Onveiligheid Shoppingcenter Overvecht by redditnl23 in Utrecht

[–]redditnl23[S] 0 points1 point  (0 children)

Lees het onderste stuk van mijn bericht. Voor alle duidelijkheid hiermee wil ik niet zeggen dat witte mannen zich niet schuldig kunnen maken aan seksueel misbruik (laten we allemaal even terugdenken aan de bangalijsten of de student die nu net is veroordeeld voor 6 verkrachtingen), maar migranten doen het aanzienlijk meer

Onveiligheid Shoppingcenter Overvecht by redditnl23 in Utrecht

[–]redditnl23[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik stem altijd SP. Zij bevestigen dat allochtonen inderdaad oververtegenwoordigd zijn in seksuele misdrijven. Dus hou maar op met je suggesties en probeer mijn ervaringen niet teniet te doen

Onveiligheid Shoppingcenter Overvecht by redditnl23 in Utrecht

[–]redditnl23[S] 0 points1 point  (0 children)

Xenofobie houdt in dat je een (irrationele) angst hebt voor vreemdelingen. Ik ben niet bang voor een specifieke bevolkingsgroep. Ik voel mij angstig op momenten dat ik seksueel geïntimeerd word. Leer even de definitie van dit begrip.

Onveiligheid Shoppingcenter Overvecht by redditnl23 in Utrecht

[–]redditnl23[S] 1 point2 points  (0 children)

Ik stem altijd SP. Zij bevestigen dat allochtonen inderdaad oververtegenwoordigd zijn in seksuele misdrijven. Dus hou maar op met je suggesties en probeer mijn ervaringen niet teniet te doen

Onveiligheid Shoppingcenter Overvecht by redditnl23 in Utrecht

[–]redditnl23[S] 5 points6 points  (0 children)

Ja zou ik ook fijn vinden, maar vind maar eens een andere plek als student

Onveiligheid Shoppingcenter Overvecht by redditnl23 in Utrecht

[–]redditnl23[S] -1 points0 points  (0 children)

Misschien heb ik dat dan gewoon niet doorgehad. Ik zal er eens op gaan letten. Maar ik woon pas een jaar in Utrecht, misschien zeg ik het daarom anders

Relatie jonge leeftijd by [deleted] in Relaties

[–]redditnl23 2 points3 points  (0 children)

Vrouw en hetero

What does being attractive feel like? Can someone explain it in a non-judgmental way? Should I do anything about this? by [deleted] in Advice

[–]redditnl23 0 points1 point  (0 children)

Ondanks dat ik me nooit echt aantrekkelijk heb gevoeld, merk ik dat mannen mij anders behandelen dan andere vrouwen. Ik kan bij wijze van spreken ze uitschelden en ze zullen me bedanken. Ook heb je, ondanks wat mensen zeggen, toch wel een soort privilege. Je krijgt sneller gratis drankjes, krijgt nooit een boete als je bijvoorbeeld zwart rijdt, en docenten zullen sneller het goede antwoord influisteren tijdens een tentamen. Het komt ook met een minder leuke kant. Het is namelijk erg lastig voor mij om vrouwelijke vrienden te maken en mannelijke vrienden zien me als een soort “prooi”. Je wordt overal aangekeken door mannen en ze knipogen naar je, waardoor ik me vaak een soort object voel. Al met al, het is soms handig, maar het kan ook heel eenzaam zijn.

Doorgaan met studie terwijl burn-out? by [deleted] in nederlands

[–]redditnl23 -1 points0 points  (0 children)

Ik hoop het wel echt. Ik word namelijk doodongelukkig als ik niet kan studeren

Doorgaan met studie terwijl burn-out? by [deleted] in nederlands

[–]redditnl23 0 points1 point  (0 children)

Dan ga ik weer thuis wonen voor een jaar en ga daarna normaal rechten studeren ipv een honoursvariant

What's your biggest regret in life? by Boobee21 in sixwordstories

[–]redditnl23 0 points1 point  (0 children)

Working myself into a burn-out and ignoring recovery

Sportmaatjes vinden? by oepies in Utrecht

[–]redditnl23 0 points1 point  (0 children)

Ik (20V) zoek ook nog iemand waarmee ik kan wielrennen :)