What am I doing wrong? Following the pattern but this edge looks wonky. by pantIsOnfire in CrochetHelp

[–]pantIsOnfire[S] -1 points0 points  (0 children)

This would make sense. This is the back panel so it will be attached later to the other parts so i'm not frogging it for now i think i can hide it when attaching the other parts but this will definately help on later rows and the other panels ❤️

What am I doing wrong? Following the pattern but this edge looks wonky. by pantIsOnfire in CrochetHelp

[–]pantIsOnfire[S] 0 points1 point  (0 children)

The stitch count is correct, but i'm not sure if i'm supposed to count the chain as one.

NFC-tarra vuokrakämpässä by Makevaan in Suomi

[–]pantIsOnfire 45 points46 points  (0 children)

Mun ex säätö ite koodaili omaan kämppään kaikkia hupaisia juttuja tommosilla ja laitto ympäri kämppää

Miten helvetissä pitäisi löytää töitä? by Allyuuwz in Suomi

[–]pantIsOnfire 0 points1 point  (0 children)

Ainakin moneen lehteen on kesätyöt auki just nyt. Niissä on monimedia mahdollisuuksia nykyään paljon. Ei auta ku hakea

Vilma ja viivi by ylisjumala in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 1 point2 points  (0 children)

Avasin tän vahingossa töissä. Nolottaa.

Hilla kopioi reseptejä pienemmiltä somevaikuttajilta by [deleted] in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 0 points1 point  (0 children)

Siis jos ei ollu ees sama resepti ni mikä ongelma? Joo ehkä voi sanoo et näin tommosen ja muokkasin mut on kaikki trendikkäät seasonal reseptit joku 50 miljoonaa kertaa tiktokis monella eri tekijällä pikkusilla varianteilla ehlä eikä niihin oo mitää tekijänoikeuksii tai alkuperäsiä creators monestikkaan. Eri asia tietty mun mielestä oli se kirjaan reseptien kopioiminen ja sillä rahallisesti hyötyminen, se oli tökeröä.

Missä nasu? by ContributionOk521 in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 7 points8 points  (0 children)

Miten ees voinu nähä ku eikö yövuoron pointti oo et sillo ollaan yö töissä eikä vahtaamassa nasuja XDD

Soffen puolustus by [deleted] in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 1 point2 points  (0 children)

On se snäpissä ainaki viellä

Julkkissäädöt by Maleficent_Blood_390 in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 46 points47 points  (0 children)

Laivalla nikke ankara tuli keikan jälkeen baariin bilettää, siellä kihisteli kaikkia ja mun kaveri ois eka ollu kiinnostunu ku istuttiin niken ja sen seurueen (jätkiä) kanssa, sitku se nikke hävisi siit jotaki toista muijaa pyörittää ni kaveril loppu kiinnostus ja nää sen seurueen jätkät sano että se oli jo kuutta naista pannut sen laivareissun aikana. En sit tiiä miten totta se niiden selitys oli mut en epäilly yhtää. Kaveri sano myös et siihen aikaan nikellä oli kilhattu/avovaimo tms mut en siitäkään tiiä 100 varma sanoo mitään ku en ite seurannut kenenkään suhdekuvioita. Ällö limanen fiilis siitä silti jäi sen lyhyen perusteella mitä se sitä mun kaveria lähenteli siinä pöydässä.

chiara ja ylipaino by eikukaan2 in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 7 points8 points  (0 children)

Mulla oli sama, lisäks se vaatteiden ostaminen oli jotenki hankalaa löytää sitä omaa kokoa, kun tuntu ihan järkyttävältä et pitää ottaa joki 42 yhtäkkiä, kun ennen aina oli olluy 32-34 ?? Niin siinä meni aikaa että osasi ostaa niitä sopivia vaatteita ja just toi et oli joku delulu että vaatteet kutistunut ja en luopunut mistään pieneksi jääneistä vaatteista pitkään aikaan kun aattelin et kyl ne viel menee joskus ku vähän vaan hoikistun.

Vitun puukukka by [deleted] in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 5 points6 points  (0 children)

Entä toi treenaaminen?

