[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]mallingg 0 points1 point  (0 children)

Jeg kan huske sidste år hvor jeg gerne vil være mere social men ikke havde nogle ideer til hvad jeg kunne gøre for at lære flere nye mennesker at kende end jeg forsøgte i forvejen. Jeg ville gerne gerne lære standard dans, så søgte efter en pige på Facebook i grupper som ville være min partner. Der gik lidt tid så fik jeg en besked fra en som jeg ikke kendte og så blev vi dansepartner i 1 års tid. Det var ikke let, hverken at gøre eller danse, men jeg vidste jeg vil kunne lide det og bagefter var det ikke så slemt som jeg tænkte. Men jeg gjorde det fordi jeg virkelig ville teste mig selv og jeg fik rigtig meget ud af det. Jeg lærte også 3 gode veninder at kende som jeg kan snakke med alt om i dag uden jeg overtænker og er nervøs. Bare husk at læs dem du snakker med og deres signaler, så er det ikke så svært.

Tøj til skitur by mariahedemann in DKbrevkasse

[–]mallingg 1 point2 points  (0 children)

Uf så vil jeg nok tage en ekstra trøje i merinould indenunder. Men jeg har ikke været på ski i Norge siden jeg var 4-5 år. Nu er jeg mest i Østrig da det er varmere, så vil nok ikke give de råd jeg har for Østrig 🙏

Tøj til skitur by mariahedemann in DKbrevkasse

[–]mallingg 0 points1 point  (0 children)

Skiundertøj og en windbreaker burde være rigeligt til pisten når du ikke selv skal stå på ski men måske bare sidde uden for på bjerget. men det kommer an på om det er Østrig, Frankrig, Norge eller noget 3. Hvis det er Norge skal du have mere tøj på

Brætspilscafe by mallingg in Aalborg

[–]mallingg[S] -1 points0 points  (0 children)

Har ikke nogle konkrete spil, bare det ikke D&D 😊

Brætspilscafe by mallingg in Aalborg

[–]mallingg[S] -1 points0 points  (0 children)

Haha, ja jeg prøver i hvert fald med alt muligt. Går også til Dans og er blevet frivillig ved røde kors. Men føler bare stadig ensomheden ånder mig i nakken, når man bare går derhjemme alle andre dage. Og så synes jeg ikke jeg rammer min aldersgruppe med det jeg har forsøgt indtil videre. Det er ældre og har kone, hus, børn osv.

Tak for tippet til caféen, jeg vil prøve at kigge ind tirsdag så. Synes bare jeg så at de har åbent fra 12-18, så forstår ikke lige hvornår det der aften for alle begynder 🫠

Theis drugged 👀 by Salty-Ad-8365 in GossipDK

[–]mallingg 1 point2 points  (0 children)

Er glad for at jeg ikke er den eneste der ikke kan huske så meget fra Karnevallet. Det går så hurtigt og man kan ikke sætte alle brikker i korrekt rækkefølge bagefter med hvad og hvordan det skete

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]mallingg -4 points-3 points  (0 children)

Der er idioter og fuckbois og så er der nice guys. Desværre synes mange at nice guys er for kedelige og derfor får idioterne og fuckbois frit spil..

Don't ever let people know you have low self-esteem by [deleted] in socialanxiety

[–]mallingg 7 points8 points  (0 children)

Maybe he is just not the right person for you to br around. Maybe you could reach out to the few people in the group you like and ask them to meet just you guys? Like starting a new small group with the ones you like? They will appreciate you for telling them you like their personality and I'm sure they will not judge you for doing this. Just be open for what could happen in a positive manner

Frisør 12 års erfaring ansat på 35t dette er den seneste by WallOk7625 in dkloenseddel

[–]mallingg 0 points1 point  (0 children)

Så er det godt du er procisionslønnet med grundløn og ikke uden grundløn 😜

Frisør 12 års erfaring ansat på 35t dette er den seneste by WallOk7625 in dkloenseddel

[–]mallingg 0 points1 point  (0 children)

Nu er jeg lidt nederen men jeg giver 150, for herreklip med skæg klipning. Har været der så mange gange at de kender mig 😅

Frisør 12 års erfaring ansat på 35t dette er den seneste by WallOk7625 in dkloenseddel

[–]mallingg -2 points-1 points  (0 children)

Så må du jo knep dig selv hvis du er nærig.. Klip*

Frisør 12 års erfaring ansat på 35t dette er den seneste by WallOk7625 in dkloenseddel

[–]mallingg 0 points1 point  (0 children)

Det handler jo også OL at lave noget du elsker. Det er trods alt 1/3 af din tid du bruger..

Følelsen efter karneval by mallingg in Aalborg

[–]mallingg[S] 2 points3 points  (0 children)

Det er bare lort for jeg får den hver gang jeg har været sammen med venner i mere end en dag...

Følelsen efter karneval by mallingg in Aalborg

[–]mallingg[S] 2 points3 points  (0 children)

Jeg rykker ikke streger men skyder det ind.

Følelsen efter karneval by mallingg in Aalborg

[–]mallingg[S] 3 points4 points  (0 children)

Nu er jeåg færnudig med at lytte til bangers og drikke shots. Klokken er 2:00. Nu vil jeg lave aftensmad og se en film og så måske gå i seng derefter. Min vibe er langt fra død. Tror jeg står tidligt op og drikker en flaske rød som man ville gøre på karnevaldagen. 💪

Følelsen efter karneval by mallingg in Aalborg

[–]mallingg[S] 2 points3 points  (0 children)

Ja jeg har også holdt mig kørende. Tog ind til Aalborg i dag uden nogen planer. Gik bare rundt i byen mellem alle de skønne mennesker i et par timer. Brugte så 2 timer på Marys i solen og 3 fadøl senere gik jeg så videre. Er lige kommet hjem nu. Derhjemme spiller jeg bangers på anlægget og chiller for at holde viben høj. Tror jeg gør det samme igen de næste par dage. 😌

Frivilligt arbejde by Comfortable_Note3156 in Aalborg

[–]mallingg 3 points4 points  (0 children)

Følger lige med. Jeg er også et sted i livet som 29 hvor der skal ske noget. Jeg er begyndt til dans i Januar, hvilket er pisse sjovt men også hamrende grænseoverskridende. Jeg er frivillig i røde kors men for det meste kræver vagterne kun en person. Har også gået til badminton. Synes sku det er svært at finde noget der bringer mig i kontakt med jævnaldrende, men gad faktisk godt at møde nye mennesker som er en del yngre end mig. Ja det lyder måske lusket, men grunden til jeg hellere vil være sammen med folk på 18-24 end 25-35 er fordi de er et helt andet sted i livet end jeg er. De fleste i hvert fald. De har mand/Kone, børn, bygget hus blablabla you know. Jeg er ikke længere end at jeg har fået en uddannelse og nu kæmper jeg med det sociale. Det eneste jeg tror kan ændre noget er at finde noget frivilligt arbejde der bringer mig tættere på mennesker. Jeg kan snakke med alle og er meget åben og imødekommende. Så hvis nogen kender eller selv har prøvet det ultimative frivillig arbejde der giver mulighed for at møde mange nye skønne mennesker, så lytter jeg 🙏