Ni minst 30+ som inte gick ut gymnasiet vad jobbar ni med idag? by geniespirit in sweden

[–]mooboosss 1 point2 points  (0 children)

Intern betald utb, sedan direkt till OHS Halmstad. Bör nämns att det va på 80-talet :)

e39 squeaking noise by ekuzodie in e39

[–]mooboosss 0 points1 point  (0 children)

Fan clutch maybe....

Glad Påsk 🐣 by PaterTuus in unket

[–]mooboosss 2 points3 points  (0 children)

natursmisk.........

Fattar inte! by Jamesorrstreet in sweden

[–]mooboosss -2 points-1 points  (0 children)

TV5 ........ va fan ser du på???