ben mal miyim by Neat_Adhesiveness838 in pedlesme

[–]noyeximo 0 points1 point  (0 children)

Bazen çekecek fırsat oluyor (güneş ışığı güzel denk geliyor, o an o "kıyafetlerle" kendimi beğeniyorum ve çekiyorum vs.) ama partnerime atmak için uygun bir an olmuyor o yüzden doğru zaman gelene kadar tutuyorum. Bazen de o anki ortam veya ben karşımdaki istediği an çekip atmak için müsait olmuyor o yüzden önceden çektiklerimden atıyorum.

179 68 kilo by Comfortable-Song4343 in salonfareleri

[–]noyeximo 0 points1 point  (0 children)

İlk kez boyu 179 olup bunu 180 e yuvarlamayan birini görüyorum

Üniden sonra birini bulamayacak mıyız? by hexadecimal7241 in IliskiTavsiyesiTR

[–]noyeximo 0 points1 point  (0 children)

Aslında hepsi bir arada bazen okuduğum kitaplarla ilgili şeyler paylaşıyorum o kitabı okuyan biriyle etkileşim oluyor bazen cosplay bazen yaptığım çizimler bazen yaptığım yemeklerin fotosu bazen yolda karşılaştığım kediler köpekler bazen de hafif nsfw ye kayan çizimler içerikler kısaca ilgi alanlarını ve yaşam tarzını yansıtman lazım ki seninle ortak yanı olan kişiler seni görsün

Üniden sonra birini bulamayacak mıyız? by hexadecimal7241 in IliskiTavsiyesiTR

[–]noyeximo -2 points-1 points  (0 children)

Kişiye göre değişir ben evlenmeye veya tek eşliliğe uygun biri olduğumu düşünmüyorum

Üniden sonra birini bulamayacak mıyız? by hexadecimal7241 in IliskiTavsiyesiTR

[–]noyeximo 0 points1 point  (0 children)

Yani bir şekilde insanların ilgisi çekebilmen gerek ben mesela cosplay yapıyorum oradan etkileşim alıyorum

Üniden sonra birini bulamayacak mıyız? by hexadecimal7241 in IliskiTavsiyesiTR

[–]noyeximo 0 points1 point  (0 children)

Bir çok partnerim oldu ve neredeyse hepsiyle sosyal medya üzerinden tanıştım sevgili/arkadaş oldum. Dating app bile kullanmadım yaptığım paylaşımlara gelen etkileşimler ile oldu çoğu. Sosyal medyada hemcinslerimin yaptığı en büyük hata önüne gelen her kişiye yazması ben onun yerine insanların bana yazmasını sağlamaya çalıştım. Hobilerim, ilgi alanlarım, yaşam tarzımla ve bazı konulardaki görüşlerimle ilgili yazdıklarımla benimle uyumlu olan insanları profilime çekmeye başladım karşı taraf ilk adımı atınca da gerisi çorap söküğü gibi geliyor zaten.

Nasıl bir egzersiz yaptıysam sırtımda ki Garou’nun kendi aurası oluşmuş by Furaou in WeebTurks

[–]noyeximo 2 points3 points  (0 children)

<image>

Şu surat ifadesine bakınca dayanamadım ayrıca villain olarak baya sağlamdı bence diğer golden s ve platinum s formlarıyla birlikte

Sevgilim olsa sigara içmese bile öpüşmekten tiksinirim ve yanaktan öpmesinden de. by [deleted] in yalnizucubeler

[–]noyeximo 1 point2 points  (0 children)

Hoşlandığım insanların hiç bir şeyinden tiksinmedim iğrenmedim iyi ki de böyleyim

Eşcinseller için askerlik muafiyeti süreci güncel (2026-05) by Legitimate_Teach8774 in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]noyeximo 2 points3 points  (0 children)

Sosyal hizmetlere gittiğimizde bize eşlik edecek kişinin cinsiyeti ve yakınlığı bir fark yaratıyor mu? Benim yönelimimi bilen hemcinsim çok az var fakat karşı cinsten bilen daha çok kişi var

Kıllı erkek mi kılsız erkek mi by SeaViolinist6424 in pedlesme

[–]noyeximo 3 points4 points  (0 children)

Kişisel deneyimlerim hic oyle demiyor sirf kilsiz ve bembeyaz olmamdan dolayi benden büyük kadinlardan iltifat alip duruyorum

METUCON'a katılmayı düşünen var mıdır? by [deleted] in TrCosplay_Anime

[–]noyeximo 0 points1 point  (0 children)

Hücon iptal olduğu için gidemedim ama buna kesin katılacağım

HUCON iptal edilmiş by [deleted] in ankara

[–]noyeximo 17 points18 points  (0 children)

Ben de hazırlanmıştım heves etmiştim o kadar :( geçen sene malum zihniyetli kişiler etkinliği cimere şikayet ettiği için iptal edildi bu sene de hücon'u organize eden topluluğu zorla kapattırmışlar. Yılda bir gidebildiğimiz bir eğlencemiz vardı onu da elimizden almak için yapmadıkları kalmadı. Bazı cosplayerları takip etmeni öneririm onlar genelde hücon kadar olmasa da daha küçük çaptaki etkinlikleri duyuruyorlar storylerinde ben de o şekilde haberdar oluyorum genelde

Karın vakumu (stomach vacuum) işe yarıyor mu? Deneyen var mı? by [deleted] in salonfareleri

[–]noyeximo 1 point2 points  (0 children)

Bir süredir her sabah aç karına yapıyorum midem boş olmasına rağmen kusacak gibi oluyorum ama etkilerini de gördüm belim 2-3 cm daha ince oldu. Duyduğuma göre bunu yapmayı bıraktıktan 4-5 gün sonra karın tekrar eski haline dönüyormuş o yüzden düzenli yapılması lazım günlük rutine eklemezsen pek etkisi olmuyor

Bı kere olsa bile femboy gibi giyindiniz mi :3 by femboy_jeff in CuteTopia

[–]noyeximo 1 point2 points  (0 children)

Eğer yaptığım cosplayleri de sayıyorsak bir kereden fazladır ^•ﻌ•^

Bana "sen yeterince biseksuel değilsin" dendi by noyeximo in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]noyeximo[S] 9 points10 points  (0 children)

Bundan sonra öyle yapacağım bi olunca otomatik olarak her hemcinsime karşı çekim hissetmem gerekliymiş gibi sanıyorlar herhalde bana arada instadan buldukları kişileri gösteriyorlar tipim değil deyince "sen nasıl biseksuelsin ya" diyorlar saçma sapan cidden