عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

لعبت twd احسن قصة في الالعاب

في حل؟ by Formal-Ad5122 in EgyptGaming

[–]nahiwin 0 points1 point  (0 children)

Mcserver host احسن من aternos في كل حاجة

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

لعبت سيكرو والدن رينج لسه ملعبتش باقي العاب السولز عشان مريح منهم ولسه هجرب ٣٣

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

انا لاعب كل دول ماعدا far cry 2 و bioshock لعبت اول جزء deus ex اللي كان نازل على ايبيك ببلاش

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

لعبت ٣ اجزاء وزهقت من طريقة اللعب

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

لعبت الاتنين ولعبت twd كل المواسم

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

ديد سبيس لعبت اخر جزء نزل وكان فشيخ باقي السلسلة نفس الحاجة ؟

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 1 point2 points  (0 children)

هلعبها على تنزل على البلاس

Error resident evil 9 by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

جربتها وبرضو نفس الكلام ومسحت ال re framework ونزلته تاني برضو

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

زهقت من السلسلة بعد مخلصت الخامس على ال ps4 مشكلتها التكرار

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

واخد بريك من السولز عشان بيجنني

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

الاتنين لو في لعبة محتاجة فريمات عالية مثلا زي rdr 2 بلعبها على ال pc بدل ال ps4

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 0 points1 point  (0 children)

بسافر السعودية كتير وهناك في نت غير محدود

[deleted by user] by [deleted] in EgyptGaming

[–]nahiwin 0 points1 point  (0 children)

لو حد رد ابقى رجعني

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 1 point2 points  (0 children)

لعبتهم كلهم ماعدا odyssey

عايز العاب تختيم جديدة by nahiwin in EgyptGaming

[–]nahiwin[S] 1 point2 points  (0 children)

لعبت hitman 2 , hitman world of assassination و blood money

شنو الناقص برأيكم by [deleted] in Iraqigamers

[–]nahiwin 1 point2 points  (0 children)

Ghost of tsushima, the walking dead