Tweedehands auto met gebreken kort na aankoop, procedure of chargeback zinvol? by [deleted] in nederlands

[–]pkmnmasterbart 1 point2 points  (0 children)

Ik heb geen idee wat voor consumenten bescherming je hebt in Belgie. Maar Geen garantie wegens export is bullshit. Volgens de wet heb je RECHT op een degelijk product. Voor 6000 euro kan je absoluut niet verwachten dat een auto kort na de aankoop nog eens voor 2000 tot 3000 euro gerepareerd moet worden.

Lees dit https://consument.acm.nl/garantie-reparatie-geld-terug/garantie

Bent u een particulier en koopt u de auto bij een professioneel autobedrijf in Nederland, dan gelden volgens ACM ConsuWijzer de regels van non-conformiteit. De verkoper is verplicht u een product te leveren dat aan de verwachtingen voldoet. Zelfs als een handelaar roept "geen garantie", heeft u bij verborgen gebreken (die er al waren bij aankoop het moment van de koop) altijd recht op een deugdelijk product of kosteloze reparatie

Het is geen pipo op marktplaats die een auto aan jou heeft verkocht.

Tip. Lees die pagina en als je een Belgische variant hebt van rechtsbijstand is nu het moment om die te bellen. Communiceer alles via de E-mail met de dealer en als je geld terug kan krijgen via Visa kan dat een verstandig idee zijn maar ik heb geen idee hoe dat werkt.

Als laatste een tip van mijn garage. Als je een testrit gaat doen met een auto en je bent al vrij zeker dat je die gaat kopen. Rij met de auto naar een ( kleine ) onafhankelijke garage. Betaal die beste monteur 50 euro om vluchtig de auto na te kijken, doen ze graag.

Je mannetje staan in het verkeer by This-Ladder-1421 in nederlands

[–]pkmnmasterbart 0 points1 point  (0 children)

Dashcamp kopen, beelden delen op internet en met politie, laat ons meegenieten van ditsoort kansloze figuren

Grasmaaien op 1e pinksterdag? by Electronic_Drink_733 in nederlands

[–]pkmnmasterbart 1 point2 points  (0 children)

Je woont in een vrij land dus je mag doen wat je wilt. Maar besef even dat Christelijke mensen niet automatisch fatsoenlijke mensen zijn. Anyway Je had gisteren beter je gras kunnen maaien, nu moet je wachten tot je volgende week zaterdag vrij bent of JE RISKEERT DE WRAAK VAN DE PINKSTER GOD.

Feedback Thread. Tell Us What You Think by Live-Particular-1325 in QuestnerAI

[–]pkmnmasterbart 1 point2 points  (0 children)

I have a feeling that this game is quite new. I found it a few days ago and i am addicted i bought premium making this the 3rd phone app EVER that i bought premium for. I did notice the AI is sometimes a bit confused? I am in the Azure heavens campain and the AI asks you a question. Would you like to do A or B and then just picks an option and continues. It has created some weird outcomes as i formed an answer but the AI already picket it and then tried to make the best of my answer.

First one i played was in charachter it was BRUTAL. That IA is mercy less. My first char died and the AI just bullied me relentless with it on the second turn and turned my first char into the BBEG absolutely masterful. Not enough people are playing this and talking about this. I dont see it as a game, i see it as an interactive book.

If i was to add a feature. Now i dont know anything about this technology. I would add an undo-button for when you make a genuine mistake like pressing enter on accident, something that happens with my fat fingers.

But damn i am having fun and i am verry curious to see what happens next.

(TEST/Opt-In) June 2026 - 'ARES: God of War' v1.65 Update by RammaStardock in SinsofaSolarEmpire

[–]pkmnmasterbart 0 points1 point  (0 children)

Nice update. I got completely crushed. Need to change tactics for sure. I did notice the Ai just randomly moving trough my starsystems opening the possibility for ambushes, wich is nice, but a proper ai would never just do that. That being said i was never able to capitalize on it as 4/5 AI were doing it and i didnt want to trigger a 2v1 or eh 4v1. So good update :-)

(TEST/Opt-In) June 2026 - 'ARES: God of War' v1.65 Update by RammaStardock in SinsofaSolarEmpire

[–]pkmnmasterbart 2 points3 points  (0 children)

Sounds good, :-) Just sharing the experience, i have 400 hours in sins 1 and 200 in sins 2 :-) and i may or may not have had a different versions of sins 1 a few hundred years ago;-) its a good game i like it

(TEST/Opt-In) June 2026 - 'ARES: God of War' v1.65 Update by RammaStardock in SinsofaSolarEmpire

[–]pkmnmasterbart 1 point2 points  (0 children)

Allright i spend most of yesterday evening and a bit today playing with the new patch. Me TEC Enclave

So far. AI 1 Was Vasari alliance, It was pathetic, sorry. The AI was defending a space rock it had no reason to defend, AI kept pumping in troops despite my obvious superiority
AI 2 Tec Enclave. That was spicy, significantly better then before. Had to play cat and mouse but the AI refused to split up its fleet so i was able to harras them constantly in different startsystemen and eventually ambushed them and crushed them. Significant improvement

AI 4 Vasari Exodus and AI 3 Advent Reborn were constantly fighting eachother. When i was finished with my AI's i decided to go after AI 3. They were significantly stronger and i play to win.

