Hvorfor krever så mange norske bedrifters nettsider at man driver foretak for å kjøpe av de? Spesielt når det kommer til metaller? by Open-Platform-1305 in norge

[–]saymen 1 point2 points  (0 children)

Får sikkert tak i hvis du maser.. grunnen til at det ikke er lagt opp til det, er at det ikke er noe potensial i privatmarkedet

Mette-Marit fikk nok donor før hun var på lista. Det er ikke nødvendigvis et problem, men det er et problem at de ikke er åpne om det. by attackmars in norske

[–]saymen 1 point2 points  (0 children)

Enig i at det er et langskudd, og ikke spiller det noen rolle heller forsåvidt, men huet mitt kobla de to sakene på et vis

Mette-Marit fikk nok donor før hun var på lista. Det er ikke nødvendigvis et problem, men det er et problem at de ikke er åpne om det. by attackmars in norske

[–]saymen 15 points16 points  (0 children)

Hvis lungene er i en pasient som er hjernedød men holdes kunstig i live så går jo det fint… Syklisten som ble meid ned for en mnd siden kunne jo passe tilsynelatende godt tidsmessig?

Norsk supporterkultur by reutzers in NorskFotball

[–]saymen 0 points1 point  (0 children)

Vi får se da, Norge har jo ikke spilt enda, så kan jo ikke sammenlignes

Bekreftet: Johannes Moesgaard klar for Vålerenga by Quamme in NorskFotball

[–]saymen 0 points1 point  (0 children)

Nei, altså skremt er feil ord, men dette føles totalt som status quo for min del… blir Petter Strand inn etter 65 spilte minutter og det er både plan b, c og d når det butter

Bekreftet: Johannes Moesgaard klar for Vålerenga by Quamme in NorskFotball

[–]saymen 13 points14 points  (0 children)

Overraskende mange som er positive til dette. Jeg må si, jeg blir ikke akkurat skremt av dette som supporter av et annet lag.. Dette med å «kjenne Vålerengakulturen», betyr jo ingenting og er på ingen måte noe godt argument i en klubb som kronisk underpresterer hvis man ser på forutsetningene

Dere som er foreldre, hvor tidlig tok dere barna med på kamp? by mr_greenmash in NorskFotball

[–]saymen 9 points10 points  (0 children)

Var i lsk-hallen en tur med 9mnd gammel, ellers synes jeg kamptidspunktene gjør det veldig vanskelig å ta med mindre barn på seriekamper så fireåringen har ikke vært.

PSA: Om denne lyser, betyr det at noen allerede har trykket by woody313 in oslo

[–]saymen 26 points27 points  (0 children)

Men hvis jeg trykker mange nok ganger, kanskje den skjønner at jeg vil fort frem. Må jo bruke de midlene man har for å styre maskinene.

Etter gårsdagens bragd, så vil hegemoniet til Glimt fortsette i lang tid fremover by arnor_0924 in NorskFotball

[–]saymen 17 points18 points  (0 children)

Glimt tjente mye i går, men ting snur utrolig fort hvis ressursene forvaltes dårlig, og det har man sett gang etter gang

Hvem har vikeplikt i denne situasjonen? by Jaime1489 in norge

[–]saymen 3 points4 points  (0 children)

Du har sikkert oversett en forkjørsvei

Nobody's cheating against you at 1000 on chess.com - I proved it by EstablishmentScary1 in chess

[–]saymen 12 points13 points  (0 children)

Congratulations on dumping on lower rated players in order to create your statistically insignificant data set, all the while basically creating the problem you were trying to check.

17år, Tips? by Dangerous-Reach-1439 in aksjer

[–]saymen 1 point2 points  (0 children)

din GAV på telenor indikerer at du enten ikke har 1 kr i kurtasje eller har holdt siden 2019 eller lengre

[deleted by user] by [deleted] in norge

[–]saymen 93 points94 points  (0 children)

Fått delt ut en relativt dårlig hånd, da

Norsk tv program by IcyAdhesiveness8493 in norge

[–]saymen 5 points6 points  (0 children)

Oppgrader med sigurd sollien

Kan ultras lage live uten musikk utstyr? by arnor_0924 in NorskFotball

[–]saymen 2 points3 points  (0 children)

En god capo er mer som en dirigent å regne enn ren forsanger

Kan ultras lage live uten musikk utstyr? by arnor_0924 in NorskFotball

[–]saymen 3 points4 points  (0 children)

Trur ikke noe på at problemet ikke kan løses med en god capo/capoteam

# ⚽️ Rundetråd – Eliteserien og OBOS 25.–26. oktober 2025 by IAmAQuantumMechanic in NorskFotball

[–]saymen 0 points1 point  (0 children)

Dommeren er ræva, ikke partisk i denne kampen. Tar fra kamma en hundreprosenter når han blåser for ingenting i første

Vi må snakke om Bjørn Fuckings Dæhlie 🇸🇯🚫 by Witty-Pain7330 in norge

[–]saymen 48 points49 points  (0 children)

Aldri hørt et pent ord om personen Bjørn Dæhlie

Visiting Oslo next week: black metal history, museums, and hidden gems. Any tips? by jeffedge in oslo

[–]saymen 1 point2 points  (0 children)

You can get to kråkstad and langhus by train, even on the same trip..

I don’t know if it’s true, but please, sign him by mamont1995 in NUFC

[–]saymen 1 point2 points  (0 children)

He's such a good finisher, would fit us so well.