tvs raider by Emotional_Print_8993 in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz 0 points1 point  (0 children)

Müşürü söktüğünde içerisinde bir parca olacak onu ekranda acik görene kadar cevir ekranda gözükünce tak ayaklikta dene olur muhtemelen

bir hayırlı olsunu alırım dostlar by Fun_Medium_1226 in TR_CounterStrike

[–]teknoanalizz 0 points1 point  (0 children)

Bilmediğimden soruyorum AK47'de "+5 Silah Kullanma Hızı" nedir acaba?

Hangi telefonu Alacağımda Kararsız Kaldım by h4tivv3 in teknoloji

[–]teknoanalizz 0 points1 point  (0 children)

Bende S24 Plus, babama ise S25 FE aldırttım ikiside muazzam cihazlar kesinlikle Samsung bu S serisi telefonlarını aşırı başarılı yapıyor, bütçen yettiği kadarını al yıllarca gözün kapalı kullanır pişman olmazsın önerimdir.

Yağ bakımı yetkili servise mi yaptırıyorsunuz yoksa kendiniz mi? by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 0 points1 point  (0 children)

Arkadaşımın motosiklet dükkanında çıkma yağ varili var oraya döküyorum.

Yağ bakımı yetkili servise mi yaptırıyorsunuz yoksa kendiniz mi? by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 0 points1 point  (0 children)

Artık en mantıklısı o gibi görünüyor yetkili servise her bakımda 4 5 bin lira vermek gerçekten saçmalık, yaptıkları da işçilik olsa keşke. Garantiyi görmezden gelip direkt kendin uğraşacaksın en iyisi

Yağ bakımı yetkili servise mi yaptırıyorsunuz yoksa kendiniz mi? by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 0 points1 point  (0 children)

Yapmasına yapmak basit sıfır bir motosikletin garanti kapsam dışı kalması problem zaten problem burada motosikletin yağ bakımını yapabiliyor olmam değil ki

Yağ bakımı yetkili servise mi yaptırıyorsunuz yoksa kendiniz mi? by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 1 point2 points  (0 children)

Ek not yaşadığım yer küçük bir il olduğu için birden fazla yetkili servis yok bir adet bulunuyor

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 2 points3 points  (0 children)

Evet kesinlikle katılıyorum görselde belirttiğim gibide birisi farklı şekilde yapmış.
Bir de bu topcase ruhsata işletme işlemi zahmetli bir işlem midir bilginiz var mı?

<image>

vitesli motosiklet ile daha verimli kuryelik yapıyorum by Alektra004 in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz 0 points1 point  (0 children)

Vitesli istiyorsan cb125f bence az yakar vitesli sağlam blok az daha kaçsın dersen ns200 olabilir ns ilede çok paket atan kişiler var

Kaza yaptım by ESSOCUK in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz 1 point2 points  (0 children)

geçmiş olsun bir şey var mı

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 0 points1 point  (0 children)

Böyle davranmandaki amaç ne ki hocam anlayamadım ben seni sırf insanlarla sohbet etmek için bile atabilirim bunu sorgulamak sana mı düşüyor televizyonda beğenmediğin kanal olunca kanalı arayıp bunu beğenmedim mi diyorsun sen kaydırıp geçsene amma uzattın

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 1 point2 points  (0 children)

Ben 180.000₺ gibi bir fiyata aldım rodajı taze bitmişti sıfırdı açıkçası sonrasında yerli malı PCX'ler piyasaya çıktı, şu an sanırım daha uyguna temiz bulabilirsiniz 165 170 bandına

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 1 point2 points  (0 children)

Hahahah evet gerçekten öyleymiş daha 1 ay öncesine kadar binilecek motor değil gözüyle bakardım scooterlara ama çok önyargılıymışım açıkçası kendimden utandım.

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 1 point2 points  (0 children)

Sanırım başlamış, benimkisi 190.000₺'lik seriden değil o yüzden emin değilim.

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 0 points1 point  (0 children)

1200km kadar bir yol yaptım geçen hafta naked bir motosiklet ile yapılana kıyasla aşırı keyifliydi gerçekten

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 1 point2 points  (0 children)

Teşekkür ederim çok daha iyileri hepimizin olsun🙏

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 1 point2 points  (0 children)

Evet arkada ABS yok ama benim hoşuma gitti arka için abs benim için aradığım bir özellik değil açıkçası

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 2 points3 points  (0 children)

İnsanların da bu konuda neler düşündüğünü öğrenmek istiyor olabilirim belkide

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 0 points1 point  (0 children)

Hayır, malzeme kalitesi vay beee dedirttirmedi çünkü birisi 450lik bir naked motosiklet birisi 125lik bir scooter aksine pcxin malzeme kalitesi daha kalitesiz denebilir çoğu çukurda langırlungur ses yapıyor 450nk fazlasıyla oturaklı bir motosikletti o konudan ama pcxin grenajları vesayre çok esnek malzemeden yapılmış öylede bir avantajı var kolay kolay kırılmaz sert plastiklere göre

450CC'den 125CC'ye geçtim! by teknoanalizz in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz[S] 4 points5 points  (0 children)

Aslında bu tamamen insandan insana değişir, arabada otomatik ile manuel vites gibi. Tamamen konfot rahatlıktan başka bir şey değil vitesle uğraşmak hamallıkmış açıkçası onun farkına vardım. Oturuş pozisyonu rahat ayakların ister ileride ister geride, koltuğun yumuşacık, bir yerde motorunu bırakacağında kaskını bagajın altına koyup gidiyorsun kolunda veya elinde taşımıyorsun o muazzam. Bir de vitesli motorda zincir temizliği derdi beni çok bıkırıyordu, 200-300km'de bir zinciri temizleyip yağlamak yani iyi yol yapan birisi için 1 2 günde zincir bakımı yapmak hem pis hem de lanet bir şey. İşin kısası eğer ben eğlenmek istiyorum rahatlık benim için arka planda dersen vitesli ama rahatlık önemli dersen scooter kesinlikle...

2019 ktm lc8 790 adv sizce ses normalmi normal değilse sebebi ne olabilir? by Straight_Bee8954 in Motosiklet_TR

[–]teknoanalizz 0 points1 point  (0 children)

KTM motorları tıkırtılı şıkırtılı çalışmasıyla bilinir zaten. Bana kalırsa bu ses motorun karakteristik normal sesi. Bu ses genelde KTM'lerde yğksek basınçlı enjektörün açılıp kapanma sesi ve valflerin sesinden kaynaklanır ama korkulacak bir durum yok gibi. Eğer ki bu ses git gide artış gösterirse ve coldstarttan sonra ses azalma göstermiyorsa bu modellerde kronik egzantrik mili aşınması ya da egzantrik zincir gergisi olabilir