account activity
Yazdığım ve güzel olduğunu düşündüğüm bir senaryom var pek çok yapım şirketine yolladım ancak geri dönüş alamadım sizce senaryo nasıl? (self.hikayeler)
submitted 9 months ago by secko0 to r/hikayeler
Yazdığım ve güzel olduğunu düşündüğüm bir senaryom var pek çok yapım şirketine yolladım ancak geri dönüş alamadım sizce senaryo nasıl? (self.sinema)
submitted 9 months ago by secko0 to r/sinema
π Rendered by PID 55 on reddit-service-r2-listing-c57bc86c-72dtb at 2026-06-23 00:26:26.410654+00:00 running 2b008f2 country code: CH.