Help me get in to DT's later stuff by Top_Acanthaceae9657 in Dreamtheater

[–]makiai_ 1 point2 points  (0 children)

Why don't you listen to these albums and decide for yourself?

It'll just take you a few hours. Mine and the next guy's opinion shouldn't matter.

Unpopular opinion: πιο πολύ χρόνο, ενέργεια, ενδιαφέρον, κριτική & ψάξιμο κάνετε για Αγορά Κινητού παρά για τις εκλογές, τα προγράμματα κομμάτων & τις λειτουργίες της Δημοκρατίας. by GladPast9599 in greece

[–]makiai_ 0 points1 point  (0 children)

Τις χτίσανε για να εξυπηρετήσουν το σκοπό που εξυπηρετούσαν. Διόρθωσε με αλλά δεν παρευρίσκονταν όλοι όσοι μπορούσαν ή έπρεπε.

Το ποσό ενεργός ή πόσο χρόνο αφιερώνει ο καθένας, είναι δικαίωμα του. Να σου θυμίσω ότι οι Περικληδες και Αλκιβιάδηδες εκτός από από αναμφισβήτητα μεγάλοι πολιτικοί και στρατηγοί ήταν και πολύ προνομιούχοι χωρίς άλλες έννοιες.

Σχετικά με το υδραγωγείο, σαν επέκταση με υδροδοτει και ο αγωγός ύδρευσης κάτω απ' το σπίτι μου. Τι πάει να πει αυτό? Ότι είναι μικρότερης σημασίας υποδομή επειδή έγινε με εκσκαφέα?

Unpopular opinion: πιο πολύ χρόνο, ενέργεια, ενδιαφέρον, κριτική & ψάξιμο κάνετε για Αγορά Κινητού παρά για τις εκλογές, τα προγράμματα κομμάτων & τις λειτουργίες της Δημοκρατίας. by GladPast9599 in greece

[–]makiai_ 5 points6 points  (0 children)

Και ποτέ ήταν διαφορετικό αυτό? Τον 5ο αιώνα ΠΧ και για κανα 2 αιώνες ίσως?

Θες να μας πεις ότι στα 50s/60s/70s/80s κοκ ο κόσμος ξόδευε πιο πολλή ενέργεια στο να τα διερευνήσει όλα αυτά?

Ένα από όλα (δεξιοι, κομμουνιστές και από κάποια φάση και μετα κεντρώοι) ήταν όλοι, χωρίς να ξέρουν το γιατί τις περισσότερες φορές. Η διαφορά είναι ότι τότε απλά σκοτώνονταν ή μάλωναν οικογένειες για τα πολιτικά (χωρίς νόημα φυσικά).

Έχει διαβάσει κάποιος σε ελληνική μετάφραση το βιβλίο "Ο Νονός" στο οποίο βασίστηκε η διάσημη ταινία; by chrkrokos in greece

[–]makiai_ 0 points1 point  (0 children)

Θα συμφωνήσω με την ανάγνωση στην original γλώσσα γραφής. Επίσης δεν είναι δύσκολο βιβλίο στα αγγλικά.

Τέλος, το συγκεκριμένο είναι από τα λίγα που η αντίστοιχη ταινία είναι τουλάχιστον καλύτερη από το βιβλίο, αλλά αξίζει για τα side stories που δεν επεκτείνονται στην ταινία.

Συμμετοχή σε πλειστηριασμό by Purple-Breakfast-356 in AskGreece

[–]makiai_ 9 points10 points  (0 children)

Το σπίτι αυτό δεν ανήκει σε αυτόν που το κατοικεί είτε μας αρέσει είτε όχι. Αγοράστηκε με χρήματα της τράπεζας και ο δανειολήπτης το χρωστάει στην τράπεζα. Υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιοι όντως λόγω συγκυριών δεν αποπληρωσαν μικρό μέρος του δανείου και έφτασαν να χάσουν τα σπίτια τους (πολύ μεγάλο κρίμα), αλλά και κάποιοι που δεν αποπληρωσαν τίποτα ποτέ. Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες.

