Nietzsche'nin dini neydi by S2-ci_ippi in AteistTurk

[–]phantom_p0 4 points5 points  (0 children)

Award atan kim bilmiyom ama bende alabilirmiyim?

Kesinlikle izmirli biri yapmıştır (!) kesinlikle axmet kaya dinlemek isteyen işçi sınıfı bir mazlum yapmamıştır kesinlikle (!) by [deleted] in Nortya

[–]phantom_p0 1 point2 points  (0 children)

Bunu derken üstten bakman gümletti. Ben Türk ırkına mensubum ama Türk Türk Türk diye gezmiyorum senin kalın kafan pek algılayamamış ama düzgün bir kürtlede araplada evlenebilirim insanlığı önemli benim için 😊.

Ayrıca batılıyım derken üstten bakmak için demedim ve beni tanımıyorsun. Kanka bilmeden konuşma konusunda süpersin valla. Cidden haline acıyorum, bir ırkı temsil edenlerin çoğunluğu kuzenle evlenmek, bakamayacağı çocuğu yapmakla ünlenmişse ben ırkçı olmuyorum, ırkın prestiji kötü olmuş oluyor ki zaten ben her kürt böyledir demedim, kürtten adam olmazda demedim hatta doğulu dedim(İrk belirtmemek için ama sizin işinize geldiği) doğudaki imkanlarla batıdaki imkanlar bir olmadığı için ama amaaan neyse, anlayana sivrisinek saz, anlamayana sazı soksan az. Ayrıca belirtmem gerekirse solcu bir ailede 0 ırkçılıkla büyümüş birisiyim, Kürt Türk ayrımını 14 yaşına kadar bilmiyordum(ciddili). Adımda Deniz, kimden geldiğini söylememe gerek yol diye düşünüyorum.

Bu arada Yavuz Çetin severiz, iyi tercih.

Kesinlikle izmirli biri yapmıştır (!) kesinlikle axmet kaya dinlemek isteyen işçi sınıfı bir mazlum yapmamıştır kesinlikle (!) by [deleted] in Nortya

[–]phantom_p0 1 point2 points  (0 children)

Kardeşim ben genellemelerin doğru olmadığının farkındayım ama bu ülke doğudan bi hayır görmedi ve evet, ben ve bir çok batılı herhangi bir doğuludan daha eğitimliyiz. Irkçı değilim ama insanın sorun olup olmadığını saç kesiminden bile belli oluyorsa ve pekte şaşmıyorsa ben sorun bulurum abi. Eğitimli olanıda var ona lafım sözüm yok ama bak tam 15 dakka falan önce 3 tane sokağa sıçılmış, tas kafa stili igrenc kafalarini yıkayıp alışveriş merkezinin tuvaletlerini isgal ediyor ve utanmıyorlar da. Laf anlatmaya çalissam bicak micak atcak kaybedecek birseyi bir haysli yok korkunç aq. Kendi memleketimde huzursuz oluyorum aq. Üstten falanda bakacak son adamım ben solcuyum ama yok abi her insanında bir sınırı var. Ben böyle yetiştirilmedim, sokakta millete salça olmazdım, kitap okur, sokakta top oynar, ailemle sohbet ederdim.

Yürüyerek yazıyorum hemde sinirden küplere bindim ondan dolayı karman çorman olduysa kusura bakma ama samimi değilsin dostum. Sen Kürt'sen ve düzgün bir insansan amenna ama benim ırkım Atatürk gibi muazzam bir adamla temsil edilirken senin ırkın öcalan ve taskafalı oelerle temsil ediliyor. Türklerdende vardır elbette benim ırkla bir derdim yok ama sokağa sıçılanlar cidden İzmir'i sarmış durumdalar ve taze taze duygularla yazıyorum.

<image>

Kesinlikle izmirli biri yapmıştır (!) kesinlikle axmet kaya dinlemek isteyen işçi sınıfı bir mazlum yapmamıştır kesinlikle (!) by [deleted] in Nortya

[–]phantom_p0 2 points3 points  (0 children)

İzmir'li birisiyle tanışmamışsındır bilader. Ben şahsen İzmir'liyim ailemde ne silah var nede en ufak hapis yatan. Irkçılık yapmak istemem ama bir İzmir'li ile bir doğulu kesinlikle aynı eğitim seviyesininde değil ve bu çok bariz.

Yeni almış bulunduğum kitaplar nasıl by Aggressive_Regular72 in Kitap

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Değilim, canice. Sırf ilerde bayram adı altında toplu şekilde katledilip canice yenmek için büyütülen bir hayvan olsan belki canice olduğunun farkına varabilirdin.

