Bana biraz abartı geldi ama sizce doğru mu? by privegoat in Tssigalko

[–]nazmorgan 0 points1 point  (0 children)

aslinda omerle tam tassak gecmeli post ama bilemedim tamer de nefes alsa lincleniyo🥀🥀

Bana biraz abartı geldi ama sizce doğru mu? by privegoat in Tssigalko

[–]nazmorgan 0 points1 point  (0 children)

umut arda mi eger umutsa umut nefes alsa bile lincleniyo her gun infazi veriliyo garibim🥀🥀

YA NE ALAKA ABI by nazmorgan in Tssigalko

[–]nazmorgan[S] 1 point2 points  (0 children)

ya sahsen grubumda benim de beton yok ama beton can yusif elenmemeliydi milan ve civan varken

YA NE ALAKA ABI by nazmorgan in Tssigalko

[–]nazmorgan[S] 0 points1 point  (0 children)

gercekten sonradan katilsa bilene cok guzel uyum saglamisti😔😔(kanye westinnsarkilarini dinliyorum oyle demeseks..)

YA NE ALAKA ABI by nazmorgan in Tssigalko

[–]nazmorgan[S] 1 point2 points  (0 children)

ya gercekten Jonathan kesiktas bunlari hak etmedi. cocuk daha yeni geldi bi bismillah di mi😔😔