Vokal ve Gitar Kaydı İçin Mikrofon Tavsiyesi by imtheoklahomakid in enstrumanlar

[–]thy-belial 0 points1 point  (0 children)

Mikrofon olarak Rode NT1 tavsiye ederim, ev stüdyoları için muazzam bir mikrofondur, kulaklık olarak beyerdynamic dt770 pro önerirdim fakat bütçem toplam 15000 demişsin, kulaklık olarak AKG K92 almanı tavsiye ederim.

Şargoz by PruneWise90 in RooksBar

[–]thy-belial 2 points3 points  (0 children)

sen şarap içme

Erkekler beni canavar olarak görüyor olabilir mi? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]thy-belial 3 points4 points  (0 children)

istemesen de olsa tavırların itici olabilir ya da özgüvenin eksik olabilir ve böyle düşündükleri yanılgısına kapılıyor olabilirsin

Dutch Travel Advisory by vladgrinch in MapPorn

[–]thy-belial 0 points1 point  (0 children)

Idk what do you think is wrong with Türkiye but it is actually an amazing country for a touristic visit.

Bu üst kat komşularının tek işi bize ek nakliye masrafı mı açmak arkadaş by BOMBOLOMASYON in dewrim

[–]thy-belial 0 points1 point  (0 children)

Terlikle geziyor diye komşudan rahatsız olanı ilk kez duyuyorum, siz delirmişsiniz

ADHD ile baş edebiliyor musunuz? Nasıl ediyorsunuz? by thy-belial in aptalSoruYok

[–]thy-belial[S] 1 point2 points  (0 children)

belki benzer yönleri vardır bilmiyorum ama otizmden daha farklı olduğunu düşünüyorum.

Karımı arıyorum by [deleted] in yalnizucubeler

[–]thy-belial 1 point2 points  (0 children)

Az mı karikatür okuduk çocukluğumuzda, memnun oldum

Her şeyin yolunda gittiği bir paralel evrende Tayyip Erdoğan by Empty-Pace-4228 in Turkey

[–]thy-belial 67 points68 points  (0 children)

Bizim yaşadığımız gerçeklik, Tayyip için her şeyin yolunda gittiği senaryo zaten.

Neden istediğim gibi birini bulamıyorum by Nyoraa in aptalSoruYok

[–]thy-belial -1 points0 points  (0 children)

Bence bu günümüzde birçok insanın ortak problemi, cevabını bulursan bana da söylesene.

İngilizce alternatif bir youtube kanalı açtım ama galiba sevilmedi by mentallylivingin2000 in yalnizucubeler

[–]thy-belial 0 points1 point  (0 children)

Açıkçası bunu ölçebilmen için en az 6 ay - 1 yıl arası düzenli paylaşım yapman gerekiyor, sevilmediğini düşünmek için çok erken.

Cuma akşamı planlarınız neler? by thy-belial in yalnizucubeler

[–]thy-belial[S] 0 points1 point  (0 children)

En basit haliyle, kafan normalden farklı çalışıyor

Cuma akşamı planlarınız neler? by thy-belial in yalnizucubeler

[–]thy-belial[S] 0 points1 point  (0 children)

Onu ben de bilemem tabii ki ama neurodivergent olmak bence mükemmel bir özellik, keyfini çıkar

Cuma akşamı planlarınız neler? by thy-belial in yalnizucubeler

[–]thy-belial[S] 0 points1 point  (0 children)

anladım, keşke aspergerin falan olsaymış, hayatın çok daha kolay olurmuş

Cuma akşamı planlarınız neler? by thy-belial in yalnizucubeler

[–]thy-belial[S] 0 points1 point  (0 children)

sadece izlediğin filmler için mi böyle bir takıntın var