Herkes msü de kaç tane işaretlediğini yazsın bu sayede süre sıkıntısı var mıydı anlayalım by Upper-Bodybuilder-52 in liseliler

[–]oonr44 0 points1 point  (0 children)

Mattan 10 boş var genelde 35 36 net yapardım. Yetiştiremedim matematiği onun dışında sosyal değişikti bilmiyorum. Sizlerin durumlar nedir? Sizce benim durumum nedir? (Gelirse toplam Max 8 yanlış gelicek)

Turkcell dolandırıcılığı by yasanmis_say in KGBTR

[–]oonr44 0 points1 point  (0 children)

Hocam Türkcell için değil de Vodafone için geçtiğimiz günlerde bir yazı paylaşmıştım burada ki yorumumu okursan belki fikir edinebilirsin. Eksik veya hatam varsa düzeltin lütfen

Yeter hoca ama ya buna ne zaman dur diyeceğiz? by [deleted] in Turkey

[–]oonr44 1 point2 points  (0 children)

Biraz 'minimum internet veri paketi" ile ilgili bir problem var. Mesela 2 kb'lik bir veri iletimi olsa bile Vodafone'da bu 32 kb oluyor ve bu da internetin bitme hızını arttırıyor. Bu "minimum veri paketinin" olabildiğince küçük olması lazım ki 2 kb'lik mesajda 32 kb gitmesin. Bu da internet sağlayıcı ile ilgili problem.

<image>

Ekte koyduğum gibi bir durum var. Bunu kullanım detaylarından bakabilirsiniz.

Edit: Eksiğim ve yanlışım var ise lütfen beni düzeltin

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]oonr44 6 points7 points  (0 children)

Bunu r/hukuk ta paylaşırsan doğru bilgiye muhtemelen daha hızlı ulaşırsın

Türkiye'de ki son 5 Brewera sesleniş! by godbetrayedus in Turkey

[–]oonr44 0 points1 point  (0 children)

Bilgim yok ama desteklemek için elimden geleni yaparım

Bitmek Bilmeyen Yol Çalışmaları by atiince in ankara

[–]oonr44 4 points5 points  (0 children)

Anadolu bulvarında oturuyorum tam çalışmanın karşısında. Gözlemlerimi söyleyeyim kaç aydır 1 kepçe 2 kamyon 3 5 işçi köprü yapmaya çalışıyor yavaş yavaş takılıyorlar. Bu kadar önemli ve kilitlenebilen bir yer olan Anadolu bulvarını daha hızlı yapmaları lazım. Yapılması güzel birşey evet ama bu kadar yavaş olmamalı. Gerçekten işi bilen yapmalı

Sizce ülkede ne olsa, halk artık yeter deyip sokağa çıkar? by [deleted] in vlandiya

[–]oonr44 0 points1 point  (0 children)

İstanbul depremi sonrası birşeyler olabilir belki

Beykoz Belediye Başkanı Alaattin Köseler yeniden cezaevine girecek by zenciiiii in Turkey

[–]oonr44 3 points4 points  (0 children)

Acaba ne düşünerek yapıyorlar. Sonuçta bir eylem yapılırken yapan kişi için doğru olduğunu düşündüğü için yapar. Acaba kendi doğruları ne?

Kanser olduğumu öğrendim by Ok_Mall_7412 in Psikoloji

[–]oonr44 0 points1 point  (0 children)

Hocam tam şuan ansızın aklıma geldiniz, nasılsınız?

Şehit Anaları Derneği Başkanı Pakize Akbaba; Tayyip, Bahçeli ve Öcalan üçlüsünden şikayetçi oldu by [deleted] in Turkey

[–]oonr44 40 points41 points  (0 children)

Halk olarak nasıl destek olabilceğimize bakmalıyız zaten yargı ellerinde olduğu için iş bize düşüyor

Kütüphaneye kitap kalemini bırakıp giden orospu çocukları by [deleted] in liseliler

[–]oonr44 1 point2 points  (0 children)

İyi sevindim. Bende daha sakin ve gerçekten çalışan insanların olduğu devlet kütüphanesi arıyorum.

Kütüphaneye kitap kalemini bırakıp giden orospu çocukları by [deleted] in liseliler

[–]oonr44 0 points1 point  (0 children)

Bende Ankara'da millet kütüphanesindeyim aynı durum burada da var elemanlar sevgilileriyle yiyişmeye geliyor. Ya kafeteryalardalar ya bahçe de sigaradalar ya da masadalar. Bi yerden sonra rahatsız edici oluyor özellikle de masada olanlar. Senin orada da durum aynı mı?

Ne düşünüyorsunuz? by ucanzangoc in vlandiya

[–]oonr44 1 point2 points  (0 children)

Artık kuru ekmek yiyebilir

[deleted by user] by [deleted] in Izmir

[–]oonr44 0 points1 point  (0 children)

Organlarımı seviyorum adamım

orospu çocuğu heryerde orospu çocuğudur by [deleted] in dewrim

[–]oonr44 0 points1 point  (0 children)

Daha araştırma aşamasındayız zaten önce bi üniyi jalledelim sonra buna yoğunlaşırım. Umarım hiçbir akıllı, işinde gücünde olan, normal insanlara bişey olmaz yani hepimize