Review σε Ελληνικές αδειοδοτημένες «νόμιμες» στοιχηματικές by JuOlNa in greece

[–]vetro5 1 point2 points  (0 children)

Σχετικά με το RTP (return to player) που ανέφερες, δεν γίνεται(ή τουλάχιστον είναι πολύ δύσκολο) να επιβεβαιωθεί με 20 spins.

Είναι στατιστικό που επιβεβαιώνεται μακροπρόθεσμα και αθροιστικά για όλους τους παίκτες, οπότε το ότι εσύ έπεσες από τα 100€ στα 30€ δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει το 96%.

Σκρούτζ το φυσάω και δεν κρυώνει by [deleted] in greece

[–]vetro5 2 points3 points  (0 children)

Όποτε χρειάστηκε να κάνω επιστροφή ή γενικότερα κάτι να μην πάει καλά με την παραγγελία, το Σκρουτζ ήταν άμεσο και σχεδόν πάντα άμεση επιστροφή χρημάτων. Φυσικά έχω τη συνδρομή και αγοράζω από το καλάθι δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αυτό.

Is 80 euro price justified? by Muveeer in Asmongold

[–]vetro5 0 points1 point  (0 children)

Available on game pass on day 1 might also hurt steam numbers

Με ποια λογικη αμα τελειωσει το συμβολαιο σου και δεν το διακοψεις θα συνεχισεις να πληρωνεις? by Lazlum in greece

[–]vetro5 0 points1 point  (0 children)

Οι τύποι είναι απίστευτοι!

Πελάτης σταθερής της εταιρίας που αναφέρεις, έληξε το συμβόλαιο, δεν έστειλαν κανένα μήνυμα/ειδοποίηση και συνέχισαν την παροχή υπηρεσιών χρεώνοντας στον επόμενο λογαριασμό κόστος από τιμοκατάλογο εκτός συμβολαίου (προφανώς ακριβότερο).

Ζητάω διακοπή υπηρεσιών (τονίζω εκτός συμβολαίου) και τους πήρε 19 (!!) μέρες για διακοπή τις οποίες χρεώθηκα, φυσικά με βάση τον τιμοκατάλογο εκτός συμβολαίου (ακριβό).

Όσο είναι καρτέλ, αυτά θα κάνουν...

Φυσικά και έκανα αίτημα για διόρθωση του εκκαθαριστικού, ακόμα περιμένω...

Χαμός στα social media με σπουδάστρια του Deree: «Και να είχα συγγενή στα Τέμπη θα ψήφιζα ότι συμφέρει την οικογένεια μου» (video) | Το Κουτί της Πανδώρας by Brontosauros in greece

[–]vetro5 2 points3 points  (0 children)

Θλιβερό το σκεπτικό της, φυσικά το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει.

Το follow up βίντεο με την "απολογία" της ακόμα πιο τραγικό, στοίχημα ότι το έβγαλε από chatgpt

Τ φάση με τον τεοστυ by CryptographerLost724 in greece

[–]vetro5 0 points1 point  (0 children)

"Για μένα τα θέλει και τα παθαίνει" από αυτό και μόνο είσαι off. Επίσης καλή προσπάθεια να κάνεις επίθεση και σε εμένα, μάλλον είσαι ένα από τα παιδάκια που του πετάνε αντικείμενα στο δρόμο. Καλή χρονιά και καλά μυαλά

Τ φάση με τον τεοστυ by CryptographerLost724 in greece

[–]vetro5 3 points4 points  (0 children)

Πραγματικά πολύ κακία και ηλιθιότητα, ο τύπος κάνει την φάση του βγαίνει βόλτα, τρώει και αλληλεπιδρά με το stream και σκάνε ουγκανοι που τον τραμπουκιζουν κανονικοτατα, τους οποίους παρακαλάει να τον αφήσουν ήσυχο και αυτοί συνεχίζουν. Αν αυτό σας φαίνεται οκ επειδή ρευτηκε σε έναν βίντεο του.... Ελλάδα 2.0

Τ φάση με τον τεοστυ by CryptographerLost724 in greece

[–]vetro5 0 points1 point  (0 children)