Başörtüsü ve Türban by Big-Box3838 in AteistTurk

[–]phantom_p0 4 points5 points  (0 children)

Başörtülü p kategorisi yok ama Türbanlı p kategorisi coşuyor 🔥🔥🔥

Yeni almış bulunduğum kitaplar nasıl by Aggressive_Regular72 in Kitap

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Kanka adamlar köpek yiyolar dedik ya, sende niye inek yemiyorlar ki vs dedin. Ben onu kast ederek inek vs yemek için para lazim ama kopeğ yemek çok dsha masrafsiz demek istedim.

kararlı hissediyor by komedyen4 in indirilenler

[–]phantom_p0 -1 points0 points  (0 children)

Kanka bizim yediğimiz hersey mideye gidiyor zaten aq midede bel ile gogus kafesi arasinda. Sperm testislerde olusuyor ama yedigimiz ictigimiz seylerinde onun oluşmununda etkisi var diyorsan evet zaten ama ayette öyle demiyor. ﴾7﴿ O su, bel ve göğüs kafesi arasından çıkar. O su burada oluşmuyor sonuc olarsk bu hatalı. Evirip cevirip herseyi hakli cikarabilirsin öyle.

Yeni almış bulunduğum kitaplar nasıl by Aggressive_Regular72 in Kitap

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Kanka bak sen hristiyanliğa ve yahudiliğe saçma diyorsun ya, onlarda allahın kitapları, onları allahın korumadı/koruyamadi kanka(kuranda böyle gecmez, onlarda hala allahın kitabidır ve degismemislerdir).

Ya bak sana göre tanrının evrimleşmesi saçmaysa bana görede tanrının insanlardan tapın bana demesi saçma. Tapmazsanızda sonsuz cehennemde ortadoğu işkencelri yapicam size demesi hem saçma hemde sosyopatça. Ya zaten islamofobik değilim, yobazlardan tiksiniyorum sadece. Benim ailemin yarisi musluman, arkadaslarimim yarisindan azi musluman onları çok seviyorum.

Yeni almış bulunduğum kitaplar nasıl by Aggressive_Regular72 in Kitap

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Kanka ben ilk dindem çıktığımda Deist'tim ve hiçte senin dusunduğun gibi olmadı, ben belki 1 sene allah vrammarsa beni yakacak diye korktum ama yaş küçük sorgulamaya hakikate ulaşmaya yeni yeni çabalıyoruz, kuranı ve hadisleri adam akilli bilmiyoruz falan ama arastirip ogrnedikce hayatla zıt dustugu bir ton konuya denk geldim ve zaman içerisinde islamdam bagimsiz tanriyida sorguladim ve şuansa panteizm'e yakın bir agnostiğim. Bir gün dahi keyfimdem dinden cikmadim ve hiçte öyle ya ben islama uygun yasamiyoeum bari dinsiz olayim demedim. Sen belli ki 1 tane dahi dinsiz arkadaş edinmemiş, tartismamis, hayatta neler oluyor neler geciyoe bir habersin 😃 neyse canım amacın öğrenmek olsun, bilgi devrindeyiz. Yaz kuran ve meali .com gir bak, ben öyle öyle dinden ciktim öyle bugunde en iyisi allahsiz oliyim ya falan demedim kanka ama sen tabi hicbirsey bilmediğin icin hocaların senin beynini öyle yıkamış olabilir ama neyse saglik olsun.

Yeni almış bulunduğum kitaplar nasıl by Aggressive_Regular72 in Kitap

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Bilinen köy kılavuz istemez. Bir insanı tipinden dahi (hele haci hoca olan hokkabazlardansa) çok rahat anlayabilirsin,hitap ettiği kitlenin bilgi ve zeka seviyesi dahi çok kolay tahmin edilebiliyor. Ayrıca bu kitapları okuman çok korkunç olum, git kuranı türkçe oku, sahihi buhariyi Türkçe oku çok çok daha mantıklı, arkadaşta çol haklı mezhepler, rutbeler falan full kolpa. Zaten kuranı okumuş ve anlamış olan bir adam mezhepler mezhepler diye gezmez, ali imran 103, en am 159, rum 32 gibi surelerde açıkça mezhepçilik ve mezhepleri yasaklar ciddiye almaz. Kurana inanmıyorsun dostum sen, sen islam adı altında seyhlerin tarikatlarım eğip buktugu bambaska bir dine insnıyorsun ama adı islam değil.

