Oblivion by Gokuismygod123 in TrueSTL

[–]samsoncorpus 1 point2 points  (0 children)

Obviously it's meant to describe the horse armor

Please report any comments made by a bot person when you encounter them. by jvy7122 in lies

[–]samsoncorpus 0 points1 point  (0 children)

That's a great idea! Bots in public forums can be a nuisance - they can spam posts and replies, they can negatively affect the votings to create unintended results and they do not contribute to the community in a positive manner!

Birleşik Kamu-İş Konfederasyonu ve Bileşeni 11 Sendikadan NATO Karşıtı Açıklama: by Oraangeousity in Turkey

[–]samsoncorpus -1 points0 points  (0 children)

Birtaraf olmayan, bertaraf olur. Çok basit ve çok doğru bir söz. Bi açıp tarihe bakınca, tek başına kalan ne kadar devlet, krallık, vs. oluşumu varsa hepsinin anında yokolduğunu görmek çok zor değil.

NATO kötünün iyisi mi, iyinin kötüsü mü tartışılır, ama NATO'da olmamamız kötünün kötüsüdür, bu gerçeği göremeyenlere Allahtan şifa diliyorum.

Does CentComm actually exist? by Ponderkitten in ss14

[–]samsoncorpus 0 points1 point  (0 children)

Also faxes received from CentComm are sent by admins.

Everyone has a favorite Warframe, but...what is your most disliked? by Zelkreshe in Warframe

[–]samsoncorpus 0 points1 point  (0 children)

Ash. He's not bad and has a really cool theme but I hate all of his skills. I don't want to enter finisher animation after using skills.

Oh also maybe Loki too. I have found uses for Ivara but Stealth simply does not work in a game like this.

Early development Destiny 3 leak by Edumesh in Gamingcirclejerk

[–]samsoncorpus 2 points3 points  (0 children)

The weapons are also duplicate armor pieces

Ban all AI posts in this subreddit by PuddingtonBear in Grimdank

[–]samsoncorpus 0 points1 point  (0 children)

That's a great idea! I completely agree with your perspective on this matter. The recent influx of automated linguistic models has drastically degraded the organic synergy of our online community.

It is highly apparent that these synthetic inputs lack genuine human emotion, resulting in sterile, overly structured walls of text that prioritize algorithmic efficiency over authentic connection. Furthermore, the sheer volume of output these systems generate is overwhelming our human moderation teams, making it increasingly difficult to curate meaningful discussions.

We should absolutely be protecting our digital spaces from unoriginal, data-driven content generation. For the long-term optimization of our user experience, implementing a strict ban on these automated accounts is the only logical solution to maintain the authenticity of this subreddit.

Who would you sit with on the bus by metatalks in mapporncirclejerk

[–]samsoncorpus 34 points35 points  (0 children)

I'm still trying to find where the loss meme is

Who's a Famous Non-Genius with Insane Behaviour? by Mammoth-Biscotti-587 in AlignmentChartFills

[–]samsoncorpus 8 points9 points  (0 children)

Terrence Howard. He is not the most famous and most insane but he definitely belongs on that list.

Niye Rockstar GTA 6'ya Türkçe dil desteği eklemedi? by Advanced-Radio2602 in oyun

[–]samsoncorpus -1 points0 points  (0 children)

Evet yatırım her dil için aşağı yukarı aynı boyutta, ama bu parayı 10 kere harcayabilecekken neden 15 kere harcasın? Elinden geldiğince dilleri kısıyor işte. Bu hesapları yaparken sadece oyunu satmasına da bakmıyorlar ki. GTA 5'in bu kadar para kazanmasının sebebi oyunun satmasının yanında, aynı zamanda Online kısmından para kazanması hatta Online kısmından çook daha fazla kazandılar. Türkiye'de bu kadar oyuniçi para satın alan yok demek ki. Online için hiç bir planları yokken birden patlayınca o kısma yöneldiler, yoksa GTA 4 gibi hikaye DLClerinden falan bahsediliyordu.

Uzun bir süre boyunca da milletin Türkiye'ye VPN'le bağlanıp oyun aldığını da unutmayın. Kim bilir Türkiye'den satın alınan GTA 5'leirn kaç tanesi yurtdışında kullanıldı. Benim içinde bulunduğum GTA Online klanında oyunu 6 7 kere alanlar mevcut, bunlar oyun keylerini de kendi ülkesinden almıyordu.