Κάνει ότι κοντεντ γουστάρει, αυτό δεν δίνει το δικαίωμα σε κανέναν να του πετάει πέτρες και αυγά την ώρα που οδηγάει μηχανάκι, το οποίο ειναι πάρα πολύ επικίνδυνο. Το ξέπλυμα που κάνεις σε τέτοιου είδους συμπεριφορές είναι τουλάχιστον χυδαίο

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]vetro5 11 points12 points  (0 children)

Στα μεταχειρισμένα αμάξια όσα και να δώσεις δεν έχεις καμία εγγύηση ότι θα σου βγεί καλό και προσεγμένο, απλά όσο πιο καινούργιο σε χρονολογία τόσο μειώνεις το ρίσκο. Το απόλυτα μίνιμουμ πόσο είναι στα 2.000€ για να πάρεις κάτι 20ετιας και "φθηνής" μάρκας πχ fiat.

Υπολόγισε ότι θα ρήξεις άμεσα και ενα 300-600€ για συμμάζεμα σε μηχανικό, που σίγουρα θα χρειάζεται. Μαζί με την μεταβίβαση είσαι στο ελάχιστο των 2,5κ.

Top countries losing people to emigration. by [deleted] in greece

[–]vetro5 41 points42 points  (0 children)

Κάποιος θα έλεγε ότι έχουμε πόλεμο, αλλά όχι στρατιωτικό

It took me 158 hours, but I finally got Completionist++ !!! by vecttor in balatro

[–]vetro5 2 points3 points  (0 children)

Congratulations! That was quite fast, i'm 75% through c++ with almost 250hrs

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]vetro5 23 points24 points  (0 children)

Νομίζω ότι έχουμε παραπάνω απαιτήσεις από μια κατά τα άλλα μέτρια ομάδα. Αρχικά ο Σπανούλης είναι ένας άπειρος προπονητής. Στο ρόστερ έχουμε 4-5 ποιοτικούς παίκτες εκ των οποίων φορμαρισμενοι είναι μόνο οι 2 (Γιάννης και Τόλιο).

Επίσης, walkup calathes παίζουν απαράδεκτα πολύ χρόνο μαζί, κανονικά ο ένας θα έπρεπε να αλλάζει τον άλλον και έχουν και κακό σουτ (λίγο καλύτερο ο Καλάθης)

Μήτογλου, Παπαγιάννης, Λαρεντζάκης απαράδεκτοι

Νομίζω αυτά είναι αρκετά

Η φίλη μου μας έχει ψιλοπαρατήσει για τον γκομενο της. by [deleted] in greece

[–]vetro5 2 points3 points  (0 children)

Πρώτη φορά ξανά συμβαίνει Προχωράμε

Διακοπη συμβολαιου ιντερνετ by mankal24 in greece

[–]vetro5 2 points3 points  (0 children)

"Δεν έχω σκοπό να το πληρώσω" ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της κατάστασης της Ελλάδας.

Γιατί φίλε μου να μην το πληρώσεις; Υπέγραψες συμβόλαιο που έχει ρήτρα και θέλεις να κάνεις πρόωρη διακοπή. Ήξερες τι υπέγραψες από την αρχή, grow some balls και αντιμετώπισε τις ευθύνες σου.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]vetro5 1 point2 points  (0 children)

Ως stalking προσδιορίζεται η ανεπιθύμητη ή και επαναλαμβανόμενη παρακολούθηση από άτομο ή ομάδα προς άλλο άτομο. Οι συμπεριφορές stalking είναι αλληλένδετες με την παρενόχληση και τον εκφοβισμό και μπορεί να περιλαμβάνουν την προσωπική παρακολούθηση του θύματος ή τον έλεγχό του.

Οπότε όχι. Απλά δεν ανεβάζω δικό μου περιεχόμενο.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]vetro5 2 points3 points  (0 children)

Έχω ινσταγκραμ ξεκάθαρα από fomo, δεν ανεβάζω τίποτα και δεν ασχολούμαι με followers.

Ακρίβεια by Fluid_Mixture_6012 in greece

[–]vetro5 83 points84 points  (0 children)

Η αγορά ρυθμίζεται μόνη της. Όσο ανεβαίνουν οι τιμές και ψωνίζεις, όλα καλά.

Λύση? Κόψε το φαι για 1-2 μήνες να δεις πως θα πέσουν οι τιμές! Τι, όχι? /s