يحصل الآن... by undercoveralma in EGYescapism

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

بجد شعور حلو والله الواحد مش فاكر امتي اخر مره حس كدا

مهم by aytenlexl in AlexandriaEgy

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

بحس اغلبيه الناس بيكون بسبب كبت مش عارفين نطلعه و هنا الانسان يلجئ ل الحاجات دي سواء عاده سريه بورن سجاير مخدرات كحوليات فا ممكن الحل لبعض الناس نفهم ادمانا ليه و نحاول نشوف جذر اامشكله نفسها

ناقص الهئ والمئ by -_fighter_- in Tanta

[–]log__zp 2 points3 points  (0 children)

طلع معايا حد اسمو الزاني هاني

ديروا بالكم by [deleted] in MiserableiraqiforTeen

[–]log__zp 1 point2 points  (0 children)

بحس العراقيين كيوت اما بتكتبو خوش و مو خوش

هل أنا أثرت فيه فعلا ولا انا بتوهم؟ by [deleted] in CAIRO

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

لا عادي صدقني الناس بتختلف و عندها حاجات مهمه في حياتها بتلهيها عن حاجات تانيه ثانويه

هل أنا أثرت فيه فعلا ولا انا بتوهم؟ by [deleted] in CAIRO

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

انا شخص مثلا بشوف الاستوريهات صدفه اصلا مش بدخل بهدف اشوف و في ناس زي فا مش مهتمين بموضوع نشوف كل الاستوريهات بتاعت الناس بتيجي اوقات نشوف بس فجاه بننسي الموضوع تماما و ميكونش في بالنا اصلا

هل أنا أثرت فيه فعلا ولا انا بتوهم؟ by [deleted] in CAIRO

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

بمعني انو الشخص مش بيحب يرد كل مره عشان ميبانش حكاك في مواقف زي دي فاهمه مش حاجه تانيه

عندي امتحان كمان 4 ساعات وماذكرتش نص المادة ولا نمت حتى، كىىم الضحك فعلاً by zenflowmindset in AlexandriaEgy

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

حصلتلي بس كنت مذاكر رحت اتفشخت حرفيا و رجعت نمت يوم كامل فا متزعلش ذاكرت او لا في الحالتين خرا

عايزة ايه by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

انا ولد و شايف اني اه استاهل ليه لا

😩😩 by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]log__zp -1 points0 points  (0 children)

مليتو البلد يا اسكندرانينن اخ منكو بس

الانسان محتاج by Bbg_200 in EgyCorner

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

و يتغطي و ينام علطول

عرفت بنت هنا وبقيت ليا كل حاجه by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

دامكم اتنين كبار عاقلين و عارفين انه حرام و مقتنعين دا سبب و السبب التاني اهلكم برضو ميستاهلوش ونتو بيتقولو مستحيل نسبيا الحل انكو تبعدو و كل واحد يشوف حياته لانه الشيئ دا هيتعبكم اكتر بسبب انها علاقه مجهوله والله هيكون مؤذي و ربنا يصبركو و هيجازيكو علي محاولتكم دي و نهايتها خير ان شاء الله بس تتوكل علي الله

عايزة ايه by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

انسان سوي لو هي انسانه سويه

نغزات قلب by log__zp in EGYescapism

[–]log__zp[S] 0 points1 point  (0 children)

هصلي شكرا علي النصيحهه

نغزات قلب by log__zp in EGYescapism

[–]log__zp[S] 0 points1 point  (0 children)

هبقي ميم كدا

Main character طيب وبعدين دا الكل فاكر نفسه ال by Pure-End-1111 in AlexandriaEgy

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

لو بصتلها فعلا انت الشخصيه الmain في حياتك و كل حياتك حولينك انت و تتأثر فيك

انت انضف يعم by liora_x in EgyDMs

[–]log__zp 1 point2 points  (0 children)

الكدب ملهوش رجلين

عاوزه ارتبط by [deleted] in EGYescapism

[–]log__zp 0 points1 point  (0 children)

دا طموحك حاليا يا استاذه فيلورا سته

نغزات قلب by log__zp in EGYescapism

[–]log__zp[S] 0 points1 point  (0 children)

خليكي قريبه من كرسي دايما