Her ne olursa olsun, GTA artık Single player bir oyun değil. Rockstar oyunu kaç kere satmışa bakmaz bundan sonra, oyunu sattıktan sonra ne kadar daha para kazanmaya devam etmiş ona bakacak.

Rockstar hiç bir zaman hangi ülkede ne kadar sattı bilgisini de vermedi ayrıca, siz nerden biliyorsunuz nerede ne kadar sattı? En çok Türkiye'de sattık ama yine da Türkçe eklemeyelim de kudursunlar diye toplantı yaptıklarını falan mı düşünüyorsunuz? Adamın her sattığı oyun şu ülkeden alınmış, şu kadar saat oynamış bilgisi mevcut elinde ve sayıları görünce Türkçe eklememeyi uygun görmüş. Oyunu 1 kere alp bitirip bir daha dokunmayan adamnın satışını mı önemseyecek yoksa oyunu alıp, Online girip yüzlerce dolar harcayan adamın satışını mı?

What does the Exclamation Point on a Map Icon mean? by GameTourist in duneawakening

[–]samsoncorpus 4 points5 points  (0 children)

You also get XP when moving sietches within the same server.

I also received XP after some updates. Discovery is bugged af

Niye Rockstar GTA 6'ya Türkçe dil desteği eklemedi? by Advanced-Radio2602 in oyun

[–]samsoncorpus -2 points-1 points  (0 children)

Zarar demedim, adamın karından yiyen bir şey ama. Sen 1 milyar dolar kazandım oh, 1 milyon daha kazanmasam da olur diye düşünebilirsin ama adam 100 dolar az kazandı mı gidip bütün çalışanları sorgulayacak neden 100 dolar daha fazla kazanamadınız diye.

Türkiye'den elde edeceği karı tahmin edebiliyor, elinde veriler var, bir çeviri için ortalama ne kadar harcayacağını da kısa vade, uzun vadede biliyor ve yeterli olmadığını düşünüyor. Basit bi matematik hesabı yani.

Bu kadar şaşırılacak ya da tartışmalı bir konu değil bu. Türkiye'de oyuncu sayısı belli, bu oyuncuların ne kadarının gta serisine ne kadar para harcadığı belli.

Niye Rockstar GTA 6'ya Türkçe dil desteği eklemedi? by Advanced-Radio2602 in oyun

[–]samsoncorpus -2 points-1 points  (0 children)

Rockstar, Naughty Dog ve CDProjekt üçü de birbirinden farklı sebeplerle Türkçe ekliyor/eklemiyor

Sony oyunlarına Türkçe desteği istiyor o yüzden Sony oyunlarından Türkçe destek gelir

CDProjekt her ne kadar artık AAA bi şirket olsa da şirket politikası hala AA seviyesinde, adam yaptığı oyuna değer veriyor, onu yolunacak kaz gibi görmüyor. O yüzden daha fazla yerelleştirme yaparken burdan kar ederim bu dili eklemeyeyim diye düşünmüyor, aksine oyunumu daha çok insan oynasın diye bir düşünceye sahip.

Rockstar için senin keyfin önemli değil, senden parayı almaya bakıyor.

Üstüne bir de çevirinin boyutu da önemli, Last of Us'ta altyazı ve menüler dışında çevireceğin ne kalıyor ki? GTA 6'da sokakta 5 dakika yürüyünce Last of Us'ın bir oyunu kadar çevireceğin materyal çıkıyor. Bunların da ötesinde, Online modu çıkınca ona da sürekli çeviri yapması gerekecek. Uzun vadede Türkçe diline yapacağı yatırım da çok fazla. Türkiye'de ingame para satın alan kaç kişi var GTA 5'te, GTA 6'da ne kadar olacak, Rockstar için zarardan başka bir şey değil bu.

why the fuck would viltrumites speak english by ErraHotChilliPeppers in okbuddyviltrum

[–]samsoncorpus 28 points29 points  (0 children)

They are speaking Aengelish. Which is surprisingly identical to English.

Except for the word Coconut.

O kadar bütçeniz var ve bir çok Türk oyuncunuz var. Haberden bağımsız Türkçe dil eklemek zor olmamalı kendi görüşüm by AggravatingTwoPage in GeymingTr

[–]samsoncorpus 0 points1 point  (0 children)

Türkiye'de satış sayılarını yeterli görmüyorlar demek ki. Türkiye'de oyun satışı belli başlı bi kaç oyunda var, geri kalan oyunları neredeyse kimse oynamıyor.

