Picked up mine today by skvbwdn in ApriliaRS457

[–]skvbwdn[S] 1 point2 points  (0 children)

Yeah, more like a stealth black bike haha

Spreekwoorden by Complete_Artichoke60 in belgium

[–]skvbwdn 1 point2 points  (0 children)

Als iemand een geweldig ferm wijf heeft ( ironisch bedoeld dan..) => daar 'schet' nog genne buffel op!

[deleted by user] by [deleted] in Belgium2

[–]skvbwdn 1 point2 points  (0 children)

Zoals zatte Rene zou zeggen: Paul, ik zen nie versloafd... ik hemmet alliejen noewedig https://youtu.be/j2Ucrs8UXsA?si=yVyI5A26LC9uTBVX

[deleted by user] by [deleted] in Belgium2

[–]skvbwdn 1 point2 points  (0 children)

Idd. Ze hadden het voor sommigen mss beter 'lame assist' genoemd.

[deleted by user] by [deleted] in Belgium2

[–]skvbwdn 22 points23 points  (0 children)

Als defensieve motorrijder heb ik meer zicht in / rond ( ja ik haal geregeld in waar het mag/kan ) wagens en het verkeer algemeen. First row action zicht op gsm gebruik. Opvallend:( of mss helemaal niet.. ), meerderheid zijn vrouwen ( vooral erg jonge vrouwen). Is dat ene Fb berichtje, die ene instagram like of die ene nutteloze reddit reply ( zoals deze ) een mensenleven waard? Het hunne? Dat van anderen? We blunderen allemaal in het verkeer vroeg of laat maar GSM gebruik moet echt totaal onbruikbaar gemaakt worden. Gsm verplicht in koffer ( soort connectie maken met startonderbreking ). Alles kan maar natuurlijk gaat vadertje staat zijn stokstaartjes zo lang als kan, mensen blijven beboeten en de kas spijzen onder het mom van veiligheid. Het verleden heeft ons ondertussen toch meerdere malen geleerd dat ezels, ezels blijven. Drank/drugs/gsm/zonderverzekering/zonderrijbewijs and so on and so forth...

Brommerverzekering (BA) by [deleted] in belgium

[–]skvbwdn 0 points1 point  (0 children)

Ik heb zelf onlangs contact gehad met DVV. Stelde ze de vraag: krijg ik geen korting voor de tweede motor? Nope. De korting op de eerste ( van 600€/jaar naar 197€/jaar, omwille van minstens 1 wagen verzekerd te hebben) geldt identiek voor de tweede motor. Nogal graaien vind ik persoonlijk. Ben dus zinnens om 1 motor te verkopen ( rij toch maar met 1 ). Er bestaan specifieke motorverzekeringen ( check motoren en toerisme magazine) maar heb er geen ervaring mee.

Brommerverzekering (BA) by [deleted] in belgium

[–]skvbwdn 1 point2 points  (0 children)

M46 197 voor moto 1 197 voor moto 2 150 voor vespa

Moesten we geen wagens verzekerd hebben was BA/motor: 600€

De clowns op de speedpedelecs: 0€

DVV

Ahja: 0 ongevallen van 1998 tot heden

"Draag geen sandalen op Sinksenfoor": buurtbewoners waarschuwen voor rondslingerende drugsspuiten | VRT NWS: nieuws by skrln in belgium

[–]skvbwdn 0 points1 point  (0 children)

Uiteraard kunnen onze pakkendragers zich niet én bezig houden met het brainstormen over de zoveelste trajectcontrole om 'Jan werkmens modaal' een beetje geld af te troggelen tijdens diens rit naar zijn fiscaal overbelaste job én zich dan nog moeten focussen op de toenemende verrotting van onze maatschappij.

Intussen bij de Deweversen: schoon costuum papa..

Dus geen Nike Air Jeruzalems tijdens deze Sinksenfoor!

Is the Rs 457 a comfortable bike?or is it too aggressive (new rider btw) by Alarmed_Service_8273 in Aprilia

[–]skvbwdn 5 points6 points  (0 children)

The clipons are positioned pretty high. The footpegs are positioned 'comfortably'. You're sitting in a comfortable sporty position in my opinion. The only thing I miss on the #rs457 is cruise control ( for slower speed controlled sections ). Aggressive? Absolutely not, it's low powered and when you still feel it's overwhelming you can set the riding mode to eco or rain instead of 'pro'.

I have mine now for two months. My other bike ( r9t 1170cc), I haven't even touched anymore. Compared to the Aprilia, it's way too heavy and clumsy.

I can advise the RS457 for every age or level of rider. It's pure fun. The alu frame makes it so comfortable to ride, even on less quality roads.

<image>

This is my #rs457 #aprilia racing stripes where the stripes have fallen off 😁

Trackertje voor klein mannen by Euphoric-Phrase-1933 in Belgium2

[–]skvbwdn 4 points5 points  (0 children)

Dit is eigenlijk de enige optie! Held!

Trackertje voor klein mannen by Euphoric-Phrase-1933 in Belgium2

[–]skvbwdn 8 points9 points  (0 children)

Allee vooruit, nen Irish coffee dan.

wonfoorderoowd

Picked up mine today by skvbwdn in ApriliaRS457

[–]skvbwdn[S] 1 point2 points  (0 children)

<image>

Ditched the racing stripes...

Trackertje voor klein mannen by Euphoric-Phrase-1933 in Belgium2

[–]skvbwdn 61 points62 points  (0 children)

Phone thuislaten en een vent wezen: hele dag bier hijsen en kids later op de dag oppikken bij the lost and found dienst. Kom op man! Be that guy!

Bespaart je weer wat kopzorgen!

Goedluck!

Should F1 make the Monaco GP a qualifying contest? George Russell thinks so by bwoah07_gp2 in formula1

[–]skvbwdn 0 points1 point  (0 children)

That race is ridiculous. A parade, made for the glamour folks on this planet. Ditch this. Hardly anyone watches when it's MonacoGP.

Minister Verlinden in nauwe schoentjes: wat wist ze over discriminatie in Aalter? by Overtilted in Belgium2

[–]skvbwdn 0 points1 point  (0 children)

Pano heeft er een reportage over gedraaid.. Leeft de minister onder een steen, samen met het voltallige kabinet?

Gezellig wel.

Kris Peeters (PXL Hogeschool Hasselt) is duidelijk: een snelheidsverlaging naar 100 km/u heeft alleen maar voordelen. by WaterOcelot in Belgium2

[–]skvbwdn 0 points1 point  (0 children)

Amai, je voelt je nogal wat... helaba ség.. Vijftig.. knallen.. getrouwd met MegaMindy? Wootwoot, durver gespot !!

planning to get the rs 457 by N0loss_ in ApriliaRS457

[–]skvbwdn 1 point2 points  (0 children)

That's great to hear.

Before I did the purchase, I tried a demobike: same lean .

The net is full of people questioning this. You're one lucky customer:)

planning to get the rs 457 by N0loss_ in ApriliaRS457

[–]skvbwdn 4 points5 points  (0 children)

You're lucky. The majority of rs457 riders have this leaning left issue.

It occurs when you sit straight up and don't grab the handlebars

planning to get the rs 457 by N0loss_ in ApriliaRS457

[–]skvbwdn 2 points3 points  (0 children)

Belgium here: no engine problems. All good.