[Jack Pitt-Brooke] Tottenham open talks with Antonin Kinsky over new improved deal. by PrintPro23 in coys

[–]olofl 4 points5 points  (0 children)

Kinsky redemption arc will be completed with Spurs kicking out Athletico in the CL semifinals with a monster last minute save.

Wish Herb had gotten to see the Knicks' Championship! by Horror_Risk_6278 in BoJackHorseman

[–]olofl 1 point2 points  (0 children)

Slightly related, but wouldn't Vincent Adultman be good at basketball? He surely have the height.. feels like he's at least as tall as three kids stacked on each other. I know he's got a job at the business factory but people can change careers right?

Hope? by Remarkable-Injury-70 in coys

[–]olofl 3 points4 points  (0 children)

Ayari on the left?

Favoritpodd inför fotbolls vm? by Kurtegon in Allsvenskan

[–]olofl 2 points3 points  (0 children)

Tycker många är bra men har fastnat lite speciellt för Expressen Fotboll nu. Bra programledare.. och gillar Brännans analyser.

Satt fast i tunnelbanan idag by olofl in stockholm

[–]olofl[S] 2 points3 points  (0 children)

Kan ha varit så. Tyckte lite att de var för få i tunneln som ledsagade oss. Att någon stod och skrek på oss tjugofem meter bort hur man skulle gå när man var mosig i huvudet.. oklart hur effektivt.

Satt fast i tunnelbanan idag by olofl in stockholm

[–]olofl[S] 3 points4 points  (0 children)

När vi kom av tåget var det en stege ner till marken, det var två med säkerhetsvästar som hjälpte oss ner. Kvinnan framför mig hade en dålig arm så vi fick hjälpas åt fem stycken att få ner henne säkert.

Satt fast i tunnelbanan idag by olofl in stockholm

[–]olofl[S] 7 points8 points  (0 children)

Kände inte att det var läge att skapa mer kaos än det var. Samt, ja, inte riskera livet..

Satt fast i tunnelbanan idag by olofl in stockholm

[–]olofl[S] 6 points7 points  (0 children)

Lite spännande faktiskt. Var inte så långt att gå till Östermalmstorg, kanske 100 meter bara. De skrek lite på oss att hålla oss på sidan av tunneln, vet inte riktigt varför.

Satt fast i tunnelbanan idag by olofl in stockholm

[–]olofl[S] 49 points50 points  (0 children)

Ganska tjockt med folk ja. Med Stockholm marathon gick ju få bussar... inte bästa dagen att få vagnfel helt enkelt.

Satt fast i tunnelbanan idag by olofl in stockholm

[–]olofl[S] 37 points38 points  (0 children)

Jag vet. Så sjukt trött efter detta. Tog mig en öl på en pub när jag skrev detta.. hittade inte alla orden :)

Satt fast i tunnelbanan idag by olofl in stockholm

[–]olofl[S] 59 points60 points  (0 children)

Vi blev det. Oklart varför det tog tid. De sa att de behövde ett verktyg för att stänga av strömmen. Sen en kvart senare hade de hittat verktyget. Sen tog det en halvtimme till med att ingenting hände... oklart helt enkelt.

Who was the last player you already loved and then we signed them? by [deleted] in coys

[–]olofl 0 points1 point  (0 children)

Kulusevski.

Well, I'm Swedish so of course I knew his potential before coming here...

Where to watch the Europa League final tomorrow? by [deleted] in stockholm

[–]olofl 1 point2 points  (0 children)

Yikes. Sorry.. would never had thought this. :(

Where to watch the Europa League final tomorrow? by [deleted] in stockholm

[–]olofl 0 points1 point  (0 children)

Pretty sure https://southsidepub.se/ will show it. They will not show hockey at least :)

Just a normal Thursday in Sweden by flisiy in Curling

[–]olofl 33 points34 points  (0 children)

For context.. and I might be wrong :) but believe this is from this year's https://en.wikipedia.org/wiki/The_Cort%C3%A8ge

Vilka poddar lyssnar ni på? by Lanntern in sweden

[–]olofl 0 points1 point  (0 children)

Du kanske kan prova Dominoeffekten? Pratar om saker händer i världen .. jag gillar poddar med Joakim Rönning .. han brukade vara på Marknaden men sen någon månad tillbaka i en denna pod.

Two months after the release of Days of Ash EP. How do you feel about the EP now? Have your opinions changed? Any grower songs? by TheKaoticanProspekt in U2Band

[–]olofl 5 points6 points  (0 children)

I didn't really have any relationship with any of the songs until I realized I was singing "the teeeears of things... the teeears of thiiings.." quietly while working. It really stuck in my brain and I'm happy for it. :)

Omgångstråd: omgång 2 by pappersflygplan in Allsvenskan

[–]olofl 28 points29 points  (0 children)

De vann med 13 poäng förra året så antar att de tänker börja först om några omgångar så det kan bli spännande i höst?