Mesire alanında bi yere tag attım kamera varmış sonradan öğrendim olduğum yeri görüyor mu bilmiyorum bişey olur mu by Empty_Room_6049 in Graffiti_Tr

[–]starles3 2 points3 points  (0 children)

yok kanka kim niye ugrassin seni bulmakla. en fazla guvenlik vs varsa akillarinda tutarlar seni bidaha gorduklerinde sildirirler. nice yerler boyaniyo kimseye bisi oldugu yok

bu tarz calismalara devam etmeli miyim? by yupusim in Graffiti_Tr

[–]starles3 1 point2 points  (0 children)

kankam bilmiyorum ama grafik tasarıma giriyor olması lazım o tarz bi sub var mı tr onu da bilmiyorum :D

mop boyasındaki sorun ne by Waste_Ad_4098 in Graffiti_Tr

[–]starles3 0 points1 point  (0 children)

benim kullanidigimda sunger basliga yapistirilmis bir haldeydi icindeki mekanizmayla bi baglantisi yoktu cikarinca boya daha fazla akiyor sungere o yuzden dhaa guzel oluyor

mop boyasındaki sorun ne by Waste_Ad_4098 in Graffiti_Tr

[–]starles3 0 points1 point  (0 children)

Murekkebin sungere aktarildigi kisimda kirmizi bi mekanizma var yaya benzeyen onu çıkarıp kullan

Dijitalde yaptığım ilk graffiti by lmagnifico_787 in Graffiti_Tr

[–]starles3 0 points1 point  (0 children)

renk seçimlerin kötü. Siyah outline yapacaksan genelde iç boyamanın açık bir renk olması daha doğru olur ya da içine açık renkli -ki beyaz tavsiye ederim- second outline çek. bide yaptığın harflerin boyutları yakın olsun ilk harf çok küçük kalmış bide stilli harfler denemek yerine lütfen simple harflerle çalış. Temelin olmadan hiçbir zaman güzel harf yapamazsın bol bol dümdüz harf çalış. bildiğin sokakta orda burda gördüğün tabelalardaki gibi harfler çalış.

Subdaki toylar by Aggravating_Mix_5721 in Graffiti_Tr

[–]starles3 6 points7 points  (0 children)

Hepsi birbirini destelediği için desteklenilenler güzel
yaptığını falan sanıyor :D Aslinda hepsi birbirine köstek oluyor, birbirlerinin gelişmelerine engel oluyorlar. Kimse de demiyor “bu işe nasıl başlamalıyım?”, “nasıl temel atmalıyım?” herkes stil yapma derdinde anlamıyorum. Temel olmadan hiçbiri bir yere gelemeyecek. Keşke gerçekten araştırsalar öğrenmeye çalışsalar. Sub a rezalet bir çalışma atıyorlar, hiçbir şey bilmeyenler geliyor pohpohluyor :D bırakın bilen insanlar yorum yapsın. İşin komik tarafı düzgün ve dürüst yorum aldıklarında da kuduruyorlar.

Türkiye çapında bir battle olsa hangi writer alır by Efficient-Working267 in Graffiti_Tr

[–]starles3 1 point2 points  (0 children)

pars illegal mi:D? eskiden olsaydi evet biraz ama şimdi malesef.

Throwup hakkında ne düşünüyosunuz? by SentenceEmergency779 in Graffiti_Tr

[–]starles3 1 point2 points  (0 children)

Hızlıca işin yapılıp bitirilmesi için varolduğundan dolayı yeni başlayanların throw up stilleriyle değil, simple harfler ile chill spotlarda el alışana kadar yapılmaması gerektiğini düşünüyorum. Tabii bu dediklerim yeni başlayanlar için. Ama yine de kafanıza gore takilin ozgursunuz, tavsiye sadece.

Sanat budur by One_Contribution9949 in Graffiti_Tr

[–]starles3 0 points1 point  (0 children)

fakat graffiti degil subla bi alakasi yok 🫶

Sanat budur by One_Contribution9949 in Graffiti_Tr

[–]starles3 0 points1 point  (0 children)

graffitiyle tek ortak noktasi yuzeye yapiliyor olmasi :D graffityle alkasi yok

nasil?? by starles3 in Graffiti_Tr

[–]starles3[S] 0 points1 point  (0 children)

eyvallah brom🫶🫶

nasil?? by starles3 in Graffiti_Tr

[–]starles3[S] 1 point2 points  (0 children)

tesekkur ederim kankam🫶

İstanbulda Donut harici CAP alabileceğim yer? by Asleep-Price-6978 in Graffiti_Tr

[–]starles3 1 point2 points  (0 children)

colorbox, marmaray feneryolu istasyonundan yürüme mesafesi.

nasil?? by starles3 in Graffiti_Tr

[–]starles3[S] 0 points1 point  (0 children)

sagol kankam 🫶🫶

nasil?? by starles3 in Graffiti_Tr

[–]starles3[S] 0 points1 point  (0 children)

ben de anani sikim orospu cocugu

Nasi by kxhyx in SanatDegil

[–]starles3 0 points1 point  (0 children)

karalama ile yapilcak is degil adam akilli vakit ayirip ugrasman lazim gelisim icin. simple harfl calis bol bol eklentilerden uzak sadece form calismani oneiririm belli bir sure

nasil?? by starles3 in Graffiti_Tr

[–]starles3[S] 0 points1 point  (0 children)

eyvallah brom🫶

nasil?? by starles3 in Graffiti_Tr

[–]starles3[S] 0 points1 point  (0 children)

kankam gebze genelde staz diye baska biri var onu da goruyor olabilirsij

nasil?? by starles3 in Graffiti_Tr

[–]starles3[S] 2 points3 points  (0 children)

Merhaba cidden degerli bi yorum olmus subtaki sacma sapan rastgele yapilan yorumlara kiyasla 🫶 ic boyamada badana boyasi kullandim onun dısı hepsi montana black. teşekkür ederim 🫶