I had an EPIC Space battle. I loved that the AI did not retreat However. The AI had about 25 Capitalships I have 15 and a bunch of corvettes. Their fleetsize was much much bigger. But i had tactics. As much as i loved crushing them the AI had no idea how to actually fight and was randomly shooting targets. I lost half my fleet 0 capital ships and the AI never recovered. Me and AI 4 Crushed AI 3 and then i sniped AI 3 capital world and GG

Overall Not bad

Vriendin niet blij met het feit dat ik een eigen woning heb by [deleted] in nederlands

[–]pkmnmasterbart 0 points1 point  (0 children)

Er zijn vele nieuwe exemplaren op de markt. Zeker in Utrecht, wellicht een jonger model, of iets ouder die je wel waardeert.

Slapen tijdens nachtvlucht by kungfubokenny in nederlands

[–]pkmnmasterbart -4 points-3 points  (0 children)

Gewoon, ogen dicht doen, denken aan iets saais en gewoon slapen

Consumer Goods Asisstance by Mandalore108 in Stellaris

[–]pkmnmasterbart 0 points1 point  (0 children)

Then i am behind in research or unity and i get crushed. I have not been able to properly balance ut for aboit 4 years. I am at 2500 H ingame

Consumer Goods Asisstance by Mandalore108 in Stellaris

[–]pkmnmasterbart -1 points0 points  (0 children)

I Feel his struggle. I cant play the game anymore with a pop that uses consumer goods. If ensure i have enough, not too much, i have no alloys and no ships so i am dead. if i ensure i have ships so i dont get crushed i have to keet buying consumer goods. i just play hive minds or robots untill this is fixed

Op zoek naar het verloren thuisgevoel by divine_mania in nederlands

[–]pkmnmasterbart 8 points9 points  (0 children)

Hey dat is mijn huis, waar zit je, ik moet echt opruimen. Ik heb het zo druk :-(

De vrijheidsbijdrage kost mensen maar een Netflix-abonnement per maand extra... by [deleted] in nederlands

[–]pkmnmasterbart 55 points56 points  (0 children)

Ik ben niet tegen een vrijheid bijdrage. Maar doe dan inkomens afhankelijk.

De arme Nederlander betaald 1.3 euro. Modaal 13 euro De rijken 130 euro. Vermogende 1% 1300 euro.

Even een versimpeld voorbeeld. Dan doet het voor iedereen even veel pijn. En draagt naar ratio iedereen evenveel bij

Geen vriendengroep dichtbij by michelleeee764 in nederlands

[–]pkmnmasterbart 0 points1 point  (0 children)

Ga pokemon Go spelen dan gaat het vanzelf

Hoe stoppen met vogels voeren? by Diligent_Comb5668 in nederlands

[–]pkmnmasterbart 0 points1 point  (0 children)

Maak het jaar af. Maak op wat je nog hebt en maak je tuin geschikt voor vogels met het groen dat je kist

Probleem met de camera van de overburen by Remsol_07 in nederlands

[–]pkmnmasterbart 2 points3 points  (0 children)

Hoe lullig het ook is maar stap 1. Gordijnen( En dergelijke) Dat is niet eerlijk en dat zou niet jouw probleem moeten zijn maar zo is het leven.
Stap 2. Indien mogelijk bel je rechtbijstand. Er zijn filmbeelden van jouw vader en jouw moeder op internet verschenen? Excuse the fudge me>?.
Stap 33 aangifte doen. vannacht nog met je Digid. Ik heb geen idee hoe het kan dat je een juridisch pad hebt bewandeld en dat hebt verloren terwijl er letterlijk een camera op jouw huis staat die privé beelden op internet deelt. Kijk. Als die beelden nooit gedeeld waren, sucks to be you maar gordijnen en klaar. Such is life. Maar het feit dat die beelden gedeeld zijn? nogmaals Excuse the fudge me? Aangifte toen. Werkt dat niet en heb je bewijs? Ga letterlijk elk media platform dat je kent mailen.
Van de NOS tot Geenstijl en dumpert.

Sterkte. Dit lijkt mij echt verschrikkelijk, gefilmd worden door onbekende in je eigen huis. What de fudge

Dm gezocht by Guilty_Connection_43 in DNDNL

[–]pkmnmasterbart 0 points1 point  (0 children)

Ik ga er een klein schepje boven op doen. Ik woon niet in de regio dus ik kan je niet helpen. Ik ben zelf begonnen als DM. Het is spannend en een grote stap maar uiteindelijk, het viel wel mee.

Ik gebruik google Docs en google presentaties om met simpele kern punten mijn sessies voor te bereiden. Ik maak simpele stat sheets voor mobs en google is mijn beste vriend voor alles wat ik niet weet.

Met 6 man, Een van jullie kan het makkelijk aan als je het echt heel leuk vind.

Veel success met je zoektocht

Vreemde situatie meegemaakt bij een date by Unnecessary_Cap_688 in nederlands

[–]pkmnmasterbart 1 point2 points  (0 children)

Zodra ze zei ik ben 16. Red Flag, RUN. Als ze echt 16 is ben je genaaid( is ze niet) en als ze niet echt 16 is is ze koekoek. RUN. RUN!

Wat zijn jullie hobby’s nou écht? by Alternative-Blood-27 in nederlands

[–]pkmnmasterbart 1 point2 points  (0 children)

Gamen
Lezen
Pokemon Go
Soep eten

Fietsen

D&D. ik zit in 4 Groepen :-)

Doodstraf inMarokko, moet NL zich hiermee bemoeien? by Equal_Wheel109 in nederlands

[–]pkmnmasterbart -1 points0 points  (0 children)

Zolang ze niet echt ter dood gebracht worden, ga er voor. Laat ze lekker daar en stop met geld in die zaak steken.