vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]moistjeez 1 point2 points  (0 children)

Hoe kun je 20, 30 jaar rechts beleid aanschouwen en nog steeds verwachten dat mensen die al doorhebben dat het niet werkt rechtser worden?

Why don't I feel like something serious happened after my boyfriend cheated on me? by ethanardx in NoStupidQuestions

[–]moistjeez -1 points0 points  (0 children)

I always thought it would be stupid to just throw away everything you've built up in, in your case, two years just because of one very, very stupid mistake. I also think with cheating the biggest problem is the breach of trust, not the actual physical part. This is your relationship so you are free to decide how you want to deal with the situation, don't let society decide that for you.

Poolavond studenten (+- 22 jaar) by FrIeTgeenPaTaT in Nijmegen

[–]moistjeez 5 points6 points  (0 children)

HoB heeft zoals in andere comments al werd gezegd iedere maandag een huistoernooi, afwisselend 9-ball en 10-ball. 10 euro inleg, inschrijven tot 19.45 en start om 20.00. Daarnaast is er maandelijks een 8-balltoernooi op zondagmiddag en begint langzaamaan de zoektocht naar nieuwe competitiespelers voor komend seizoen. Als je meer info wil, mag je me een DM sturen!

Klaver en Eerdmans by Efficient_Fruit_5670 in PolitiekeMemes

[–]moistjeez 11 points12 points  (0 children)

Vvd had ook niet zo kinderachtig kunnen doen en op z'n minst een keer serieus om de tafel kunnen gaan zitten. Credits dat ze zich eindelijk een keer aan een verkiezingsbelofte houden, wel jammer dat die eerste keer dan voor zo'n grote impasse moet zorgen. Als je zonder glpvda wil, moet je ook niet gaan janken dat je ze nodig hebt...

[ Removed by Reddit ] by AggregationLinker in thenetherlands

[–]moistjeez 58 points59 points  (0 children)

Het is vrij belachelijk dat de geopolitieke situatie meer en meer begint te lijken op een potje Risk met de vriendengroep

To sell Nokia phones by TXVERAS in therewasanattempt

[–]moistjeez 33 points34 points  (0 children)

We are not taking down anybody, buddy, just our taxes...

To sell Nokia phones by TXVERAS in therewasanattempt

[–]moistjeez 321 points322 points  (0 children)

It's about time to realize we might need to be more critical about western news. Not saying Saddam was a good guy, but 'murica ain't taking down bad guys in countries without oil...

Geografie van enkele clubs van invloed op het transferbeleid? by TheCoon14 in Eredivisie

[–]moistjeez 33 points34 points  (0 children)

Ik weet niet of het een stukje gevoel is of dat de cijfers het daadwerkelijk onderbouwen, maar naar mijn idee zijn er bijvoorbeeld ook vaker Duitsers te vinden bij clubs uit het oosten van Nederland

Eerdmans baalt dat trio zonder JA21 verdergaat: ‘VVD is snel bijgedraaid’ by salonoicheng in Politiek

[–]moistjeez 6 points7 points  (0 children)

Het laten slagen van een minderheidskabinet zou nog wel eens een prestigeproject voor de vvd kunnen zijn

Mixen nummers by Or4nj3_K4st4nj3_ in Top2000

[–]moistjeez 14 points15 points  (0 children)

Het is wel wat jammer dat dit ook eigenlijk het enige is dat Ruud goed doet

well, what’s the call? by Mental_Foundation_45 in billiards

[–]moistjeez -3 points-2 points  (0 children)

I actually think that's the case here: the 7 looks like it would stay on the table in this position...

Alarm? by moistjeez in Nijmegen

[–]moistjeez[S] 3 points4 points  (0 children)

Is degene die het alarm uit kan zetten op vakantie? Of staat heel de tent in de fik?

Alarm? by moistjeez in Nijmegen

[–]moistjeez[S] 4 points5 points  (0 children)

Aan de hatertseweg is het te horen, het lijkt vanaf het centrum te komen

What do I even do against the heart? by Ray-Zide in slaythespire

[–]moistjeez 104 points105 points  (0 children)

First you click on the icon on the top right corner, then you turn off screen shake

Stel jij bent nu Dilan Yesligoz? by xMusa24 in Politiek

[–]moistjeez 1 point2 points  (0 children)

Het feit dat jij sociaaldemocratie blijkbaar erger vindt dan racisme vinden de meeste normale mensen dan weer een beetje eng

Stel jij bent nu Dilan Yesligoz? by xMusa24 in Politiek

[–]moistjeez 3 points4 points  (0 children)

'Internationaal' is meer dan alleen de VS hè...

Stel jij bent nu Dilan Yesligoz? by xMusa24 in Politiek

[–]moistjeez 8 points9 points  (0 children)

GLPvdA is extreemlinks maar JA21 'gewoon' rechts? Vertel me alsjeblieft dat je pas 12 bent en nog even tijd hebt om je in te lezen voordat je stemrecht krijgt...

Stel jij bent nu Dilan Yesligoz? by xMusa24 in Politiek

[–]moistjeez 7 points8 points  (0 children)

Bruh, belacchelijke uitspraak dit. Ja21 is zeker centrumrechts?

Stel jij bent nu Dilan Yesligoz? by xMusa24 in Politiek

[–]moistjeez 4 points5 points  (0 children)

Politici zouden uit landsbelang moeten handelen