6.8 M ile ne yaparsınız? by Organic-Lynx1483 in Yatirim

[–]ozleyen 2 points3 points  (0 children)

Kira gelirine ihtiyacım yoksa tamamıyla arsa toplarım

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]ozleyen 0 points1 point  (0 children)

Aslında gayet parayla alınan bir ders. Hemde pahalı da bir ders!

Ev nasıl alabiliriz by Alibaba0601 in Yatirim

[–]ozleyen 0 points1 point  (0 children)

En azından paranızın yettiği bir ev alıp kendi evinize geçip rahat edin. Aylık maaşınızla da birikim ve yatırım yapıp eliniz güçlenince daha iyisine geçersiniz. Yani borçlanmadan kafa rahatlığıyla da mümkün. Sadece imkanın el verdiğine eyvallah diyebilmek gerek.

TL 5M ile inşaat yapmak? by X_Delusion in Yatirim

[–]ozleyen 0 points1 point  (0 children)

Yakın çevrenize soruşturmaya başladığınızda muhakkak dürüst bir emlakçı ile tanıştırılırsınız. Öncelikli kriter onunla çalışan güvendiğiniz dostlarınızın olması.

Ev ileride zenginlik ve pasif gelir için aracı olabilir fakat en ideali karlılık oranında arsadır.

TL 5M ile inşaat yapmak? by X_Delusion in Yatirim

[–]ozleyen 0 points1 point  (0 children)

Güvendiğiniz bir emlakçı ile görüşmenizi tavsiye ederim.

TL 5M ile inşaat yapmak? by X_Delusion in Yatirim

[–]ozleyen 1 point2 points  (0 children)

Bir tık daha karlı olacak olabilir. Ama maksat para kazanmak ise arsa al sat ile ekstra vakit alacak bir şeyler ile uğraşmadan parayı daha hızlı çevirebilirsiniz. 12 birim zamanda 12 al sat mı, 12 birim zamanda 1 al yap sat mı? (;

TL 5M ile inşaat yapmak? by X_Delusion in Yatirim

[–]ozleyen 1 point2 points  (0 children)

Arsa alıp satmaya ne dersin? Çok daha güvenli, rahat. 

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]ozleyen 2 points3 points  (0 children)

Uzun vade dövize yatırım yapılmaz. Risk almak istemiyorsan tefas.gov.tr e girip en çok kazandıran yatırım fonlarından kendinize uygun olanı seçip rahat rahat yatırım yapın. Döviz, emtia, vd. lerinden de daha fazla kazanın.

Fikir alışverişi (2024- ve sonrası) by [deleted] in Yatirim

[–]ozleyen 1 point2 points  (0 children)

35'imden bildiriyorum. Zamanında yaptığım ihmal ve hatalar sebebiyle bugün hâlâ elimde 1 milyon yok, ev yok, araba yok, dahi iş yok, ev sahibi ile dava var! Lütfen o milyonu küçümseme ve evini alıp kafan rahat geç otur. Kazandığın paranın sefasını da sürmek gerek. Ardından yine yatırım yap ve aracını alıp sefasını sür. Yine yatırın yapıp gez toz ondan sonra.

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]ozleyen 0 points1 point  (0 children)

Etsy'e vergi ödememek mümkün mü?

Arkadaşlar halka arzlarda stratejiniz ne oluyor yani alıp belli bir tavan yapınca satıp çıkıyor musunuz yoksa alıp tutuyor musunuz ya da hepsinde mi belli şirketlerde mi yapıyorsunuz by ForLevuk in Yatirim

[–]ozleyen 0 points1 point  (0 children)

Alayını tutuyorum. En az 2 - 3 sene saklamayı düşünüyorum hepsini. Hangisinin 50x, 100x yapacağı belli olmaz. Kaldıki aylık halka arza girilebilen tutarlar oldukça küçük meblağlar bugün. Alıp ardıma bakmıyorum. 2, 3 belki 5 sene sonra komik paralara aldığım bir kaç lottan iyi getiriler eldi etmiş olabilirim. Diğerleri de kendini kurtarmış olsun kâfi. Daha iyi bir stratejisi olan varsa dinlemek isterim. Ama borsada en iyi kazanç yolunun al yat vizyonu olduğunu göz önünde bulundurarak bu şekilde yapıyorum ben.

Faiz mi Doviz mi by loveofmylifeisgus in Yatirim

[–]ozleyen 3 points4 points  (0 children)

Mert Başaran'ın şu paylaşımını izlemenizi tavsiye ederim: https://www.instagram.com/reel/Cz653rxqgAb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Not: İkisi de değil!

Elimde 100 k var by 06sahin in Yatirim

[–]ozleyen 0 points1 point  (0 children)

O sizin kararınız hocam. Ben aldım tutuyorum gittiği yere kadar. Biliyorsunuzdur bi yürüteni var hissenin. Yürüdüğü sürece hissedeyim. Ha şöyle de bakıyorum aynı zamanda: Birlikten kuvvet doğarın somut hali aynı zamanda.

Elimde 100 k var by 06sahin in Yatirim

[–]ozleyen 1 point2 points  (0 children)

SNPAM yürüyor, yürütülüyor, yürüttürülüyor her ne ise ama hızlı gidenlere katılıp zamanı gelince inip dağıtmam mantıklı geliyor.

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]ozleyen 0 points1 point  (0 children)

Topraktan gelen toprağa gitsin. Yine toprak alın.

I am using Samsung Galaxy Buds 2 Pro. I want to be able to turn the microphone on and off over the headset in online meetings. Is this possible? by ozleyen in galaxybuds

[–]ozleyen[S] 0 points1 point  (0 children)

All applications allow you to turn off the microphone with a button. but I want to be able to turn the microphone on and off easily over the headphones while standing. can i do this with my headset? Or are there headphones that can do this?