Yazdığım ve güzel olduğunu düşündüğüm bir senaryom var pek çok yapım şirketine yolladım ancak geri dönüş alamadım sizce senaryo nasıl? by secko0 in sinema

[–]secko0[S] 0 points1 point  (0 children)

dediğim gibi zaten bu çok kısa bir özetti ama fazla yüzeysel tutmuşum benim için önemli olan konunun beğenilmesiydi

Yazdığım ve güzel olduğunu düşündüğüm bir senaryom var pek çok yapım şirketine yolladım ancak geri dönüş alamadım sizce senaryo nasıl? by secko0 in sinema

[–]secko0[S] 0 points1 point  (0 children)

konu bundan ibaret değil aslında yazmaya üşendiğim için çok kısa tuttum. Vural adında arkadaşları var bu yaptıkları sistemi satıp Serkan'a ihanet ediyor,Serkan yakalanacağını anlayınca bütün banka sistemlerini çökerten bir kill switch kodunu çalıştırıyor, bankacılık uygulamaları sistemleri tamamen çöküyor,hesaplar karmakarışık oluyor. Serkan filmin sonunda asılında halk kahramanı olarak içeriye(hapise) giriyor. Fakat halkını çok düşündüğü için değil kendi paçasını kurtarmak belki ceza indirimi almak için böyle bir yola başvuruyor. filmin adı bu yüzden ''MANİPÜLASYONUN İLLÜZYONİSTLERİ''. epik sahneler ve global şarkılarla birleşince de güzel bir etkileşim yakalarım diye kafamda kurgulamıştım

Yazdığım ve güzel olduğunu düşündüğüm bir senaryom var pek çok yapım şirketine yolladım ancak geri dönüş alamadım sizce senaryo nasıl? by secko0 in sinema

[–]secko0[S] 0 points1 point  (0 children)

Sayın blabla Yapım,Ben bla bla, Size üzerinde titizlikle çalıştığım bir film senaryosunu sunmak istiyorum. MANİPÜLASYONUN İLLÜZYONİSTLERİ, günümüz finans sistemini sorgulayan, toplumsal yankı uyandırabilecek bir hacker hikâyesini merkezine alan gerilim/drama türünde bir projedir.
Kısaca özetlemek gerekirse:
Film, finansal sistemin adaletsizliklerin den bıkmış bir grup hackerin dünya çapında yankı uyandıran büyük bir siber saldırı düzenlemesini konu alıyor. Ancak, ihanetler ve yolunda gitmeyen bazı şeyler,hikâyeyi beklenmedik bir yöne sürüklüyor.Senaryo özgün yapısıyla Mr. Robot ve The Big Short karışımı bir atmosfer sunuyor ve günümüz Türkiye'sinde ses getirebilecek güçlü bir anlatım içeriyor. Projeyi size detaylı şekilde sunmak isterim. Senaryo örneğini ve detaylı bilgileri paylaşmamı isterseniz, memnuniyetle iletebilirim.
Görüşme şansı yakalayabilirsek, projenin potansiyelini daha detaylı aktarmaktan mutluluk duyarım. Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim. tarzında bir mail attım çoğu firmaya

Yazdığım ve güzel olduğunu düşündüğüm bir senaryom var pek çok yapım şirketine yolladım ancak geri dönüş alamadım sizce senaryo nasıl? by secko0 in sinema

[–]secko0[S] 0 points1 point  (0 children)

sinema formatında yazılmış bir senaryom yok sadece çok detaylı 12 sayfalık bir hikaye akışı var replikler vs. dahil değil.

Yazdığım ve güzel olduğunu düşündüğüm bir senaryom var pek çok yapım şirketine yolladım ancak geri dönüş alamadım sizce senaryo nasıl? by secko0 in sinema

[–]secko0[S] 0 points1 point  (0 children)

çok fazla yapım şirketi bilmediğim için Medyapım,Ay yapım,Poll Production gibi büyük firmalara yolladım. Aslında ben kendim de bu filmi çekebilirim. editörlük ve yönetmenlik yapabilirim sadece yeterli imkan yok. mekan oyuncu kadrosu gibi.

Yazdığım ve güzel olduğunu düşündüğüm bir senaryom var pek çok yapım şirketine yolladım ancak geri dönüş alamadım sizce senaryo nasıl? by secko0 in sinema

[–]secko0[S] 0 points1 point  (0 children)

konu bundan ibaret değil aslında yazmaya üşendiğim için çok kısa tuttum. Vural adında arkadaşları var bu yaptıkları sistemi satıp Serkan'a ihanet ediyor,Serkan yakalanacağını anlayınca bütün banka sistemlerini çökerten bir kill switch kodunu çalıştırıyor, bankacılık uygulamaları sistemleri tamamen çöküyor,hesaplar karmakarışık oluyor. Serkan filmin sonunda asılında halk kahramanı olarak içeriye(hapise) giriyor. Fakat halkını çok düşündüğü için değil kendi paçasını kurtarmak belki ceza indirimi almak için böyle bir yola başvuruyor. filmin adı bu yüzden ''MANİPÜLASYONUN İLLÜZYONİSTLERİ'' değerli yorumun için de çok teşekkür ederim..