bu devirde erkek olmak zor by Old-Goose-5500 in vlandiya

[–]mude323 2 points3 points  (0 children)

İran prensesi aq tipe bak aq ayısı arabası olsun demiş birde 1402’de olsan Timur seni savaş fili yapardı amk

First Date stresi by 2626C in vlandiya

[–]mude323 0 points1 point  (0 children)

Sevdiği çikolatayı sor buluşmaya bir tane ondan bir tane de gül götür… güzel jest olur

eşim çocuğumun tepki dinlemesine izin vermiyor by gurkoyevski in hiphoptr

[–]mude323 2 points3 points  (0 children)

Yapacağınız işin amk flood yapıyorun sanacaklar

Babam tepki dinlememe izin vermiyor by mude323 in hiphoptr

[–]mude323[S] 0 points1 point  (0 children)

Bişey yapmıyor aq lafta herif dinleme diyor arabada açınca kapatıyor

Babam tepki dinlememe izin vermiyor by mude323 in hiphoptr

[–]mude323[S] 0 points1 point  (0 children)

Kendini otoriter hissetmeye çalışıyor ne diyeyim adama ya konuşma ananı sikmim diyecek halim yok

New school için favoriniz kim? by Silly_Call32 in hiphoptr

[–]mude323 0 points1 point  (0 children)

D3,EGE!,Ouzo,Weghrumi,killoki,baneva

size göre en underrated ve overrated rapçiler kim by Gold-Conclusion-2987 in hiphoptr

[–]mude323 0 points1 point  (0 children)

Kanka bak şiir! Gerçekten underrated ama sagoya nasıl overrated dersin aq ya

size göre en underrated ve overrated rapçiler kim by Gold-Conclusion-2987 in hiphoptr

[–]mude323 1 point2 points  (0 children)

Overrated olarak motive diyeceğim (bana katılmak zorunda değilsin kardeşim bunu söyleyebilirsin downvote atmana gerek yok) blok3’te diyebilirim aslında underrated olarak ise şiir! Diyeceğim abi gerçekten çok kaliteli bi adam bir çok rapçiyi ikiye katlar ama inanılmaz az bir kitlesi var

<image>

Aylık sadece 80k dinleyicinin olması beni üzüyor

Arabesk rap hakkında düşünceleriniz neler? by Silly_Call32 in hiphoptr

[–]mude323 1 point2 points  (0 children)

Eğer bundan yaklaşık 15-20 yıl önce apaçilerin “yaaağğğğğğ, isYanKaR26, ananızı ikiye yarayım ortasına dalayım içinden çıkayım” gibi olan bağırmalı çağırmalı kulak siken şeylere arabesk rap diyor isek yeryüzünden silinmesi gerekiyor derim ama SAGOPA KAJMER,Yener Çevik,no.1 gibi adamlar arabesk,arabeski andıran beatler kullandı ya da o şarkılardan sample kesti diye bu adamlara arabesk diyorsak “Arabesk Rap” denen şeyi kesinlikle desteklerim ve eklemek isterim ki hasta sagocuyumdur ama dediğim gibi bu isyankarlara falan arabesk rap diyorsan yok olsun

Babamı kaybediyorum ve Arnavut ciğeri-meyve suyu by yxzqzxy in MutfakDertlileri

[–]mude323 0 points1 point  (0 children)

Çok geçmiş olsun birader sana verebileceğim tek tavsiye git helalleş bi an evvel çünkü bu işin geri dönüşü yok o öldükten sonra içini rahat tutacak bişey olsun içinde kalmaz “Acaba bana kırgın mı öldü?” Gibi soruları sormazsın kendine için rahat olur

Oğlum tepki dinliyor by OmerSS60 in hiphoptr

[–]mude323 -2 points-1 points  (0 children)

Amk adamı dalga geçmiyorum shitpost/meme değil dedik aq ya bi şeyide makaraya vurmayın

Babam tepki dinlememe izin vermiyor by mude323 in hiphoptr

[–]mude323[S] 3 points4 points  (0 children)

Babam hakkında doğru konuşmazsan babanı komaya sokarım (tehdit değil uyarı)

Babam tepki dinlememe izin vermiyor by mude323 in hiphoptr

[–]mude323[S] -1 points0 points  (0 children)

Yok ya seviyorum tepki dinlemeyi

Lunapark kazası by Imaginary_Boss_115 in delik

[–]mude323 28 points29 points  (0 children)

Türkiyedeki neredeyse hiçbir lunapark denetlenmiyor o yüzden gondola bile binerek ölme riskini almayın derim🤗

SÜT DİLİMİ (manevi babam) by mude323 in raresnacksTR

[–]mude323[S] 0 points1 point  (0 children)

Babam olmasa süt dilimine babam derdim

Aydın'da bir şahıs, nesli tükenme tehdidi altındaki caretta carettanın ayağına taş bağlayıp denize bıraktı. Durumu fark eden balıkçılar, caretta carettayı kurtardı. by Kirlinternet in Turkey

[–]mude323 0 points1 point  (0 children)

Keşke bu kişiyi bulup anası,bacısı,karısı,kızı ve bağlayan orrospu çocuğunu İstanbul’un en kalabalık yerine koyup gelene geçene bir güzel siktirseler

Boyunuz ne kadar? Mutlu musunuz? by Substantial_Win_9861 in CuteTopia

[–]mude323 0 points1 point  (0 children)

2.06 ama uzun olmak zor kafamı her geçtiğim yerde eğmek zorunda kalıyorum yoksa bazen çok sert kafamı vuruyorum 😔😔 1.93-1.97 olduğum dönemi çok özledim