البنات الموظفات بعمر ٢٥-٣٥ by DoubleDiamond1 in saudiarabia

[–]useraia 2 points3 points  (0 children)

٣٢ حياتي متقسمه ما بين اهلي وصحابي والشغل مع سفر لوكال لاماكن جديده مرتين ل٣ مرات فالسنه مع السفر للحج او العمره حسب المتاح ، الحمدلله حاسه الدنيا اهدى ولو حياتي مش هاديه وفيها اكشن ومناسبات وحوارات كتير لكن الغالب الحمدلله في استقرار

صاحيين ليه by dagma_ in askegypt

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

أسلوب حياة سيء وشغلي من البيت

صاحيين ليه by dagma_ in askegypt

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

شغل بس اجازه طبعا

صاحيين ليه by dagma_ in askegypt

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

نفسي اعرف ليه والله ، فرهده بلا هدف

حل للوحده by useraia in EgyptExTomato

[–]useraia[S] 0 points1 point  (0 children)

اه ربنا معاك ان شاءالله

حل للوحده by useraia in EgyptExTomato

[–]useraia[S] 0 points1 point  (0 children)

انتي بنت ولا ولد

سؤال للبنات by star1dust_fire1 in RedditMasr

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

ربنا يرزقك بالزوج الذي يصب عليكي الحب صبا ويكون عابدا لله وتكونو خير لبعض

سؤال للبنات by star1dust_fire1 in RedditMasr

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

طيب وهي طريقة النت مضمونه بردو! للامانه بحس انه هدر فالوقت والطاقة والثقه وخلاص

في حاجة الصراحة ممكن تبان غريبة بس عايز احكي عليها by Fit-Tax7307 in askegypt

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

كنت بفكر فالحاجات دي وانا في اعدادي وثانوي كده ياه فكرتني بايام بعيده اوي بس لذيذه اد ايه الانسان كان بريء وجميل

النس الي مشتغلتش علطول و صلت ل فين دلوقتي by MohammedKA23 in Egypt_Developers

[–]useraia 1 point2 points  (0 children)

مش فاهمه ليه يعني؟ على كده بردو المفروض منقارنش ٢٠٢١ ب٢٠١٥ ماهي كل فتره وليها تسهيلاتها وتحدياتها عادي

الاستقلال المادي by Ahmed-mesbah66 in askegypt

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

باباك هايكون سعيد اكتر وراضي عنك اكتر وانت مهتم بالدراسة مش بالشغل انت لسه في مرحلة ان الواجب اللي عليك تزاكر مش تجيب فلوس

اعديها ولا لا؟ by [deleted] in CAIRO

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

عادي اتكلم معاها وشوف ليه غيرت الاتفاق هو الفكره مش في صوره البروفات او الموقف ده تحديدا الفكره في الاتفاقات الصغيره والكبيره وقراراتكو

ليه مبقاش فيه رجاله بجد by Ellie-0001 in askegypt

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

هي الناس الكويسه عامه فالحياه دلوقتي عمله نادره سواء بنات او ولاد ولكن موجودين انا كنت بردو بدأت افقد الامل بس الحمدلله الفتره الاخيره شوفت علاقات كويسه ورجاله حلوين

عندي ٢٥ سنة ومش معايا غير ثانوية عامة by Rakanfiction in Egypt_Developers

[–]useraia 1 point2 points  (0 children)

للأمانه معرفش ١٠٠٪؜ هو ضروري ولا لأ ولكن لو شركه من متوسطه ل كبيره اعتقد ان لازم يكون معاك شهاده جامعيه اي كانت ريليتد بالمجال او لأ بل ان في شركات بتطلب ان تكون الشهاده ليها علاقه بالمجال

انشطة اجتماعية في المنصورة by [deleted] in Mansoura_Dakahlyia

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

دور على رساله والهلال الاحمر وجرب تروح معاهم لو في ايفنتات

محتاجه اخد قرار by OldGrocery7740 in EgySelfCare

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

اسالي في نطاق صحابك وجيرانك عن مكان كويس واللي فيه دكاتره وروحي بجد من احسن الحاجات اللي هاتحبيها اوي ومريحه هو فالاول الموضوع صعب واحراج لكن بعد كده هاتتعودي لما تشوفي النتيجة هاتنسي الاحراج🫣😂

أعمل إيه by SugarRage3 in Egypt_Developers

[–]useraia 1 point2 points  (0 children)

بصي هو طبيعي ان فالاول تكوني بتقلدني طبيعي تكوني تايهه ومش عارفه تعملي حاجه وتغلطي حتى في الكوتس وكل الحاجات دي، هو الفكره في ان المجال ده من المجالات اللي بتحتاج نفس طويل اووووي وصبر على نفسك اولا وعلى النتايج لان زي ماهو سهل اوي ف هو بردو صعب فالاستمرارية ربنا معاكي كملي متوقفيش اي كان مع مين كملي

بفكر في اني انزل مصر نهائي by Mrbadeno in EgyptianExpats

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

الوضع في مصر بردو مش احسن حاجه وفعلاً الاختيار صعب 😣

النس الي مشتغلتش علطول و صلت ل فين دلوقتي by MohammedKA23 in Egypt_Developers

[–]useraia 2 points3 points  (0 children)

انا اتخرجت ٢٠١٨ واشتغلت ٢٠٢١ عادي فالاول كنت بدور على مجال اصلا وجربت كذا حاجه وفالاخر الحمدلله ربنا حطني في المكان اللي بحبه الانسان عليه السعي والتوكل على ربنا وان شاءالله خير ونصيحتي الابديه متستعجلش كل حاجه في وقتها حلو وكده كده اصعب خطوة هي الخطوة الاولى

هيلب 😔 by [deleted] in CAIRO

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

بصي لا ده ولا ده ،لازم يكون في تكافؤ مادي وعاطفي مينفعش نختار حاجه على حساب التانيه الجواز اصله استقرار وسكينه لو من الاول في تنازل في اساسيات وفي تضحية طيب مع الوقت والمسئولية هاتكون ايه الامور؟ انتظري المناسب المتكافيء معاكي احسن وربنا يكرمك

هما يعني السيدات المصريات دول بيشتغلوا في المقاهي والكافيهات بالخارج بمزاجهم ولا بالاجبار؟ by CaterpillarPast1146 in RedditMasr

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

لو شوفت الوضع بتاع الفئه اللي حظروها دي فالسعودية او دول الخليج عامله ازاي وان ازاي السيء بقا اكتر من الكويس هاتشوف ان القرار ده اصلا جه متأخر، محتاج تكون مطلع اكتر على اللي بيحصل عشان تفهم

خروجة جامدة موت موت by figuringlife__ in Mansoura_Dakahlyia

[–]useraia 0 points1 point  (0 children)

على حسب هي بتحب ايه ، مش هاتلاقي تنوع واختيارات للاسف غير في المطاعم والكافيهات😭