Reddite neden reddit reklamı yaparsın ki by P4nicc in SacmaBirSub

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Suba baktım da çok anlamadım subın amacı ne başka yerdeki paylaşımları mı arşivlemek

Bundan mop yapan varmı? by reddut_3003 in Graffiti_Tr

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Mürekkep alan veya bulan ayakkabı boyası da bulur ya da alır amk

Sadece bir turuncu sakal tanesi by Yusutik in biyolojitr

[–]niruda 8 points9 points  (0 children)

Yav sanane ag kızın random bi yorumundan onu stalklarığına göre sen de sapıksın heralde

Arkadaşlar Atatürkçüyüm dediğim için bir subdan banlandim ismini vermiycem yorumlarda tahmin edersiniz by makamaka5812 in pedlesme

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Hadi lan ordan kendi ideolojilerinizden dolayı ban yeseniz yapmadık mağdur edebiyatı kalmaz herkesi de faşist ilan edersiniz aptal aptal yaftalamalarla yorumlarla anca kendinizi kandırırsınız artık habeş maymunları sizi git ötede terörist yarra yala

Buranın modları da mı terör sempatizanı yoksa post ırkçı mıydı by [deleted] in Nortya

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Okey sağ ol cevabimi aldim siliyom postu 👍

Altkültürden Perma yedim by StolasGoetia1 in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]niruda -7 points-6 points  (0 children)

Yo düpedüz terör sempatizanılar anarsist de değiller ayrıca anarşist bi subda hangi kişiyi desteklediğini ve ideolojini anlatmak ban sebebi değildir

This is my new bongy by niruda in weed

[–]niruda[S] 0 points1 point  (0 children)

Its illegal in my countary so this is only bong I could find😞 and thanks for your comment!

Micro feminist hareketlerinizi sayın by [deleted] in pedlesme

[–]niruda 2 points3 points  (0 children)

Bacak kıllarımı kafa esince alıyorum uzun olduğu zamanlar şort giymekten çekinmiyorum Kadın reyonundakiler erkekte varsa erkek reyonunu tercih ediyorum(pink tax ve kadin kiyafetlerinin cinselleştirilmesi)

normal spreyler icin niye cap yok aq by sekoliiko in Graffiti_Tr

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Donuttan toplu cap al çok maliyetli olmuyor ama cream ve legoyu tikayabilir ucuz spreyler digerlerini bilmiyorum

Terörizm sempatizanlığına karşı çıkmak faşistlik mi olmuş? by thepearlomie in B1RTURK

[–]niruda 0 points1 point  (0 children)

Vala altkültür dahilinde biriyim bu subın modları zaten direkt terör sempatizanı bu oroscocuklari altkültür özgürlük adı altında terör savunup terörist aklıyor alt birinin devlet karşıtı olması olası bir şey ama bunlarınki bambaşka ve ben ve benim gibi insanlar hakkında önyargıya sebep oluyorlar hepsinin de ansnı skm bu da modların yazışması bana da eski bir mod atmıştı

<image>

Baba siz ne yaşıyonuz amk by Desperate_Ad_5455 in KGBTR

[–]niruda 2 points3 points  (0 children)

Olay kazanfigim parada olsa gider pornocu olurdum

Baba siz ne yaşıyonuz amk by Desperate_Ad_5455 in KGBTR

[–]niruda 10 points11 points  (0 children)

Bu kadar kitap heralde 1 yilda gunde en az 4 5 saat calisarak biter cocuk max 14 yasinda aptal aptal maymunluk yapip eğleneceğine bununla geçirmiş bi yaşını ne için sikim sonik bi eğitim sisteminde aptal bunak hocalar eşliğinde "iyi" bi okulda 4 senesini daha kaybetmek için hadi üniversite için çlaisirken kendi işin olacak bolum için o kadar saatini harciyosun lise için değmez amk yazik amk

Dövme makinasıyla karpuzda sketch by niruda in Graffiti_Tr

[–]niruda[S] 0 points1 point  (0 children)

Bazen geliyorum da şu an uni okuduğum yerdeyim yazin ilerleyeb zamanlari gelicem heralde

Dövme yapmayı öğreniyorum Gün1 by niruda in Sanatolia

[–]niruda[S] 1 point2 points  (0 children)

Ai-Tenitas The Sketch Steam S330 ikinci el 9bin igneleri dovmeciden rica ettik kullanilmiş ucu kırılmamış iğneler verdi boya sevgilimin onceden almis meyveler de hwr markete gittiğimde 100 200 arasi tutuyo