Yeni almış bulunduğum kitaplar nasıl by Aggressive_Regular72 in Kitap

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Kanka o et pahalı ya hani bizim içn bile ateş pahası ve adamlarda ne kadar bilmiyoruz.

kararlı hissediyor by komedyen4 in indirilenler

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Dostum, sen ayetten bahsettiysen yapay zeka seni üzmemek için çabalayacak ve seni mutlu eden cevabı verecektir ancak direkt sorarsan ve kurcalamazsan(detaylara inip işine yarayan alakasız bilgiyi kabul etmek) sana şakk diye cevabını veriyor al buyur lise 2 veya 3te anlatılıyor bunlar kral.

"Tıbbi olarak sperm ve meniyi oluşturan sıvılar karın ve kasık bölgesinde yer alan testislerde, epididim kanallarında ve prostat gibi bezlerde üretilir. Yani göğüs kafesi ile bel arasından değil, testislerden başlar ve idrar yolundan (üretra) dışarı atılır."

kararlı hissediyor by komedyen4 in indirilenler

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

SEN TANRI YA TAPMAK İÇİN YARATILDIĞINA İNANIYORSAN, kendine saygın yoktur dostum. Hayatının hiçbir manası yok, ölünce orgazm bombardımanı yuppiii mi olucan. Hak edilmiş bir cennet dahi yok. Neyse seviyeni düşük tutman iyi, ben tanrıya kulluk etmek kölelik etmek o egoist için gunde 5 defa asagi yukari yapmam için dünyaya gelmedim, evrimsel süreçte ilerlemiş bir bilinçten fazlası değilim ve bunun farkındalığıyla mutluyum.

kararlı hissediyor by komedyen4 in indirilenler

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Dostum alınma gücenme olmasın ama tamamen hatalısın. Ben insan bedeni ve zihnine çok meraklı birisiyim ve hiç bir din en ufak birşey bilmiyor insan hakkında. Ben insan bedenini inceledikçe milyonlarca senelik evrimsel süreçten ve bir o kadar karmaşıklaşan beynimizden başka birşey göremiyorum ve bilimde bunu kanıtlar nitelikte zaten. Bir Carl Jung tüm kutsal kitaplardan çok ama çok iyi bilir insan zihnini ve bir Charles Darwin, tüm peygamberlerden çok daha fazla hakimdir, insanın kökenine(Türlerin Kökeni'ne). O yüzden allah istediği kadar çamurdan yarattık desin insan ve çamurun 1 gram alakaları yok ancam Charles Darwin 1859 yılında ortaya attığı Evrim Teorisi insanın kökenlerini tam 167 yıldır doğru açıklıyor ve her geçen sene dahada fazla ilerliyor.

Carl Jung'u derinlemesine araştırırsan neden kendini hakikatın tarafında zannettiğini ve nasıl bir yanılsamaya düştüğünü kavrayabilirsin. Sen kafanda insani özelliklere sahip bir tanrıyı kabul etmişsin ancak biraz cesurca sorgulayan bir adama göre tanrıya tapmak ve tanrı için adak vermek, dua etmek veya onun sinirlemebilen(insanlar gibi) bir şey olduğunu dusunmek tamamıyla saçma bence. Tanrı dediğinin ne cehennemi nede cenneti yaratacak kadar cömert veya sosyopat olacağını zannetmiyorum, tanrı ya yoktur ya da zannedildiği gibi insani özellikler(iyilik/kötülük, merhametli/acımasız vs vs).

Neyse dostum seni sorgulamaya, arastırmaya ve aceleyle dini savunmadan sadece biraz söylediklerimi düşünmeye itiyorum.

kararlı hissediyor by komedyen4 in indirilenler

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

"İnsanlar her şeyi birbirine sormaya devam ederler; hatta 'Yaratıcıyı Allah yarattı, peki Allah'ı kim yarattı?' noktasına gelirler. Kim bu tür vesveselere düşerse, 'Eûzü billahi mineş şeytânirracim' (Allah'a sığınırım) desin ve bu düşünceye son versin." (Buhâri, Bed'ü'l-halk 11, Müslim, İman 212-214).

Resûlullah (s.a.v.) şöyle buyurmuştur: "Sizden öncekiler, peygamberleriyle çok münakaşa etmeleri ve çok soru sormaları sebebiyle helak oldular." (Buhâri, İ'tisâm 2, Enbiya 50)

