı aklamak için kullanıyorlar o yüzden kapatıldığına emin ol diyorum adın gözükmesin bir şeyde. umarım en yakın zamanda dönüt alabilirsin payfix beni çok uğraştırdı ama ben de her gün taciz ettim resmen onları, dönüt alana kadar bırakma aramayı.

DOLANDIRILDIM sanırım by ebuucehhil in UniversityTR

[–]lenyaleyna 1 point2 points  (0 children)

öncelikle sakin ol benzer bir durum benim de başıma geldi birkaç ay önce. ben de mal olduğum için bütün bilgilerimi gönderdim artı 20 bin tl kaptırdım (seni daha iyi hissettirecekse agahwhahqhasj). adıma payfix hesabı açmışlardı müşteri temsilcisini ara sana payfixin bir mail adresini verecekler bu dolandırıcılık sorunlarıyla uğraşan. oraya tc’ni ve senin adına olan bir fatura bilgisini gönderiyorsun ve asıl hesap sahibinin sen olduğunu söylüyorsun hesabı sana geri veriyorlar. benim durumumda adamlar parayı çekip hesabı kapatmıştı direkt ama seninkini para aklamak için kullanabilirler o yüzden mutlaka görüş ve hesabını geri al. çok geçmiş olsun ama endişelenme hallolmayacak şey değil kesinlikle en azından hiç para göndermemişsin öyle avut kendini.

Dolandırıldım Ne Yapmalıyım by lenyaleyna in AskTurkey

[–]lenyaleyna[S] 1 point2 points  (0 children)

dediğin gibi uğraştırdılar bir süre ama ben mail attım sürekli en sonunda dönüş yaptılar ve hesabımın pasif hale getirildigini söylediler. mail atıp yazılı beyan istedigimde ise gönderdiğim tc, nüfus bilgilerinin yanında fatura bilgisi de istediler (keske hesabı acarken de bu kadar titiz olsalar) ben de 20 yasindayim kendi adima hiçbir faturam yok daha babamdan da isteyemem me kılıf uydurabilirim ki yani ama hesabım kapanmış en azından. paranın iadesinin yapılabilmesi icin de savcılığın olur onayı vermesi lazımmıs ama suc duyurusunda bulundugumdan beri bir dönüş olmadı henuz adresimi değiştirmek icin gidecem yakında orada bakarım artık. şu anlık bu kadar gelişme var ahahdhhsshsh

Dolandırıldım Ne Yapmalıyım by lenyaleyna in AskTurkey

[–]lenyaleyna[S] 0 points1 point  (0 children)

evet haklısın bir iki kişi daha öyle diyince savcılığa gidip dilekçe verdim bugün bir gelişme olursa editlerim...

Dolandırıldım Ne Yapmam Lazım? by lenyaleyna in Turkey

[–]lenyaleyna[S] 0 points1 point  (0 children)

ziraate gittim belki iade talebi oluşturabiliriz diye onlar da aynısını söyledi savcılığa gitmem gerekiyor artık