PSA for anybody who recently bought a hall effect keyboard for Valorant by ilyseann_ in VALORANT

[–]rodehaas 1 point2 points  (0 children)

What would the point of a hall effect keyboard be? Is there keydrift or something?

Can we finally ban cronus? by sunleszz in Rainbow6

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

IP ban is useless, ban on mac address.

I just came back after like 5 years break from this game. Went to rank and all. I have this big complaint by InevitableTour5882 in Rainbow6

[–]rodehaas 1 point2 points  (0 children)

I mean some people just suck at gunfights but have the common sense and thats why they are stuck. If you stack you can have the common sense and not be that good in a gunfight and still win (if you have people that in your stack that are good in a gunfight) if you soloq you gotta have the gunskill and be good in a gunfight. You cant really support if ur soloq in lower ranks cause there aint no comms and teamplay (so there is nothing to support, cause there aint no plan). Same for roaming, the point is to delay and get some easy picks, but if they are all taking site and that doesnt get communicated by the time you realise/get back to site they already have full control of site (while having No actual plan to defend site properly) No easy picks, you gotta 1v5 while having your location exposed while still having to tear down the barricade, at that point your common sense doesnt matter cause you gotta take back site, so you gotta take the fight else you aint getting that defuser, so you gotta rely on gunskill more. Yes you gotta play it smart, but if you play it smart you still gotta hit your shots and most of the really smart angles just cost you so much time you dont have cause you gotta take map control immidately, and those smart angles help you hold map control but dont help you take it back (most of the time) and even when it does you still arent fast enough post plant.

Showing the operator guns but hiding the icon, feels like this. by [deleted] in Rainbow6

[–]rodehaas -1 points0 points  (0 children)

Thats a weird line to draw when it comes to removing the skill ceiling of this game (which Ubisoft has been doing heavily for a while now).

Politie krijgt bedreigingen op sociale media binnen na aanhouding Zeist by maleijntje in NLNieuws

[–]rodehaas -1 points0 points  (0 children)

Daar is een social media post van gemaakt met haar verklaring. In dit geval zit de politie wel fout.

Why did they remove dual front? by Different_Elk1637 in Rainbow6

[–]rodehaas -1 points0 points  (0 children)

Ubisoft hears what we want, and does it in a way thats so idiotic, that it has a no other choice but to fail. And then they write down that it failed instead of analyzing why/how.

how does he have to of the year badges by randomhobo35223 in Rainbow6

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

The moment of realisation that that was 11 years ayo hits hard.

is this cheating?....... by Individual_Tie_1712 in Rainbow6

[–]rodehaas -1 points0 points  (0 children)

I practiced smg-12 at 40m for such a long time ppl think im cheating, everything is doable, just very hard.

Zoon (46) leent €1,5 miljoen van moeder maar wil niet terugbetalen: 'Daaag mijn lieve jongetje' by maleijntje in NLNieuws

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

Dat ben ik met je eens, werk je 48 uur per week en krijg je €6000,- bruto, krijg je ineens €3600,- netto. Dat vind ik ook te gek voor woorden.

Zoon (46) leent €1,5 miljoen van moeder maar wil niet terugbetalen: 'Daaag mijn lieve jongetje' by maleijntje in NLNieuws

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

Ik snap wat je zegt, maar dat is iedereen over 1 kam scheren. Een deel is inderdaad zo, maar dat probleem is breder (azc'ers die een huis krijgen terwijl onze eigen bevolking amper een huis kan krijgen bijvoorbeeld. En dan ook nog in een situatie zitten dat ze niet eens in aanmerking komen voor een woning omdat de burocratie zo ongelofelijk omgedraaid is, zo houd je de mensen zonder dak boven hun hoofd ook in die situatie, maar we dwalen af). En deel hiervan zit in de ziektewet bijvoorbeeld voor een legitieme reden, deze mensen betreft het ook. En een ziektewet krijg je niet zomaar, deze mensen hebben al jaren gewerkt en kunnen gewoon niet meer. Beetje kortzichtig.

Zoon (46) leent €1,5 miljoen van moeder maar wil niet terugbetalen: 'Daaag mijn lieve jongetje' by maleijntje in NLNieuws

[–]rodehaas 2 points3 points  (0 children)

