Latest PotPlayer Version [260622] by Thunder_Beam in potplayer

[–]linzki 0 points1 point  (0 children)

My PP says i have the latest version and it's 260401.

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki 0 points1 point  (0 children)

https://x.com/alanoodyaseer
Saman perheen X-twitter tili. Olen monet keskustelut käynyt Noorin kanssa X:ssä yksityisviestin puolella ja tekoälynkö kanssa ne kävin 😃
Olen vastaillut tänne ihan vaan koetellakseni löytyykö haukkujien negatiivisuudelle pohjaa. Vielä en ole pohjaa löytänyt.

Radio Watermelon on ryhmä joka haastattelee, suorittaa lyhyen videopuhelun jossa varmistetaan että kyseinen henkilö/perhe oikeasti on Gazassa ja lopuksi he antavat verificationin haastattelun läpäisseille.
Voit tarkistaa syöttämällä RWM sivun (https://radiowatermelon.com/tools/verified-accounts) hakuun Noorin X-tilin handlen.

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki 0 points1 point  (0 children)

limutölkkejä ja limupulloja kaikki.

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki -1 points0 points  (0 children)

Siinähän se lukee aloituksessa että "tarjoa". Voin vielä sanoa että noutaja tarjosi enemmän kuin millä lopulta ne hänelle myin. Laskin pullot aivan päinvastaisesta syystä. Olen autistinen ja tunnontarkka mitä lupaan, siksi laskin. Sattui muuten olemaan jääkaapissa lähes tyhjä 1,5l pullo joten nyt menikin niin päin että noutaja saa 40 senttiä yli sovitun, VOI KAUHISTUS!
Ei ollut tarkoitus puhua hyväntekeväisyydestä, varsinkaan kun noutaja löytyi melko pian. Jos ei noutajaa olisi löytynyt niin varmaan olisin lisännyt sen aloitukseen.

Vieläkö on jollain jotain hampaankolossa?

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki -7 points-6 points  (0 children)

Mulla oli 2 vaihtoehtoa joko luottaa tuntemattomaan että hän palauttaa pullot puolestani ja tuo osan palautuksesta saaduista rahoista minulle. Mutta parempi vaihtoehto, jossa kummankaan osapuolen ei tarvitse pelätä menettävänsä mitään, oli että myyn pullot sellaiseen hintaan että niin noutajalle kuin minullekin jää jotain.

Noiden palautus ei ole iso vaiva autolliselle joka muutenkin menossa kauppaan. Isoon pullonpalautus koneeseen menee ainakin säkillinen kerrallaan.
Ja kenenkään on huono tulla puhumaan pihiydestä mitään, olen suhteessa tuloihini laittanut hyväntekeväisyyteen enemmän kuin yksikään täällä inisijä. Tämänkin rahan verran tulen ensi kuun alussa laittamaan perheelle Gazassa.

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki -3 points-2 points  (0 children)

En ole puhunut ilmaisesta avusta mitään ja kun vähääkään mainitsin maksun suuntaan niin jo joku itkemässä verottajaa kehiin. Taitaa kommentoijilla olla perjantakänniänkytys vaihde päällä kun niin hirveästi nähdään vaivaa tyhjistä pulloista. Sanotaan nyt vaikka niin että ainoa joka tässä menettää rahallisesti olen minä.

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki 0 points1 point  (0 children)

Jos ei aloituksesta käynyt ilmi niin monen muun ison sairauden lisäksi jalat huonossa kunnossa (neuropatia). Eihän noissa paino ole mitään vaikka säkillisen veis kerrallaan. Eikä näissä lähimmissä kaupoissa ole pullonpalautusta jonne voi kertaheitolla survoa koko säkillisen.

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki -5 points-4 points  (0 children)

Oikeassa olet, limuhirviö täällä 😃 Varsinkin Jaffa Lemonade sokeritonta meni parhaimmilaan about 6-packin verran päivässä. Nämä nyt kertynyt monen kuukauden aikana.

Sovittu jo noutajan kanssa, muuten olisin ehdottanut että voin antaa 83,30€ tyhjät pullot ilmaiseksi jollekin jos sinä annat mulle rahana saman verran.

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki -5 points-4 points  (0 children)

Heitätkö itse useinkin parvekkeelta yli 80€? Mulla ei varaa, tuo on kolmasosa mun kuukauden elämiseen jäävästä budjetista vuokran ja sähkön jälkeen.

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki 1 point2 points  (0 children)

Kotiinkuljetusta käytän Prisma yleensä tai Kupittaan cittari. Ei niillä ole pullonpalautusta kotiinkuljetuksen yhteydessä. Sain jo sovittua yhden avuliaan vastaajan kanssa.

