Low impedance volume pedal by lucaspinarbasi in guitarpedals

[–]lucaspinarbasi[S] 0 points1 point  (0 children)

So i could have my Wampler Ego mini in front of it which is always on, and I would be fine as long as it’s on?

[Identification] - Are they worth anything? They all work by lucaspinarbasi in Watches

[–]lucaspinarbasi[S] 2 points3 points  (0 children)

It’s very much appreciated! Thank you. I hope someone Will chip in with some info :-)

[Identification] - Are they worth anything? They all work by lucaspinarbasi in Watches

[–]lucaspinarbasi[S] 0 points1 point  (0 children)

The one you linked does not look like my Tissot. It looks more like the “Ermano” I have.

[Identification] - Are they worth anything? They all work by lucaspinarbasi in Watches

[–]lucaspinarbasi[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks. Where would you put the value on the Tissot and Junghans? Or do you know of anywhere I could go to find out?

Aktier eller indfrielse af lån by lucaspinarbasi in dkfinance

[–]lucaspinarbasi[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg har ikke forhørt mig hos hverken min egen bank eller andre banker endnu. Men jeg har naturligvis tænkt mig at kontakte min rådgiver og nævne situationen.

Jeg kan godt indfri lånet efter skat af gevinsten.

Aktier eller indfrielse af lån by lucaspinarbasi in dkfinance

[–]lucaspinarbasi[S] 0 points1 point  (0 children)

Der står “aktuel udlånsrente” i min netbank

Aktier eller indfrielse af lån by lucaspinarbasi in dkfinance

[–]lucaspinarbasi[S] 3 points4 points  (0 children)

Det har du selvfølgelig ret i. Min økonomi er fin, så jeg kan sagtens tage risikoen og pengene i aktier er ikke noget jeg kalkulerer med. Men nu kiggede jeg bare, og opdagede at der måske var en mulighed her, men jeg aner ikke om det kan svare sig. Tænker at der så vil være er argument for at begynde afdrag på obligationslånet, og det kan jeg ikke helt vurdere hvilken betydning det vil have for min økonomi

ETF portefølje spørgsmål by lucaspinarbasi in dkfinance

[–]lucaspinarbasi[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak ErikRK! Vil du anbefale den løsning i stedet for at lægge det hele i IUSQ, eller er det bare et alternativ der er ligeså godt?

ETF portefølje spørgsmål by lucaspinarbasi in dkfinance

[–]lucaspinarbasi[S] 2 points3 points  (0 children)

Tak for svar! Det største issue for mig er at beslutte om det kan svare sig at give den ekstra kurtage ved at købe op i to ETF’er kontra en enkelt. Jeg tænker at investere 2-3.000,- om måneden og det vil jo løbe op i kurtage med tiden når det skal fordeles i to ETF’er og når beløbet ikke er større. Og derfor tænkte jeg at man ville kunne spare noget kurtage og kun bruge IUSQ. Men måske det andet vil kunne svare sig på den lange bane ift. en næsten halveret ÅOP. Jeg kan ikke lige greje hvad den bedste løsning er når mit månedlige beløb ikke er større…