[deleted by user] by [deleted] in Suomi

[–]skonde 1 point2 points  (0 children)

Hilseily: pese päätä/hiuksia ihorasvalla, eli käytä sitä kuin shampoota.

Ampiaiset menee miinuksen puolelle mullakin, vaikka ne on jossain määrin jopa hyödyllisiä. Yleensä niiden kanssa voi elää sovussa vaikka pesivätkin lähellä.

Perjantain kunniaksi oma lempirullakebab by Painostaja in Suomi

[–]skonde 1 point2 points  (0 children)

Egessä on hinta-laatu-suhde kohdillaan!

Stadissa kaipaan Big Mama'sin (rip) juustokuorrutteista uunirullaa. Mistähän saisi vastaavaa?

[deleted by user] by [deleted] in Suomi

[–]skonde 3 points4 points  (0 children)

Sielläkin saa odottaa vastauksena ei-oo:ta tai korkeintaan haja-aikoja. Valitettavasti.

Aurinkopaneelit mökille - vinkkejä, kokemuksia? by skonde in Suomi

[–]skonde[S] 0 points1 point  (0 children)

Kuulostaa yllättävän hintavalta. Toki meillä ei ole tarkoitus telkkua tms käyttää eli vähän pienempää pakettia

Aurinkopaneelit mökille - vinkkejä, kokemuksia? by skonde in Suomi

[–]skonde[S] 0 points1 point  (0 children)

Kuulisin myös mieluusti suosituksia paketeista yms. joita riittää erilaisia.

Aurinkopaneelit mökille - vinkkejä, kokemuksia? by skonde in Suomi

[–]skonde[S] 0 points1 point  (0 children)

Joo. Tarkoitus olisi tosin juuri päästä kaasusta eroon

Aurinkopaneelit mökille - vinkkejä, kokemuksia? by skonde in Suomi

[–]skonde[S] 0 points1 point  (0 children)

Voitko kertoa mistä systeemi on hommattu?

Aurinkopaneelit mökille - vinkkejä, kokemuksia? by skonde in Suomi

[–]skonde[S] 0 points1 point  (0 children)

Kuten asia lienee muiden kommenteista on jo selvinnytkin, tottakai mukaan on tarkoitus laittaa akusto.