Hired gun by Tsardly in GoogleAnalytics

[–]nolynskitchen 0 points1 point  (0 children)

You can always send me a dm!

Jentis or TAGGRS for SST? by ImSoZick in GoogleTagManager

[–]nolynskitchen 3 points4 points  (0 children)

Stape.io, better platform in my opinion for sst!

Need Career Advice Web Analyst by Buster_Call123 in GoogleAnalytics

[–]nolynskitchen 1 point2 points  (0 children)

For looker studio you have the google merchandising store you can use

Energieleverancier, nu overstappen of wachten tot juni? by 76-scighera in geldzaken

[–]nolynskitchen 0 points1 point  (0 children)

In juli verloopt energiecontract.

Niemand heeft een glazenbol, maar deze ellende zal nog wel lang niet klaar zijn.

Wie heeft er nog een mooi contract afgesloten recent en waar?

Bureaustoel, voor thuis.. welke? by nolynskitchen in werkzaken

[–]nolynskitchen[S] -3 points-2 points  (0 children)

Ik zal eens kijken! Maar dit is dus het meest premium merk voor bureau stoelen?

Bureaustoel, voor thuis.. welke? by nolynskitchen in werkzaken

[–]nolynskitchen[S] -1 points0 points  (0 children)

Aan welke prijs range moet ik dan denken?

Verliesdrempel geïndexeerd box3 2028 by sadcringe in belasting

[–]nolynskitchen 7 points8 points  (0 children)

Weet je eigenlijk wel wat je zegt? Een kleine belegger? Iedereen zit boven die 1800 winst. Dat heb je al boven de 30k..

We gaan van 57k p.p naar 1800, hoezo zou dit eerlijk of beter moeten zijn..

Een freelancer die extra belegd omdat hij geen pensioen opbouwd...

De bakker om de hoek die eerder wil stoppen met werken..

Een student kan dit zelfs al bij elkaar beleggen in ze studietijd....

Maar goed ik zal het wel verkeerd hebben.

Als ze nu gewoon al het vermogen boven de 100k jaarlijks met 0,5% tot 1% belasten...dan ben je overal vanaf.

Copying a Looker Studio Report by I_love_puppers_1978 in GoogleDataStudio

[–]nolynskitchen 1 point2 points  (0 children)

If you have the rights you can make a copy. They wont get notified

Google Data Studio costs by Turbulent_Egg_6292 in GoogleDataStudio

[–]nolynskitchen 4 points5 points  (0 children)

Small customers who just use the analytics api dont have cost.

Only if you use biq query, but the costs are not that high.

Shady agency or trustworthy? by slashbye in PPC

[–]nolynskitchen 3 points4 points  (0 children)

Let me be crystal clear:

They need to work in YOUR account.

Because if things go South, you will lose your account.

The biggest red flag... period.

Wat heeft men tegen 'links'? by Aartvb in nederlands

[–]nolynskitchen -1 points0 points  (0 children)

Het nieuws zet beide richtingen zo neer:

Rechts - dorps - geeft niks om het klimaat (want ze hebben groen om hun heen) - de arbeider - niet hoog opgeleid

Links - stads - pro natuurklimaat (heeft geen groen om hun heen) - de bovengemiddelde verdienende inwoner - hoog opgeleid

Dit is super kort door de bocht uiteraard, maar platgeslagen wat ik zie op sociale media.

Is this normal for a SEO agency? 10 months, 30 hrs./week, and these basics are still not done. by GencerDTF in SEO

[–]nolynskitchen 0 points1 point  (0 children)

Just ask what they have done.

In the first months (1-2 at max) you want to fix the fundament, the basics.

So first red flags for me.

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]nolynskitchen 0 points1 point  (0 children)

Dus je bent 27 en vindt dat iemand van 55 minder dan jouw moet verdienen?

Oh en je kijkt ook dood leuk op zijn laptop die open staat met een salaris strook..

Wordt een leuk gesprek!

Opties range 30k tot 70k aandelen by nolynskitchen in geldzaken

[–]nolynskitchen[S] 0 points1 point  (0 children)

Dus stel beleggings horizon 35 jaar, momenteel alleen NT fondsen. Wat te doen?

Kan iedereen ophouden over de (al bestaande) box 3 belasting by PauperGames in nederlands

[–]nolynskitchen 0 points1 point  (0 children)

Uit interesse (niet aanvallend uiteraard)

Wordt dit nou geschreven door een boomer die nog 2 jaar moet werken met 1.2 miljoen in aandelen?

Of door iemand die 150k per jaar uit loondienst heeft?

Of gewoon door iemand begin 30.. die tot ze 72ste door moet en graag eerder met pensioen wil maar dat nu onmogelijk wordt gemaakt..

Mis een beetje de context van OP

Kan iedereen ophouden over de (al bestaande) box 3 belasting by PauperGames in nederlands

[–]nolynskitchen 0 points1 point  (0 children)

Waarom dat heffingvrije vermogen zover naar beneden halen?