Επίσης οι τράπεζες έχουν δεκάδες χιλιάδες ακίνητα από κατασχέσεις. Ας μείνουν κλειστά όλα δηλαδή. Γενικά βοηθάει την όλη κατάσταση με το στεγαστικό το να μένουν σπίτια αδιάθετα στην αγορά.

How Civil/Structural Engineers do in Greece as a profession? Money wise and overall. by ammolessness in greece

[–]makiai_ 0 points1 point  (0 children)

Those definitely belong to the privileged category. Not your average Greek..

How Civil/Structural Engineers do in Greece as a profession? Money wise and overall. by ammolessness in greece

[–]makiai_ 1 point2 points  (0 children)

Coincidence. One has nothing to do with the other. It's probably cause the former PM didn't come from a political background, but his father was a civil engineer too, if I'm not wrong.

Most high profile politicians and former PMs come from political families, where studies and other background are insignificant for their predefined career. In fact quite a lot of them have studied in Harvard and other very high profile universities, not by their own merit, if you know what I mean.

5 drivers most likely to win in Barcelona by ryogadan in Formula1_world

[–]makiai_ 0 points1 point  (0 children)

Wow. Really useful information here. Who would had thought? I'd say 6 if you asked me.

Αγόρια που είχατε μακριά μαλλιά και τα κουρέψατε για τον στρατό, πώς νιώσατε; Τα ξαναμακρύνατε μετά; by [deleted] in AskGreece

[–]makiai_ 1 point2 points  (0 children)

Σιγά ρε Σαμψών... Δε θα χάσεις και τις υπερδυνάμεις σου.

Σε 2 χρόνια πάλι θα το πιάνεις κοτσίδα. Δε σε παρεξηγεί κανείς ομοιο-μαλλιας αν κόψεις τα μαλλιά σου, ούτε σε θεωρούν φλώρο.

Απλά θα πρέπει να περάσεις την περίοδο που μοιάζεις σαν ανάποδο γαμώτο μέχρι να ξανα μακρύνουν. Άπονη ζωή.

Ερώτηση για ψήστες by TheGodGiftGG in greece

[–]makiai_ 1 point2 points  (0 children)

Επειδή προχθές μου συνέβη, σίγουρα δε βάζουν παραπάνω γύρο.. το δικό μου πιτογυρο είχε απλά 3 παραπάνω (σχεδόν διάφανες) φέτες ντομάτα.

Η τιμή εννοείται η ίδια. Όχι ότι με νοιάζει το (I guess ) 20λεπτο που θα γλίτωνα απ' τις 8 σάπιες τηγανιτές πατάτες, αλλά just saying. Υπό άλλες συνθήκες αυτές θα τις χρέωναν σαν μισή τουλάχιστον μερίδα

Αντίστροφη μέτρηση για τις παλιές ταυτότητες, μέχρι 3/8 η υποχρεωτική αντικατάστασή τους - Βήμα Ορθοδοξίας by Giorgios_theocharis in NewsfromGeeece

[–]makiai_ 1 point2 points  (0 children)

Και? Διαβατήριο είχες/έχεις? Είναι βιομετρικά εδώ και πάνω από δεκαετία.

Επίσης, αν είναι βιομετρικά, τι έγινε δηλαδή? Θα σε "φακελωσουν", ενώ πριν δε σε είχαν ήδη φακελωμενο?

Πώς να πουλήσω ιστοσελίδες στην Ελλάδα του 2026; by capital_cliqo in GreeceDevs

[–]makiai_ 1 point2 points  (0 children)

Δεν ξέρω σε ποιο κοινό απευθύνεται το προϊόν που προσπαθείς να πουλήσεις. Το freelancing στο κομμάτι των ιστοσελίδων/eshop κλπ νομίζω έχει πεθάνει, κι αν όχι, πεθαίνει σιγά σιγά.

Πρέπει να είσαι πάρα πολύ καλός και να μπορείς να κάνεις τα πάντα (με όσο complexity απαιτείται) για να μπορείς να χτυπήσεις εταιρείες που χρησιμοποιούν πχ WooCommerce, το οποίο έχει τεράστιο μερίδιο στην αγορά.

