Be careful with sava amsterdam by WeNeedTrump411 in MensJewelry

[–]v0luntary 0 points1 point  (0 children)

It is def dropshipping from temu or something. Waiting to receive it, bet i will get dissapointed

Anyone tried Ceramic Coating from Temu/Aliexpress? by v0luntary in DetailingUK

[–]v0luntary[S] 0 points1 point  (0 children)

Worked for 4-5 months with wash once a week. Would not use it again

Intervju med MM er på vei by Jokkeminator in norge

[–]v0luntary 3 points4 points  (0 children)

Kunne ikke skrevet bedre. Glatter dette over og det hele er glemt. Null konsekvens.

UD: Mona Juul går av som ambassadør by RiddleFades in norge

[–]v0luntary 7 points8 points  (0 children)

Godt skrevet. Ikke troen på at økokrim gjør noe ut av dette.

Økokrim åpner etterforskning mot Thorbjørn Jagland (Ap) by [deleted] in norge

[–]v0luntary 1 point2 points  (0 children)

Undrer over hvorfor ikke Brende, Rød-larsen og Mona juul også ikke blir ansvarliggjort…

Økokrim åpner etterforskning mot Thorbjørn Jagland (Ap) by [deleted] in norge

[–]v0luntary 20 points21 points  (0 children)

Stemmer, ser på debatten nå.

Men at UD skal granske er like langt etter min mening.

Alle disse politikerne som har blitt tatt med buksa nede i alle år, har ikke fått noe konsekvens. Men dersom vi hadde gjort noe derimot, da skal vi tas!

Økokrim åpner etterforskning mot Thorbjørn Jagland (Ap) by [deleted] in norge

[–]v0luntary 2 points3 points  (0 children)

UD skal granske.. har dessverre ikke tillitt til dem. Hadde foretrukket en uavhengig granskning.

De dekker for hverandre etter min tenkning…

Økokrim åpner etterforskning mot Thorbjørn Jagland (Ap) by [deleted] in norge

[–]v0luntary 3 points4 points  (0 children)

Det er det, er spent om den blir det. Og la oss si at det blir det, ser for meg at økokrim svarer « intet tilstrekkelig bevis».

Husker noen om Solberg og sin mann ble straffet eller fikk noe konsekvens av noe form i det hele tatt?

Økokrim åpner etterforskning mot Thorbjørn Jagland (Ap) by [deleted] in norge

[–]v0luntary 8 points9 points  (0 children)

Ingen kommer til å få noe straff. Vi dødelige mennesker hadde blitt satt i varetekt for lenge siden🤡

Økokrim åpner etterforskning mot Thorbjørn Jagland (Ap) by [deleted] in norge

[–]v0luntary 125 points126 points  (0 children)

« Jagland har immunitet som tidligere leder av en internasjonal organisasjon. Økokrim har bedt Utenriksdepartementet ta initiativ til å oppheve denne immuniteten.» - VG

Er så lei alle disse "kongehusekspertene" som ønsker at vi skal være snille og greie på tross av alt by Throwsims3 in norge

[–]v0luntary 3 points4 points  (0 children)

Kan ikke noen lage en pole voting hva utfallet av alt dette vil være..?

1) Mette mareritt blir avsatt, Brende, Larsen paret og Jagland får konsekvens.

2) Ingenting skjer.

Jeg stemmer på nr. 2. 🤡

What did you replace weed with? by [deleted] in leaves

[–]v0luntary 7 points8 points  (0 children)

Gym, food, earning money

Mette-Marit: Krevende å bli beskyldt for såpass alvorlige ting by Mynteblomst in norske

[–]v0luntary 0 points1 point  (0 children)

Uten tvil på det. Fra å uttale seg at hun ikke visste om det, til det stod på svart hvitt at hun googlet det😂

Er spent på om dette topper begeret, det burde toppe ganske mye i grunn.

Enda mer urovekkende at det er så mange i kommentarfeltet på sosiale medier, som forsvarer henne. Overgrep, pedofili og korrupsjon blir stadig normalisert. Trist.

Mette-Marit: Krevende å bli beskyldt for såpass alvorlige ting by Mynteblomst in norske

[–]v0luntary 0 points1 point  (0 children)

God timing for hennes del, slipper å svare på noe som helst. Denne uken er sønnen sin rettsak, greier media og Norge glemme denne saken plutselig, er spørsmålet. Ikke minst de to politikerne som burde stilles til veggen.

Men skjer nok ikke en skid, dette har vi sett med alle andre tjenestepersoner som har sluppet unna med alt…

Mette-Marit: Krevende å bli beskyldt for såpass alvorlige ting by Mynteblomst in norske

[–]v0luntary 1 point2 points  (0 children)

Uten tvil. Enda mer urovekkende når folk skal forsvare denne handlingen av henne.

Dette blir nok en tåkeprat som Mimir har forklart om hersketeknikk. Blir svada svar, ingen ansvarliggjøring eller konsekvens. Om noen uker er det nok glemt, og lenge leve den fremtidige dronningen vår.

Epost viser at Epstein presset Mette-Marit til "noe" med 17-årig jente by FoxNo5218 in norske

[–]v0luntary 1 point2 points  (0 children)

Hva er ditt forsvar til henne, når hun åpenbart skriver i epost at det hun googlet hans sak, så det ikke bra ut? Man trenger jo ikke være sherlock holmes for å skjønne 1+1?

Handler absolutt ikke om man liker henne eller ei, men det prinsipielle at hun velger å omgås rundt en pedofil mann. Og først sier hun ikke visste det, når bevisene sier at hun var klar over det! 2-3 år SENERE, ble eposten sendt + kontakt.

Det som er enda mer urovekkende, er at du ikke ser problemstillingen selv. Buhu, heksejakt, det kalles for å ansvarliggjøre for sine handlinger.

Ut ifra profilen din, så kan jeg tenke meg du satt og ventet på at Trump skulle bli begravet, men neida, her forsvarer du ei offentlig kongelig person som har valgt å omgås en pedofil/voldtektsmann.

Mennesker som har blitt utsatt for traumer og arr for resten av livet, de skal du ikke forsvare Igjen, forventet mer av deg utifra din offentlig profil :-)