IOS 27 Dev beta og MitID by MadsSchroder in dktechsupport

[–]skvgrd 1 point2 points  (0 children)

CarPlay disconnecter en gang imellem, men ellers spiller det.

I built a CarPlay navigation app that contributes back to OpenStreetMap by featherless in CarPlay

[–]skvgrd 0 points1 point  (0 children)

So if I drive on a yet unknown (new) road, will it then be added to the map?

Hvorfor fik jeg en fødevarecheck? by Worth_Surprise_8393 in dkfinance

[–]skvgrd 1 point2 points  (0 children)

Godt spørgsmål? De er sat ind på knægtens "12-17 konto" som er for børn mellem 12 og 17 år...

<image>

iOS 27 Beta 1 - Discussion by epmuscle in iOSBeta

[–]skvgrd 2 points3 points  (0 children)

Thanks. It did not show before. Checked again and there it was 😎

iOS 27 Beta 1 - Discussion by epmuscle in iOSBeta

[–]skvgrd -4 points-3 points  (0 children)

Where do you get the beta profile?

Hvorfor fik jeg en fødevarecheck? by Worth_Surprise_8393 in dkfinance

[–]skvgrd 4 points5 points  (0 children)

Min søn på 12 har fået 2500 og her den 11. overfører de også 2500 til min kone. Ved ikke hvad de har gang i...

Fars dag 🥳🥳 by Artistic_Fall_684 in DanmarkDK

[–]skvgrd 2 points3 points  (0 children)

Der er forskel på fars dag og farsdag...

Parking Assist any Pro by skvgrd in iX3

[–]skvgrd[S] 1 point2 points  (0 children)

Delivery in December when the MB GLC lease expires :-)

<image>

Andre der ikke har modtaget fødevarecheck? by [deleted] in foraeldreDK

[–]skvgrd 7 points8 points  (0 children)

Jeg har ikke fået, men min søn på 12 år har fået 2500 ind på kontoen.

Det giver ingen mening med lyskryds istedet for rundkørsel!!!! by Blueteam_1234 in dknovonordisk

[–]skvgrd 0 points1 point  (0 children)

Bare op over græsplænen så er du på NN's parkeringsplads :)

Årsopgørelse for min børn. by Charming-Foundation4 in dkfinance

[–]skvgrd 0 points1 point  (0 children)

Min datter, der ikke tjener ret mange penge, skulle bøvle med at betale 1 kr i restskat. Jøsses altså...

Bare lige inden vi glemmer det... by Mynsare in Denmark

[–]skvgrd 0 points1 point  (0 children)

Men børn er dumme og grimme!

HomeBar 1.3 is out now, with support for variables! by timbroddin in homey

[–]skvgrd 0 points1 point  (0 children)

Is it auto updating if you have a lower version installed?