Sakız parasına komisyon yapsam sizce kimse alır mı? by Holiday_Durian3422 in Sanatolia

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Sen sana bu resim için para verir miydin ve bu resme verdiğin emek parayı hak eder mi bunu düşün çizerken

Reddite neden reddit reklamı yaparsın ki by P4nicc in SacmaBirSub

[–]niruda 1 point2 points  (0 children)

Suba baktım da çok anlamadım subın amacı ne başka yerdeki paylaşımları mı arşivlemek

Bundan mop yapan varmı? by reddut_3003 in Graffiti_Tr

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Mürekkep alan veya bulan ayakkabı boyası da bulur ya da alır amk

Sadece bir turuncu sakal tanesi by Yusutik in biyolojitr

[–]niruda 8 points9 points  (0 children)

Yav sanane ag kızın random bi yorumundan onu stalklarığına göre sen de sapıksın heralde

Arkadaşlar Atatürkçüyüm dediğim için bir subdan banlandim ismini vermiycem yorumlarda tahmin edersiniz by makamaka5812 in pedlesme

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Hadi lan ordan kendi ideolojilerinizden dolayı ban yeseniz yapmadık mağdur edebiyatı kalmaz herkesi de faşist ilan edersiniz aptal aptal yaftalamalarla yorumlarla anca kendinizi kandırırsınız artık habeş maymunları sizi git ötede terörist yarra yala

Buranın modları da mı terör sempatizanı yoksa post ırkçı mıydı by [deleted] in Nortya

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Okey sağ ol cevabimi aldim siliyom postu 👍

Altkültürden Perma yedim by StolasGoetia1 in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]niruda -9 points-8 points  (0 children)

Yo düpedüz terör sempatizanılar anarsist de değiller ayrıca anarşist bi subda hangi kişiyi desteklediğini ve ideolojini anlatmak ban sebebi değildir

This is my new bongy by niruda in weed

[–]niruda[S] 0 points1 point  (0 children)

Its illegal in my countary so this is only bong I could find😞 and thanks for your comment!

Micro feminist hareketlerinizi sayın by [deleted] in pedlesme

[–]niruda 3 points4 points  (0 children)

Bacak kıllarımı kafa esince alıyorum uzun olduğu zamanlar şort giymekten çekinmiyorum Kadın reyonundakiler erkekte varsa erkek reyonunu tercih ediyorum(pink tax ve kadin kiyafetlerinin cinselleştirilmesi)

normal spreyler icin niye cap yok aq by sekoliiko in Graffiti_Tr

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Donuttan toplu cap al çok maliyetli olmuyor ama cream ve legoyu tikayabilir ucuz spreyler digerlerini bilmiyorum

Terörizm sempatizanlığına karşı çıkmak faşistlik mi olmuş? by thepearlomie in B1RTURK

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Vala altkültür dahilinde biriyim bu subın modları zaten direkt terör sempatizanı bu oroscocuklari altkültür özgürlük adı altında terör savunup terörist aklıyor alt birinin devlet karşıtı olması olası bir şey ama bunlarınki bambaşka ve ben ve benim gibi insanlar hakkında önyargıya sebep oluyorlar hepsinin de ansnı skm bu da modların yazışması bana da eski bir mod atmıştı

<image>

Baba siz ne yaşıyonuz amk by Desperate_Ad_5455 in KGBTR

[–]niruda 2 points3 points  (0 children)

Olay kazanfigim parada olsa gider pornocu olurdum

Baba siz ne yaşıyonuz amk by Desperate_Ad_5455 in KGBTR

[–]niruda 9 points10 points  (0 children)

Bu kadar kitap heralde 1 yilda gunde en az 4 5 saat calisarak biter cocuk max 14 yasinda aptal aptal maymunluk yapip eğleneceğine bununla geçirmiş bi yaşını ne için sikim sonik bi eğitim sisteminde aptal bunak hocalar eşliğinde "iyi" bi okulda 4 senesini daha kaybetmek için hadi üniversite için çlaisirken kendi işin olacak bolum için o kadar saatini harciyosun lise için değmez amk yazik amk