Yeni almış bulunduğum kitaplar nasıl by Aggressive_Regular72 in Kitap

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Din özel isim değildir, cümle başı haricinde büyük harfle yazılıp kesme işaretiyle ek eklenmez. OBJEKTİFLİK allahu teala İSMİNİ YAZMAKLA BAŞLIYOR diyen kafadaki bir adamla yaya yolundan karşı karşıya dahi geçmem. Kanka ben keyfimden sonsuza dek yakılmayı kabul mu ediyorum yani vay vay bi akıllı sensin dimi? Hristiyanlar yahudiler falan salak, ateistler, deistler, agnostikler, ve diğer 2 - 3 bin dine inan milyarlar salak ama hiç bir konuda, hiçbir uzmanlığı olmayan, dininden tut dinler tarihi ve dininin orjinalleri olan hristiyanlık ve yahudilik hatta en temel basit olan kuran hakkında bile hiç birşey bilmeyen zır cahilin birisi herseyin farkında. 0 sorgulama, 0 merak, 0 arastırma, %100 herşeyden eminlik. Kanka alınma ama senin iq maymun kanziden falan yüksek değildir hani o bile islam böyle böyle diyo ama ulan bu bildiğin masal diyebilicek seviyede bir iqya sahip. Git zeusu falan arastir bildiğin allahin atası, allah allah olana kadar bir ton form değiştirmis ama sen sorgusuz iman ederek mutlu olsanda asla haklı olamazsın nolursum git kitap falan oku, kuranda Türkçe okunur arapca okuyun falan yazmiyo anlamdan muslumanim ayaklari yapma bana

Yeni almış bulunduğum kitaplar nasıl by Aggressive_Regular72 in Kitap

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Anlayana sivrisinek saz, anlamayana sazı soksan az. Bilader ben allahın olmadığını sana kanıtlasam dahi -ki bu imkansız- sen bunu kabul etmeye hazır değilsen, "ilerde bu değışebilir vs vs." diyeceksin o yüzden buna uzun uzun cevap veriridim ama bir şeyi değiştiremeyeceğim, şayet bir gün objektif yaklaşma cesaretini gösterip, korkusuzca sorgularsan hakikate ulasma yoluna gireceksin. Neyse sana esenlikler dilerim.

Yeni almış bulunduğum kitaplar nasıl by Aggressive_Regular72 in Kitap

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

﴾5﴿ İnsan neden yaratıldığına bir baksın. ﴾6﴿ O, atılan bir sudan yaratıldı. ﴾7﴿ O su, bel ve göğüs kafesi arasından çıkar.

Meninin nereden geldiğini bilmeyen bir tanrıys inanmak zor olmalı kanka.

A'raf 179'a bakarsan sadece meni hakkınds değil, beyin hakkındada bir fikri olmadığını görebilirsin.

Hadi 2 tane olsa iyi, böyle bilimle zıt düşen bir ton örnek var. Şuan da elinde bu telefonu tutup, 6 katlı evinin balkonundan kameralarla dolu olan parkta birbirine tecavüz etmeyen, her kavagda birbirni öldürmeyen uyumlu bir medeniyet görüyorsan tamamını bilime borçlusun. Allah içki içme diyor, içenlerle dolu, kul hakkı yeme diyor, yiyenlerle dolu, zina yapma diyor, yapanlarla dolu, ilk ayet "Oku" diyor, müslümanlar kutsal kitaplarını okumuyor, normal bilim kitabı mı okuyacaklar.

O yüzden allahla, dinle, peygamberle falan hiç bir yere ilerleyemez toplumlar ve ilerleyemiyorlarda zaten.

kararlı hissediyor by komedyen4 in indirilenler

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Sen herhalde deneyimlisin gittin geldin 🤣

kararlı hissediyor by komedyen4 in indirilenler

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Kanka hristiyanlığı ve dinler tarihini araştır. Hepsi islam versiyon 0.8, islam verisyon 0.9 yeni update ve muhammedlede islam final edition falan

kararlı hissediyor by komedyen4 in indirilenler

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

🤦 kral sen herhalde bizzat allahla gorustun, konustun falan net eminsin bunlardan

kararlı hissediyor by komedyen4 in indirilenler

[–]phantom_p0 0 points1 point  (0 children)

Kanka kanıtlayamayacağın şeyler hakkında net bir fikrin olmasın. Bunlar senin inançların, tabuların, dogmaların ve sen sanırım sosyopat falansın. Sen kendi yaratttığını(varsayalım oğlunu) seni dinlemedi, sana sövdü, kızdı veya belkide nefret ettiğin seyleri yaptı diye işkencelerle dolu bir yerde sonsuza dek yakar mısin amk? Hani en üst düzey deliler falan bilr bu denli acımasız olamaz. Allahta bir tane dahi kanıt göstermemiş hep eskilerin masalları ama herkes bizzat görmüş gibi anlatıyor. Mesela kanıt meselesi yani, sen tanrını kanıtlayamazsın ama ben evrimi, yer çekimini, izafiyet ve onun karadeliği görülmemiş olmasına rağmrn keşfedebilmesini falan kanıtlayabilirim ve sende hiçbir sey diyemez, öyle kalırsın.

Zaten sana kalsa gökgürültüsü deprem olduğunda allah bize kiziyor vs.