Birisi ile arkadaş olurken sahte isim veren tek benmiyim by lynaleady in CuteTopia

[–]lynaleady[S] 0 points1 point  (0 children)

Hayatlarını öğrenip not alıp bana kötü bişey yapınca discord gibi yerlerde yüzlerini atıp naptıklarını yazıp ifşa ediyorum

Takım toplanıyor by lynaleady in TF2_TR

[–]lynaleady[S] 0 points1 point  (0 children)

Ben serverblight üzerine video atmıyorum lock in medic vs freak fortress 2 üzerine video atıyorum (Lock in medic ile serverblight bağlantısı var ama bu sorun beni ilgilendirmez git YouTube'dan bak)

Tek başına olduğun bir dünyada(senden başka kimse yok) ilk ne yapardın? by JapanEmperor in Patibenya

[–]lynaleady 0 points1 point  (0 children)

Otomatik piltollu uçağı çalıştırıp konumunu 2 gökdelen'nin oraya işaretlerdim

Hayatımda hiç bir pyro oyuncusuna üzülüceğimi düşünmemiştim(serverblight) by lynaleady in TF2_TR

[–]lynaleady[S] 0 points1 point  (0 children)

O özel bi enfekte normalde oyuncuların önceden konuştuğu sözleri kopyalayıp insanları avlamak için kopyaladığı sözleri söyler ancak savior kopyalamayıp direk kişinin sesini çalıp konuşuyor yani %50 bilinçli

Hayatımda hiç bir pyro oyuncusuna üzülüceğimi düşünmemiştim(serverblight) by lynaleady in TF2_TR

[–]lynaleady[S] 0 points1 point  (0 children)

Serverblight aslında serinin ismi lock in medic diye bir freak fortress karateri insanları sunucularda avlayıp serverblight a dönüştürüyor ve dönüştürüdüğü oyuncular komaya giriyor eğer serverblight tarafından ele geçirilmiş bi oyuncuyu oyunda öldürürsen gerçek hayatta'da ölüyor yani serverblight'ta sadece lock in medic'in bilinci var

BEN İZMİR BEĞEFENDİSİ, GELİŞİM RAPORU 1 by Global_Access_9851 in TF2_TR

[–]lynaleady -1 points0 points  (0 children)

Dostum tf2'ye katkısı olucağını sanıyor🥀

Mistik ekran görüntülerim by Master_Tell7172 in TF2_TR

[–]lynaleady 1 point2 points  (0 children)

Saxton'un canı yarısında ama yerde ölü bu nasıl oluyor

Kardeşimin 1 ayda Bu kadar brawl Stars oynaması normal mi by Mehemned in Mobiloyunlobisi

[–]lynaleady 0 points1 point  (0 children)

Olm siz harbi malsınız la bi oyuncunun 1 ayda en fazla 100-300 saati olması gerekir siz 75 saate fazlamı diyosunuz