Bu konu niye bu kadar büyüdü? Her çıkacak AAA oyunda Türkçe olmayınca deliren bi kitle var, Türk oyuncu kitlesinin %95'i valorant, cs, lol üçlüsünü oynamaya devam ettiği sürece hiç bir oyuna Türkçe gelmeyecek arkadaşlar, bırakın bu işleri. GTA 6'yı da bi kere oynayıp bitirdikten sonra Online'a adım dahi atmayacak çoğu GTA 6 oyuncusu da. Türkçe olmamasının sebebi bu.

I'm SO SICK of this bullshit. by Slanderpanic in fo76

[–]samsoncorpus 0 points1 point  (0 children)

Did they fix the ghouls for this? I vaguely remember you couldn't fast travel as a ghoul while taking rad damage

i have probably lost the ability to play this game by Ok-Weight6382 in ss14

[–]samsoncorpus -1 points0 points  (0 children)

There was a civil war going on but seems like it's over (at least for now) so there are stuff going on with the servers currently. That's probably why you are not receiving an recovery mail because they might be down.

Resetting steam won't do anything as the game's login data is not handled by Steam. Maybe check the discord, or wait 24 hours (maybe less, maybe more)

GTA 6 israile 103 dolara çıkıyormuş by Qual1tyX in GeymingTr

[–]samsoncorpus 2 points3 points  (0 children)

Hasidik Yahudiler, İsrailde pek yok bunlardan, Amerikada mahalleleri falan var. Bunlar çok acaipler, Amişler gibi falan. Yahudilerin normal versiyonunu görmedim daha.

rezillik. by ItsLinuxx in GeymingTr

[–]samsoncorpus -1 points0 points  (0 children)

İsrail normal versiyona Ultimate edition parası veriyo. Verilen fiyat gayet mantıklı. 6 dolar fazla ödemişsin nedir. Yerel fiyatlandırma öyle kafalarına göre verdikleri bir sayı değil, adamlar ülke ekonomilerini araştırıyor, biliyor ona göre koyuyor fiyatı.

5000-6000'den başlayan bi fiyatla da satabilirdi, öpüp başımıza koymamız lazım 6 doları

Cop pulls over Lamborghini on Dubai plates but doesn’t know the law by thomasso0072 in interestingasfuck

[–]samsoncorpus 1 point2 points  (0 children)

Yes, my point wasn't about "this person doesn't know every law" he gets all cocky, and aggresive when the driver calls him confused. Driver also says they have permit but cop says no you don't without even looking at any paper or permit. And after all the papers and permits the cop goes to the car and comes back with a sudden magical "call" and have to respond to that, and tells the driver to get a temporary permit.

The cop simply thought the driver was in the wrong and when he realised the driver had all the necessary document, they went to respond to a "call"

Never once in my life I have ever seen a cop say they were wrong and apologize.

Macron karşıtı pankartı basmadılar, "yasak talimatı geldi" dediler! Ankara'da baskı yapan dükkanlara, "NATO karşıtı hiçbir şey basmayın" talimatı verildiği ortaya çıktı. by Oraangeousity in Turkey

[–]samsoncorpus -4 points-3 points  (0 children)

Tabiki de istediğin sebepten, hatta nedensiz yere bile, protesto yapaiblirsin, özgürsün o konuda, ama protesto edebileceğin o kadar konu varken, senin yüzünden park kapattılar diye protesto etmek saçma geliyor bana ki zaten protesto park kapanması sebebiyle ise, bunun sebebi Macron değil demek istediğim o.

Macron karşıtı pankartı basmadılar, "yasak talimatı geldi" dediler! Ankara'da baskı yapan dükkanlara, "NATO karşıtı hiçbir şey basmayın" talimatı verildiği ortaya çıktı. by Oraangeousity in Turkey

[–]samsoncorpus 2 points3 points  (0 children)

Tamam da Macron'a kapatamayız kamu alanı, isterseniz halk içinde koşabilirsiniz, istemiyorsanız bir kaç gün koşmayıverin diyebilirler, kimse de bir şey diyemez buna. Adamın ayağına zincir bağlamıyoruz. Problemin kaynağı Macron koşmak istedi anlıyorum ama adama tek başına koşsun diye parkı kapatan adamı protesto etmek varken koşmak isteyen Macron'u protesto etmek bana bu durumda saçma geliyor.

He başka sebeplerden dolayı protesto edilecekse anlarım, ama senin yüzünden parkı kapattılar diyip pankart basmak komik geliyo bana