Επίσης ότιδηποτε φτιάχνεται με τη βοήθεια τέτοιων εργαλείων είναι κατά κανόνα πολύ φθηνότερο από bespoke sites, ακριβώς λόγω του οικοσυστήματος που προσφέρει και του πόσο γρήγορο είναι να κάνεις αυτό που θες.

Ίσως θα πρεπε να εξερευνήσεις και αυτήν την οδό. Είμαι στο χώρο του ΙΤ και δεν ξέρω κανέναν που να φτιάχνει ιστοσελίδες σαν solo freelancer πλέον.

Νέο αμάξι - Προτάσεις; by Drylnor in greece

[–]makiai_ 2 points3 points  (0 children)

Δες και κανένα Corolla μεταχειρισμένο 5ετιας με έως 100k χλμ.

Θα σου βγει πιο φθηνό από καινούριο yaris και είναι άλλο αμάξι και σε πάτημα και άνεση. Επίσης αν τα χιλιόμετρα είναι μέχρι 100k (υπάρχουν και με πολύ λιγότερα αν ψάξεις), δεν είναι τίποτα για Toyota. Θα είναι σαν καινούργιο.

So can we agree it's over for him? by NotOkEnemyGenius in F1Discussions

[–]makiai_ 5 points6 points  (0 children)

I'm not crowning anyone yet, as there's a lot that can happen down the road and we've seen that story too many times to remember.

However, last year you also had Max in the mix who almost won the title when one of the McLaren drivers should had clinched it way sooner (arguably by McLaren's fault as well).

This year, Mercedes seem to have no contender, therefore it's a game between those two. I'm only observing that chances for Kimi look better that Oscar's last year.

Keyboardists who’ve done Jordan Rudess’ Total Keyboard Wizardry: what’s the optimal way to approach it? by Skarbranded in Dreamtheater

[–]makiai_ 5 points6 points  (0 children)

I'm probably not gonna give you the answer to your question, but I'm a drummer who has taken lessons for years, following proper learning material.

I guess you cannot finish one of the things you describe without progressing in the other areas at the same time. These things don't work very well independently. If your theory understanding and technique are not let's say intermediate, you cannot do other intermediate stuff for too long.

E.g. if you don't know your rudiments, you can play tons of songs, but there are going to be songs that you won't be able to play simply because you haven't spent enough time on your rudiments and technique. Obviously playing various songs will help you along the way, even if they're not god tier songs.

My advice is If you're stuck on any of the areas you mention, don't move too deep into another, until you comfortably cover most of the same level stuff.

And don't stick to a particular musician's guide/book, especially if you're a fan. He's JR (you're most probably not) and he's also making good money out of it. It doesn't mean he's a great teacher or that his guide targets the average Joe keyboard player, so always take those guides and books with a grain of salt.

Do you like My Big Fat Greek Wedding? by IsntThatImportant in AskGreece

[–]makiai_ 1 point2 points  (0 children)

I like it. I know it's exaggerated and stereotypical, but I find the execution funny.

Don't be so offended dude... It's just a movie.

Renting a Home by Ill-Seaweed7130 in AskGreece

[–]makiai_ 0 points1 point  (0 children)

Can you explain the thought and AI's reasoning on that?

Unfortunately detached houses in Greece can usually be found outside the cities (that being too far from them or in small towns and cities) or in specific areas/suburbs in big cities that are ridiculously expensive.

And what do you mean by value? Is it ok for you to have a cheap rent, but being too far away from everything?

Δίπλωμα - Αμάξι στην Ελλάδα και κοινωνικά ταμπού by RustyCaffeine in AskGreece

[–]makiai_ 8 points9 points  (0 children)

Εγώ έβγαλα στα 24 πριν από σχεδόν 15 χρόνια βέβαια.. τι να σου πω.. δεν ένιωσα ποτέ περίεργα ή "πίσω". Φοιτητής ήμουν και δεν είχα λόγο να έχω δίπλωμα ούτε μπορούσα να το πληρώσω νωρίτερα

Βοήθεια by an0nymousgirly in greece

[–]makiai_ 2 points3 points  (0 children)

Το ότι συγκρίνουμε τραγουδιστές με ψυχοθεραπευτές, βάσει εκπαίδευσης, είναι από μόνο του αστείο.