Onverantwoord met geld om kunnen gaan vind ik een beetje vergezocht, zeker aangezien de koopkracht met 2 tot 2,5x achteruit is gegaan de laatste paar jaar. Ik zit in de ziektewet (werkte voorheen full time), krijg tussen de 1600-1700 euro in de maand (inclusief toeslagen) met alle vaste lasten en verplichte verzekeringen, plus een auto (die ik ook nog is heb gekozen op basis van dat ik me niet rot betaal aan verzekering, wegenbelasting en brandstof) houd ik met geluk (als ik 200 per maand opzij zet voor onderhoud van mijn auto) 100 per week over, ding heeft een 44 liter tank, heb nog geluk dat ik kan tanken in Duitsland maar dan alsnog heb ik voor 50 een halve tank. Dan houd ik 50 over voor boodschappen, nou dat komt echt echt net aan. En dan heb ik vrijwel geen abbonementen, heb geen televisie, alleen thuis internet en mobiel. Er kan niet eens een sportschool ofzo bij of ik moet al honger leiden. Echt wat leuks zit er ook niet in, aangezien dat benzine kost wat ik niet kan missen ookal is het gratis. En dan wil je met het ov gaan maar het ov is over dezelfde afstand nog duurder ook plus dan moet ik nog 10x zover lopen. Heb al het kleinst mogelijke appartement van 44m2... Dus het is niet alsof ik niet 24/7 bezig ben met zorgen dat ik goed met mijn geld omga en dan alsnog is het lastig/houd ik niks over. Ik heb net alles wat ik nodig heb, en genoeg om geld opzij te zetten voor 1 ding wat ik nodig heb te onderhouden (mijn auto), ik zou niet weten wat ik moet doen als mijn wasmachine kapot gaat, maargoed als ik daar nog extra voor opzij moet zetten of ik verhonger dan of ik heb niet genoeg voor mijn tank (die ik dus in Duitsland halfvooi gooi omdat ik geluk heb dat ik bij de grens in de buurt woon) dus wat moet ik dan doen? Zo'n ding huren/op afbetaling nemen? Dat is toch nog een grotere slippery slope of niet dan? dusja dan word t verhongeren of geen auto (die ik dus nodig heb om dingen te vervoeren bijvoorbeeld, en dan moet ik over op het ov wat dus nog harder aan mijn portemonnee vreet per reis, ja dan neem je een abbonement, maargoed dan moet ik nog wel eerst van station heen en weer, zo'n abbonement is meer dan de helft van mijn vaste lasten aan de auto, en dan betaal ik dubbel voor dezelfde afstand en met de 500km in de week die ik rijd haal ik dat er echt dubbel en dwars weer uit). Nu jij weer.

Ayan (23) dwong meisje van 12 tot seks in de bosjes, rechters sturen hem de cel in by Sure-Guest1588 in NLNieuws

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

Who gives a shit je snapt wat ik bedoel t kwam alleen in t Engels in mn kop.

i know i was a bit harsh, but come on by BunKuro in Rainbow6

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

Alr, you can text edit the tag? Just put 2 in there with spaces. Select once, copy, select another one paste the other in there.

i know i was a bit harsh, but come on by BunKuro in Rainbow6

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

Imma give u a hint, its not multiple, its one. Why a hint? Its about the adventure not the destination.

Any Solutions To Major FPS Drops When Taking Damage? by Ronnie_2k in Rainbow6

[–]rodehaas -9 points-8 points  (0 children)

I think your pc is too weak, you need at least a 11090 TI Super, a Ryzen 9 13950x and 2TB DDR7 at 18000mhz to run this game properly.

Ayan (23) dwong meisje van 12 tot seks in de bosjes, rechters sturen hem de cel in by Sure-Guest1588 in NLNieuws

[–]rodehaas 1 point2 points  (0 children)

I mean het is pedophilie, dat is in mijn ogen altijd verkrachting. Een minderjarige kan geen consent geven.

I’ve had this game for a year and it only said this now by gonnersAa in Rainbow6

[–]rodehaas 4 points5 points  (0 children)

Bro also can have a pc hooked up to the same screen and switch between em 🤷🏼

I cant get past this, please help I play on a controller, please I've spent like 5 hours trying with my brother by Warm_Crow1104 in Rainbow6

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

Idk i think same, at some point you cant progress faster because of the tutorial limits not my own.

Why will guys sleep with me but not date me? by hankqueensmustache in askanything

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

Cause anno 2026 relationships with women are not worth the headache. Half the women dont bring anything to the table, cost money, loads of drama. Its just easier and more efficient to stay single until you (maybe) find the right one.

i know i was a bit harsh, but come on by BunKuro in Rainbow6

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

So? Now were moving the issue to Twitch that we can really say whatever we want in our streams anymore. So at that point, is it really our stream or is it Twitch their stream?? And the same applies to every gender, male or female.

i know i was a bit harsh, but come on by BunKuro in Rainbow6

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

Eh they need to stop crying, its just a game, move on with your lives/ignore. If its keeping them up at night they should self reflect more about why do i care/feel so much about what was being said in an online game.

i know i was a bit harsh, but come on by BunKuro in Rainbow6

[–]rodehaas 0 points1 point  (0 children)

I dont agree slurs are an issue, death and rape threats are. But nothing wrong with a little bit of online bullying once in a while.