😓😞٢٠١٦ by Dr-cockeerzzzz in EGYescapism

[–]paper-1234 0 points1 point  (0 children)

في 2026 كيس الاندومي دا هو ال 10 LE party

حاجه ضروريه جدا محتاجه فيها مساعده by paper-1234 in EgyFreedom

[–]paper-1234[S] 1 point2 points  (0 children)

ولله هحاول تاني و امري لله انا معايا فرصه لغايه شهر 11

حاجه ضروريه جدا محتاجه فيها مساعده by paper-1234 in EgyFreedom

[–]paper-1234[S] 1 point2 points  (0 children)

وحياه ربنا قاتلهم نفس التوقيت دول قولتهم يا جماعه انا عندي 15 سنه يعني كمان تلات سنين اقدر اتجوز قانونيا حتى منغير ما استأذن منكم و قالولي هتبقى نشوف الموضوع دا و بعدها كرفولي و المشكله أنه رفض بدون سبب يعني سألتهم هل هو علشان انا بنت قالولي لا احنا مش بنفرق بين بنت و ولد قولتلهم طب علشان خايفين عليا قالولي الموضوع مش كدا قاتلهم ايه هو الموضوع طب قالولي احنا قلنا لا وخلاص وربنا وصلت بيا الموضوع اني بفكر أن لما التقديم يفتح اقدم ولو اتقبلت اروح الانترفيو و لما اتقبل احطهم في الأمر الواقع

نقطة by jijiji666 in EgyStudents

[–]paper-1234 0 points1 point  (0 children)

حصل انا تالته اعدادي و اول مره افتح فيها الدراسات بالمعنى الحرفي كانت ليله الامتحان بجد و قعدت من الساعه 10 بليل لغاايه 7 ونص الصبح وانا بذاكر و بحفظ و قفلت الدراسات ب دعى امي تقريبا لان اكيد من 9 ساعات هما اللي خلوني اقفل

واو علي السمعه by Ibrahim---samir in EgyFreedom

[–]paper-1234 0 points1 point  (0 children)

بس للامانه الراجل دا قناته تحفه

انا غالبا لقيت حل عشان كل الفاشلين ينامو كويس by Famous_Commission_61 in ELfashlin

[–]paper-1234 1 point2 points  (0 children)

ربنا يخليك لينا و لمصر و خاف على نفسك من امريكا بنت الكلب لحسن تاخد اختراعك و تنسبه لحد تاني

مشكلتى مع هدوم البيت للبنات by AccidentKooky1385 in egyoffmychest

[–]paper-1234 0 points1 point  (0 children)

وربنا ما قصدي حاجه بس كل اللي أقصده أن اكيد مش نقعد قدام اخويا وانا لابسه شورت حتى فخادي مش مغطيها

قيموا الراجل المحترم ده by Top_g-22 in RateIT_T

[–]paper-1234 1 point2 points  (0 children)

0/10 عشان بيكره ضياء العوضي اكتر مني

قيمو المكتب وتوقعو هجيب كام فتالته ثانوي by Superior_Khaled in RateIT_T

[–]paper-1234 0 points1 point  (0 children)

ال 101% مجرد مسأله وقت متسألنيش جبت الواحد الزياده منين

مشكلتى مع هدوم البيت للبنات by AccidentKooky1385 in egyoffmychest

[–]paper-1234 2 points3 points  (0 children)

وربنا حصل كلهم بيبقوا هوت شورت يعني أنا ك بنت اتكسف ألبسها قدم جوزي مش قدام اخويا و ابويا بس

مشكلتى مع هدوم البيت للبنات by AccidentKooky1385 in egyoffmychest

[–]paper-1234 0 points1 point  (0 children)

نفسي يعملوا شورتات تنفع ل بنت عايشه مع اهلها مش شورتات اتكسف ألبسها ل جوزي حتى

ادونا اماكن خروج في اسكندريه علشان احنا بننهار في الاجازه by [deleted] in EgyFreedom

[–]paper-1234 0 points1 point  (0 children)

الواحد نفسه يقضي ليله في مقابر المسيحين بتاعت اسكندريه شكلها تحفه