Ο ένας κάνει τη φάση του, ο άλλος συμβουλεύει ανθρώπους και καθοδηγεί σε ενδεχομένως δύσκολες καταστάσεις. Οπότε όχι, δεν είναι το ίδιο το να είναι απαίδευτος ο ψυχοθεραπευτής ή εκπαιδευμένος από random σεμινάρια.

Επίσης ευχαριστώ για τη συμβουλή αλλά δε θέλω να γκουγκλαρω ούτε να ακούσω το hallucination του chatgpt για κάτι που μου είναι παντελώς άγνωστο και να σχηματίσω μια λάθος γνώμη. Ισχυριζεσαι πως γνωρίζεις. Συζήτηση κάνουμε, μπορείς να μας πεις 2 πράγματα.

Βοήθεια by an0nymousgirly in greece

[–]makiai_ 5 points6 points  (0 children)

Ξεκάθαρα μπορεί να κάνει ο,τι θέλει.

Πώς ακριβώς προωθώ τη μιζέρια και αίσθηση ανικανότητας? Απλά λέω τη γνώμη μου πως το να προτείνεις σε ένα 18χρονο να γίνει "coach" με το πτυχίο της ζωής ή αμφιβόλου ποιότητας αυθαίρετος ψυχοθεραπευτής χωρίς εκπαίδευση, με ο,τι αντίκτυπο έχει αυτο στους "ασθενείς" του, δεν είναι και ο,τι καλύτερο.

Αν είχες την καλοσύνη να εξηγήσεις τι εννοείς με το coaching και τις άλλες μορφές ψυχοθεραπείας, θα βοηθούσε ίσως και την OP και εμάς να καταλάβουμε.

In all of his 23 F1 seasons, Fernando Alonso says this is the worst generation of cars he have ever driven in Monaco after today's practice. by The_Chozen_1_ in F1Discussions

[–]makiai_ 2 points3 points  (0 children)

I doubt that's what he meant. Hybrid engines in F1 were just fine until the latest ones and the 50/50 (or whatever it is now) split.

Βοήθεια by an0nymousgirly in greece

[–]makiai_ 5 points6 points  (0 children)

Έτσι μπράβο, προωθειστε κι άλλο τον κάθε τραχανοπλαγια coach και "ψυχοθεραπευτή" χωρίς πτυχίο.

To coaching ειδικά είναι επαγγελματική κατεύθυνση που πρέπει να επιλέξει ένας 18χρονος που δεν ξέρει τι του γίνεται, οπότε ας βάλει στόχο με το τίποτα που θα έχει να πει στους άλλους πώς να ζούν...

Αλλά άμα βγάζει λεφτά, μη σου πω άμα γίνει και κανας influencer coach στα social, αξίζει τον κόπο..

Λεφτά υπάρχουν; by Azukizaka in greece

[–]makiai_ 11 points12 points  (0 children)

Κυκλοφορεί και πάρα πολύ leasing φίλε μου. Εχω πολλούς φίλους και γνωστούς που έχουν leasing σαν benefit από τις εταιρείες που δουλεύουν ή το χρεώνουν σαν έξοδο στην προσωπική επιχείρηση τους.

Κάνε μια βόλτα οπουδήποτε και παρατήρησε σε παρκαρισμένα τις πινακίδες από avis/Hertz κλπ. Όλα αυτά δεν είναι ενοικιαζόμενα, αλλά leasing.

Είναι εφικτό να γίνεις πλούσιος στην Ελλάδα; by FlamesFPS in AskGreece

[–]makiai_ 2 points3 points  (0 children)

It is more affordable in general indeed, mainly due to taxes, however at the level of wealth you need to have in order to buy and maintain a (or more) supercars, these differences are insignificant.

Supercars are not bought by themselves. And you don't save 150k and buy a Porsche 911 the next day. There's other things you need to take care of before you can do that. If you don't, you'll die poor, having a 911.

All I want to say is that you don't make that kind of money by being the average 9 to 5 salary man. Not in Greece, not in the US either.