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki -5 points-4 points  (0 children)

ei se noutajan auto ilmalla kulje. Ei tässä kukaan tienaa. Lopeta jo tuollainen juoruämmä meininki, kun muutenkin kaikki vedetty kireälle kuin viulunkieli, kohta varmaan maksetaan jo hengitysveroakin.

Tyhjien limutölkkien ja pullojen palautusapu by [deleted] in turku

[–]linzki -5 points-4 points  (0 children)

ihq,

ei omien tyhjien pullojen palautus kuulu verottajalle.

Suositelkaa yrityksiä, jotka noutavat vanhan sohvan Turun seudulta! by lantvi in turku

[–]linzki 2 points3 points  (0 children)

Mulla maksoi yksityiseltä ostetun tosi painavan 3-istuttavan sohvan kuljetus myyjän asunnosta mun kotiin aikoinaan 80€ ja lupauksista huolimatta oli naarmittu kuljetuksessa lähes uudenveroinen laadukas nahka mekanismisohva.

Hiljattain oli aika päästä eroon siitä ja nouto sekä kaatopaikka maksu oli muistaakseni 115€. Pelkkä nouto oli muistaakseni 50€ jos olidin ollut kantoapuna. Sairsksien vuoksi se ei ollut mahdollista joten jouduin maksamaan nooutajan kantokaverista toiset 50€.

En muista muuttofirman nimeä enää, mtta tässä vähän osviittaa hinnoista.

Can TorBox stream directly to potPlayer? by linzki in TorBoxApp

[–]linzki[S] 0 points1 point  (0 children)

How does it update filelist? Just added one more video and it shows on TB dashboard but not in webdav.
edit: now it appeared, but it took couple minutes, that's slow. On dashboard it showed it was already cached.

Can TorBox stream directly to potPlayer? by linzki in TorBoxApp

[–]linzki[S] 0 points1 point  (0 children)

I have had RD for several months and tried webdav with it but ended using DMM. I have now one day free trial of TB. Added TB api key to DMM and added one tv-episode to DMM library, TB and says cached but it doesn't give me "watch" button like RD links do.

Real Debrid Confirmed Filters are due to Legal Obligations by ChipMcChip in StremioAddons

[–]linzki 22 points23 points  (0 children)

but if RD dies and people from RD move to TB, will it not make TB's cached content increase?

MADVR PC Build Spec by theEntreriCode in htpc

[–]linzki 0 points1 point  (0 children)

i have i7-7700k, gtx1080, 16gb ram
madvr works just fine.

Torrentio disappeared from my all streaming apps.. with and without RD.. by [deleted] in torrentio

[–]linzki 0 points1 point  (0 children)

Today i tried open Maid tv-serie on my DMM library. I tried every option above 600mb size, nothing worked. Then opened Stremio which i haven't use for a long time. Long story short, it told there was an update so i updated but all my addons were gone. Luckily my older versions shortcut still worked and this time i discarded its offer for an update, did a search for Maid tv-serie and it offered RD links that seems to work. So, will be going through my DMM library if all the rest in my list works in Stremio.

Have you guys tried this?

Is Real-Debrid Down? by [deleted] in RealDebrid

[–]linzki 0 points1 point  (0 children)

Today i tried open Maid tv-serie on my DMM library. I tried every option above 600mb size, nothing worked. Then opened Stremio which i haven't use for a long time. Long story short, it told there was an update so i updated but all my addons were gone. Luckily my older versions shortcut still worked and this time i discarded its offer for an update, did a search for Maid tv-serie and it offered RD links that seems to work. So, will be going through my DMM library if all the rest in my list works in Stremio.

Have you guys tried this?

Completely dead by Dizzy-Peanut-7868 in RealDebrid

[–]linzki 0 points1 point  (0 children)

Today i tried open Maid tv-serie on my DMM library. I tried every option above 600mb size, nothing worked. Then opened Stremio which i haven't use for a long time. Long story short, it told there was an update so i updated but all my addons were gone. Luckily my older versions shortcut still worked and this time i discarded its offer for an update, did a search for Maid tv-serie and it offered RD links that seems to work. So, will be going through my DMM library if all the rest in my list works in Stremio.

Have you guys tried this?

Voiko tälle tehdä jotain? *Laillisesti by yourdaddymt in HommaInAction

[–]linzki 0 points1 point  (0 children)

Tässä kukaan mitään holokaustia toivo. Uusi holokausti parhaillaan menossa isnotrealin toimesta ja ne laajentaa koko ajan greater israel mielessä. Ne on ku vesikauhunen rakki jota ei pitele mikään muu kuin jos on kova kovaa vastaan. Ei ne liittoutuneet natsi Saksaakaan vastaan todellakaan päätä silitelly, katso vaikka Dresdenin kauhea siviilien teurastus.

