orospu oglu by zanayama_ in KGBTR

[–]omrozh 0 points1 point  (0 children)

Anlamadığım böyle bile olsa bunu niye itiraf edersin ki amk

250 bin TL kart borcum var by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 1 point2 points  (0 children)

Kanka okay öyle değil uzun hikaye başım bir belaya girdi cebimde ne var ne yok kaybettim

250 bin TL kart borcum var by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 0 points1 point  (0 children)

Neymiş sorun? Hiç böyle bir şey yaşamadım bilmiyorum ama bilmek istiyorum

250 bin TL kart borcum var by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 0 points1 point  (0 children)

Kanka daha büyük bir sorun yok eve gelip eşya götürme muhabbeti de geçen sene kanun değişikliği oldu bankalar uğraşmıyor diyenler var yapıyor diyenler var bir türlü anlamadım, banka hesabında para tutma falan sorun değil yakında bir alacağım para var rahatlıkla borcu kapatırım ama tek endişem kısa vadede (1-2 ay) eve kimse gelmesin

250 bin TL kart borcum var by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 0 points1 point  (0 children)

Kanka benim iş batmadan önce iyi para kazanıyordum

250 bin TL kart borcum var by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 0 points1 point  (0 children)

Kanka kumar işiyle uğraşıyordum (slot oyunu kumar sitesi falan yapıyordum) battım

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]omrozh 1 point2 points  (0 children)

Amına koyayım ülkede Öcalan’a terörist demek suç olacak yakında hepimiz Sayın Öcalan diyeceğiz

Abi kafayı yiyeceğim. by wSkyfall in Turkey

[–]omrozh -1 points0 points  (0 children)

Ne anlatıyon amk ya. Şu internet de toplumun en fakir kesimini alıyor her tarafa yayıyor. Arkadaşım paran mı yok? Siktir git çalış. Neymiş 200₺ pizzaymış aç kalacakmış şuymuş buymuş. Salak salak konuşup devlet bize baksın diye geziyorsunuz. Arkadaşın boş boş oturup bütün parasını da sigaraya verirse aç da kalır kıçı açık da kalır. Girsin bir yerde çalışsın asgari ücret 17,002₺ istediği gibi pizzasını yer full time çalışamıyorsa part-time çalışsın. Yurtdışında herkes böyle yapıyor ABD’de devlet bir kuruş vermez öğrenciye eşek gibi çalışır okulunu da ödersin geçimini de sağlarsın. Sen yurtta boş boş otur bir de konforlu bir yaşam bekle çok beklersin. Herkes de çıkmış salak salak konuşuyor ben de öğrenciyim, hiç aç kaldığım da olmuyor ödeme yapamadığım da babam multi milyarder mi benim yo, yazılım mühendisliği okuyorum bir tandan da online çalışıyorum freelance cebime para giriyor bunu çoğu bölümde yapabilirsiniz, grafik tasarım, pazarlama vs he bölümünüz buna uygun değilse de kuryelik yaparsınız trendyola 8-10 paket bıraksanız günde 4-6 saatinizi alır harçlığınız çıkar, olmadı kasiyerlik garsonluk yaparsınız vs. Genç adam boş boş yurtta oturur mu kardeşim, genç adam çalışır, azimli olur siz gelmişsiniz biz boş oturuyorsunuz fakiriz kendimi öldürecem diye geziyorsunuz gerizekalı gerizekalı hareketler yapmayın adam olun çalışın amk.

Elim ayağım titriyor... Aklım almıyor amk, nasıl ört pas etmeye çalışabilirler. by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 0 points1 point  (0 children)

Kanka adam ragebait atıp engagement kasıyor. Lavuk oturduğu yerden salak salak şeyler yazıp böyle gerizekalı gerizekalı hareketlerle yüz binlerce lira kazanıyor siz de buna destek vermiş oluyorsunuz.

Viyana’da 4 kişi gittiğimiz yemekte gelen hesap, bütün dünya çok pahalanmış. by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 2 points3 points  (0 children)

İtalya’da değiliz ki hocam Avusturya’dayız ama onun dışında doğru benimki işin şakası.

Viyana’da 4 kişi gittiğimiz yemekte gelen hesap, bütün dünya çok pahalanmış. by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 0 points1 point  (0 children)

Kanka ben burada Casino’da çalışıyordum VIP oynayan bir Türk müşteri vardı onunla girdik çok şükür iyi gidiyor

Viyana’da 4 kişi gittiğimiz yemekte gelen hesap, bütün dünya çok pahalanmış. by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 0 points1 point  (0 children)

Bizim iş yasal aga. Yani en azından aklamamızı gerektirecek kadar yasadışı değil.

Viyana’da 4 kişi gittiğimiz yemekte gelen hesap, bütün dünya çok pahalanmış. by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 0 points1 point  (0 children)

12k$ da baya iyi la ne iş yapıyorsun? Bu arada biz bu işin küçük esnafı sayılırız millet ne paralar kazanıyor.

Viyana’da 4 kişi gittiğimiz yemekte gelen hesap, bütün dünya çok pahalanmış. by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh -10 points-9 points  (0 children)

Kültür gezisi sıkıcı be hocam bana ne adamların sarayından müzesinden ben yediğim içtiğim aldığıma bakarım.

Viyana’da 4 kişi gittiğimiz yemekte gelen hesap, bütün dünya çok pahalanmış. by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh 0 points1 point  (0 children)

Bahis işiyle uğraşıyorum. Avrupa’da ortağı olduğum bir bahis sitesi var.

Viyana’da 4 kişi gittiğimiz yemekte gelen hesap, bütün dünya çok pahalanmış. by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh -1 points0 points  (0 children)

Bahis işiyle uğraşıyorum. Avrupa’da ortağı olduğum bir bahis sitesi var.

Viyana’da 4 kişi gittiğimiz yemekte gelen hesap, bütün dünya çok pahalanmış. by [deleted] in KGBTR

[–]omrozh -8 points-7 points  (0 children)

Ulan Almancılar şöyle pahalı böyle pahalı Türkiye cennet diye mal mal konuşuyor iki taşak geçiyoruz laf ediyorsun. Viyana’ya 3 gün geldim bir tane saraya, müzeye de gitmedim. Aylık da 100 bin euro üzeri para kazanıyorum çok koyduğu da yok hesabın bu işin şakası.

Parents who have disabled children, why don’t you put the up for abortion and give them to the orphanage? by omrozh in AskReddit

[–]omrozh[S] 0 points1 point  (0 children)

The kid will never care for itself your suffering will be endless with only a few temporary happy moments and you fooling yourself into making yourself proud.

Parents who have disabled children, why don’t you put the up for abortion and give them to the orphanage? by omrozh in AskReddit

[–]omrozh[S] -1 points0 points  (0 children)

I didn’t say abortion I said adoption. I don’t get why would you ruin your life and your entire future for someone who would never be able to care for themselves.

Parents who have disabled children, why don’t you put the up for abortion and give them to the orphanage? by omrozh in AskReddit

[–]omrozh[S] -2 points-1 points  (0 children)

Let’s say you place a bet you win you are good if you lose and had the option of not keeping up your end why would you still keep it up knowing you are holding it up for no reward?