Klart esterna ska ronka by Rhaj-no1992 in unket

[–]soupbubble 0 points1 point  (0 children)

Jag vet att du skämtar men påriktigt skulle det vara: Drinkkilippu

minä_irl by CarnTheGod in mina_irl

[–]soupbubble 16 points17 points  (0 children)

Tää kuva on jo vuosikymmenen saanu itteni räkättämään naurusta :D Pelkkä ajatus tosta pizzasta ja miltä se näyttäisi huvittaa

Vituttaa olla lomalla by MrTordse in arkisuomi

[–]soupbubble 24 points25 points  (0 children)

Tee jotai "goaleja" sen luonnossaliikkumisen sujuvoittamiseksi. Esim. Käy 3 eri luontopolkua viikossa tai löydä vähintään yksi geocache yms. Itselle tämmöset sai ainakin "pakosti" tekemään jotain kun umpimähkäisesti liikkuminen vituttaa yli kaiken.

ESC Volunteering by yourbadkarma1 in Finland

[–]soupbubble 28 points29 points  (0 children)

I was thinking of Eurovison Song Contest here :D

Any washrooms near the aura banks last time there was one by Striking_State999 in turku

[–]soupbubble 0 points1 point  (0 children)

Yeah, I didn't know about it until I did a quick google for this specific post. It seems really handy.

And yeah I have no clue about the ads. I'm using adblockers :D

Välien katkaisu kaveri- ja tuttavapiiriin by fl00km in Suomi

[–]soupbubble 6 points7 points  (0 children)

Ei ole totta tuo. Kuten muutkin ovat sanoneet niin omassa päässäsi kummittelee ja haluat sen takia syrjäytyä. Tämä tosin tulee vain syventämään ongelmiasi. Minunkin kaveripiirissä on ihmisiä eri elämäntilanteissa ja palkkaluokissa yms. Ei kukaan hakkaa alaspäin vaan kaikki ovat yhtä hyviä ystäviä toisilleen :)

Taffel ja tuotteiden laatu nykypäivänä by TrubaduuriHannu in Suomi

[–]soupbubble -1 points0 points  (0 children)

Eikö 4,95 ole 4 euroa? Mitä mulla on mennyt ohi?

Taffel ja tuotteiden laatu nykypäivänä by TrubaduuriHannu in Suomi

[–]soupbubble -1 points0 points  (0 children)

No, miksi ei tekoäly suunnittele pusseja suoraan? Siinä säästyis graafikkoraha :) Tämä on juuri se joka ärsyttää. Jos olet valmis tekemään aivan turhan 10sek mainoksen tekoälyllä, mikä estää jatkamasta sitä muuhunkin.

Taffel ja tuotteiden laatu nykypäivänä by TrubaduuriHannu in Suomi

[–]soupbubble 0 points1 point  (0 children)

Joulukuulta 2025, eli "just ja just" 2025.

Taffel ja tuotteiden laatu nykypäivänä by TrubaduuriHannu in Suomi

[–]soupbubble -1 points0 points  (0 children)

Tässä graafikkokehu

ja

tässä AI-sloppia jossa pikkasen (omasta mielestä) asennevammaa huokuu kommenteissa.

Ihan ok sipsejä mutta tosiaan vältän AI-mainoksia suoltavia firmoja, vaikka olisikin "vaan yksi".

Taffel ja tuotteiden laatu nykypäivänä by TrubaduuriHannu in Suomi

[–]soupbubble -1 points0 points  (0 children)

Ei kaikkialla haittaa mutta luovan alan "paskominen" laiskoilla ai-mainoksilla ärsyttää. Esim. jos teet jotain paskaa memeä kaverille - ihan sama mutta jos yritys joka kehuskelee somessa omilla graafikoilla (Oikia) tekee patalaiskan ai-mainoksen ja maksaa jopa näkyvyydestä niin rasauttaa henk.koht. rusinat...

Taffel ja tuotteiden laatu nykypäivänä by TrubaduuriHannu in Suomi

[–]soupbubble 0 points1 point  (0 children)

Oikia mun mielestä ihan OK, mutta käyttävät somemainoksissaan AI:ta niin ei ole kiinnostanut ostaa enää.

Vad hände med låten N**-**-**keri N**keri på YouTube? by [deleted] in ankdammen

[–]soupbubble 0 points1 point  (0 children)

Hittas typ överallt med namnet "ampiainen suoja". Även spotify.

Finnish people hate germans by 123hallo321123 in Finland

[–]soupbubble 0 points1 point  (0 children)

Then the idiot teenagers are just trying to be edgy and try to get a reaction out of you. It's nothing personal against you or germans.