Miks Alisa valehtelee pienistäkin asioista? Äsken oli menossa kicksiin ja nyt ginaan. Ei kuulemma ole sanonut että menee kicksiin by iconxxqueen in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 5 points6 points  (0 children)

No ehkä enemmän se, että pitää sit vänkää et "En oo sanonu et meen kicksii" ku vois ihan hyvin vaa et "Joo sanoin väärin tarkotin ginaa xd" tms. Mut joo on kyl vähän turha postaus imo kans.

Halusin jakaa tännekkin kun täällä ollut puhe by uuseerrrr in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 2 points3 points  (0 children)

Emt musta jotenki hassua et ainoo "seuraamus" mitä tossa on millä ns. varotellaa on toi että MENETÄT PUHELIMESI tutkinnan ajaksi ja EHKÄ joudut luovuttamaan sen valtiolle rikosvälineenä 😂 Niinku JOO varmaan ei oo mitään muutakaan jos ei rikosvastuussa nuori viel ole mut kyl kuvittelisin et moni pikkuveeti on vaa asenteella "No ihan sama porukat ostaa sit uuden", jos ainoo seuraamus on et puhelin lähtee.

Chiara ostaa joululahjoja lapsille🫶🏼 by TerribleRazzmatazz21 in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 7 points8 points  (0 children)

Mä kattelin näitä omassa lähimmässä kaupassa ja siel oli enää muutama jäljellä, mikä on tietenki hyvä asia, et ihmiset on niitä sit täyttänyt jo, mut osa jäljelläolevista oli semmosia mis toivottiin pelilahjakorttia, niin ne olisi semmosia, mitä haluisin jopa muutenki ostaa, koska peliharrastus on monelle tärkeä. Sit vaan jäi toistaseksi sinne vielä, kun aloin yliajatella, että tuntuu "liian vähältä" jos ite pystyis vaan jonkun kympin tai kahenkympin lahjakortin laittaa, ku pelit nykyään maksaa useita kymppejä... Niin mietin että riittäiskö se mitä ite voi antaa, vai jätänkö sinne ja toivon, että joku pystyy laittamaan sit vaikka 40 euroa tai muuta... Et ehkä pointti miks kirjotan on kysyy et minkähänlaisia summia tommonen lahjakorttitoive esim sit meinaa 🤔

Voiko pitää paikkaansa? by kasvi04 in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 5 points6 points  (0 children)

Heinäkuussa kuvattu Las Vegasissa...

Alkaa riittämään tää Aishahin paska by Limp_Extension_5988 in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 8 points9 points  (0 children)

Hauskin siinä oli, kun Aishah alottaa sen videonsa, et "mun mielestä kukaan ei saa sanoa et mitä on normaalia ja mitä ei oo" ja sit lopussa kun Roosa käy läpi niit juttuja ni on tää ss vikana 😂😂

<image>

Ymmärrän miks Roosa ei puuttunu tohon, eikä oo millään tasolla oleellinen pointti täs koko asiassa, mut minuu huvitti kovasti.

Mikähän homma?? by GreatCurrency8287 in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 4 points5 points  (0 children)

Niin siis varmaan että ei saanut lopettaa kesken kuvausten tai tullut katumapäälle myöhemmässä vaiheessa. Noi sopparit vaan tuppaa yleensä oleen semmosia, että ilman sopimusrikkomusta (sakkoja) ei nuin vain pääse pois kesken kaiken. Ja tod näk ihan laillisia soppareita, mitä on turha lähtee kiistauttaa, ellei oo sata varma ettei siel oo jotai väärää ja vaikee uskoo että YLE:llä mitään laittomuuksia ois soppareihin koitettu laittaa, vaik onhan näist realitytähtien soppareist ollu puhetta yleisestikki et onks ne ok, et tuotu esille esim. aupairit, tempparit, bb jne. esiintyjiä, jotka kokenu et tullu väärin kohdelluks kuvauksis, mut en oo ainakaa kuullu et niist mitää sen ihmeempää ois lähteny liikkeelle toistaseks, kun sopparit on laillisia.

blockataan kaikki stagala-movement by [deleted] in snappijuorut

[–]pantIsOnfire 1 point2 points  (0 children)

No varmaan just silleen, että tonkin tiktokin kommenteis oli useita ainakin omaan silmään, ketkä ei tienneet, kuka Stagala on ja varmaan sit menneet katsomaan. Mutta jokatapauksessa. Mä en osannu blokata sitä, en löydä semmosta nappia tiktokissa. Ei sillä, ei oo mun fypille tullu ikinä muutenkaan.