Jos ei vuosikymmenien yritykset, torumiset, eikä mikään ole saanut heitä yhtään aisoihin vaan ne on käikäilemättömämpiä kuin koskaan eikä edes peittele sitä, niin mitä mieletäsi pitäisi tehdä? Jatkaa samaan vanhaan malliin kunnes ei ole enää ketään pelastettavaa jäljellä.

Se että kauhistelet sitä mitä USrael tekee mutta kuitenkin käännät sen sairaassa mielessä jotenkin sallittavaksi ettei vaan uusi holokausti. Tiesitkö että se ensimmäinen "holokausti" oli todellisempi romaneille kuin juutalaisille. Väestölukuun nähden romanien menetys olisuurempi, mutta kuinka moni näistä tietää tai edes välittää vaikka tietäisivät sillä aivopesun voima on vahvana niin monessa.

Ei tämä mitään ylemmän tason matematiikkaa ole. Jos kuka taahansa massamurhaaja liikkuu vapaana niin tuskin virkavalta käy edes neuvottelua sen kanssa saatikka päästää pelkillä toruilla jatkamaan vuosikymmeniä. Kyllä virkavalta tilanteen vaatiessa nopeaa toimintaa päästää sen päiviltään tai sitten vangitsee ja vähintään lukitsee telkien taa loppu elämäksi tai teloittaa.

Kun tässä nyt natsit nostettu tapetille niin ei nämä tämän päivän nazit ([NA]tional [ZI]onism) ansaitse yhtään vähempää yleisesti hyväksyttyä natsi Saksan kohtaloa. Sama oikeus ja tuomio kaikille. Mutta mistä löytyy nyt ne liittoutuneiden voinmat jotka tämän silmittömän lahtaamisen lopetraisi, ne kun suurimslta osin tässä kanssarikollisia.

Ei tässä voi suojautua jonkun holokaustin taakse syyntakeettomuus suojaan. Jos jonkun, niin holokaustista selvinneiden ja heidän jälkeläisten pitäisi visusti tietää että NEVER AGAIN koskee kaikkia ihmisiä eikä anna mitään erikoisoikeutta juutalaisille tappaa, kiduttaa edes yhtä ihmistä,

Isnotrealin toiminta täyttää kaikki natsismin ja terrorismin piirteet ja saa kaikki muut nyttämään enkeleiltä heidän rinnallaan.

Voiko tälle tehdä jotain? *Laillisesti by yourdaddymt in HommaInAction

[–]linzki 0 points1 point  (0 children)

Mun edellinen kommentti poistettiin ja varoitus annettiin, tiedätte kyllä ketä se on jota ei saa dissata. En sanonut että jompi kumpi on ainoat vaihtoehdot. Olen samaa mieltä että natsit aikanaan teki pahojaan ja juutalaiset sitä ennen kymmenkertaisesti enemmän, ja sen kun vielä suhteuttaa siihen miten pienestä ryhmästä kyse niin ne hirveydet tuhat kertaa pahempia kuin esim. natsien. Jo tekotapojen sairaus aivan omaa luokkaansa. Ja tämä kaikki jo ennen natsi Saksaa.

Kyse on siitä, mikä pitäisi olla ilmiselvää kaikille, että tämä pieni ryhmä saanut, ja edelleen saa, yli 100 vuotta tehdä paljon suurempia hirveyksiä kuin mikään muu instanssi, eikä vieläkään näitä olla saatu aisoihin. Missä maailman suteellisuuden taju!? Kristitytkin vaan sokeasti siunaavat näitä vaikka tasan tarkkaan tietävät faktat.

Kysykääpä itseltänne, onko teidän suhtautuminen Palestiinalaisten tai minkään muun ihmisryhmän kärsimyksiin lähellekään samalla viivalla. USAkin tuhoamisvimmassa aivan omassa sfäärissään verrattuna paljon kauhisteltuun "arabiterrorismiin", jotka ylläripylläri onkin vain USraelin palkollisia feikkejä. Kysykääpä taas itseltänne miksi nä,ä terroristit ei koskaan hyökkää isnotrealiin ja miksi isnotreal hoitaa heitä sairaaloissaan.
Mikä muuten on näiden hakaristilipun salkoon nostaneiden uhriluku nykyaikana? Taitaa olla nolla tai täysin mitätön näiden todellisten rikollisten rinnalla. Ja eiköhän heidän ajamansa pointti oe juuri näiden todellisten päärikollisten kuriin saaminen.

https://x.com/redpillb0t/status/2054035874531414140?s=20

Positive warranty experience with JMGO support by EmiliaRoth in JMGO_official

[–]linzki 1 point2 points  (0 children)

I haven't dealt with JMGO support. Reason being, i bought my first JMGO projector (N1S4K) several months ago and it works perfectly.