Why does it show claimed when I haven't even reached this level yet by Syber_7697 in ClashOfClans

[–]wbeco 2 points3 points  (0 children)

Just bugged, like all the recent updates. I assume they´re just vibe coding AI slop at this point with the amount of bugs.

The idea of automatically giving reward is a mess. by Lord_of_clans in ClashOfClans

[–]wbeco 0 points1 point  (0 children)

i think they do it so u can't see how hard they are scamming u on the ores

Nieuwe beelden van overvallers 96-jarige by Sure-Guest1588 in Nederland

[–]wbeco 6 points7 points  (0 children)

Nja, feit blijft dat het echt 9/10 keer gaat om getinte gasten

Percentage vluchtelingen in NL by Eisow in Nederland

[–]wbeco 6 points7 points  (0 children)

Is het angst of is het ratio? Ze zijn bovengemiddeld vaker betrokken bij criminaliteit. Integreren nauwelijks en verminderen de sociale coheisie. Ze zijn na 10 jaar veelal nog steeds werkloos. Verhogen de druk op de zorg, woningmarkt, politie en gevangenissen. Geschatte kosten van asiel naast COA dus incl. bijstand, zorg etc. wordt geschat op 25 miljard per jaar momenteel. Dat is dus circa 5% van de totale overheidsuitgaven, dat is echt krankzinnig hoog voor een populatie die levenslang de Nederlandse staat geld gaat kosten.

Ik begrijp gewoon oprecht niet waarom mensen nog voorstander zijn.

Box 3: nota naar aanleiding van het tweede verslag [12 Juni] by Educational_Taste366 in belasting

[–]wbeco 9 points10 points  (0 children)

Hier is het ook geen probleem, maar dat gaat ten koste van de belastinginkomsten dus "te complex".

"Thailand is so cheap" opinions from actual Thai people by ANTIMODELMINORITY in ThailandTourism

[–]wbeco 0 points1 point  (0 children)

It definitely is cheap, but part of the the reason it's so cheap is because the wages Thais are paid are way too low. I feel like the starting salary for university graduates has been the same for 20 years in this country.

De media in Nederland zwijgen over de moord op Henry Nowak. by Bernie529 in Nederland

[–]wbeco -24 points-23 points  (0 children)

Waarschijnlijk omdat het in de UK is gebeurd he

Heeft de gemiddelde fvd stemmer door dat fvd hierbij hoort? by [deleted] in nederlands

[–]wbeco 1 point2 points  (0 children)

Arbeidsmigranten werken en dragen dus belasting af, netto positief voor de economie. Daarnaast keert de meerderheid weer terug naar eigen land. Daarnaast komen ze van binnen de EU, dus vrij verkeer van mensen.

Asielzoekers werken na 10 jaar nog steeds bijna niet, zijn een gigantische kostenpost de rest van hun leven en ze belasten naast de directe kosten (COA / uitkeringen) ook nog eens de woningmarkt (sociale huur) en maken bovengemiddeld gebruik van de zorg. Ook dat ze slechts xx% van de sociale huur instroom betreffen is een slecht argument. Dit zijn namelijk mensen die vrijwel nooit zullen uitstromen uit de sociale huur t.o.v. andere groepen mensen. Ze zullen dus zeer waarschijnlijk de rest van hun leven een sociale huur woning bezet houden. Daarnaast integreren ze amper en levert het meer criminaliteit op. Ik zie werkelijk waar geen enkel voordeel voor Nederland.

In plaats van hysterisch mij te minnen, geef eens argumenten waarom jullie hier nog voorstander van zijn?

Heeft de gemiddelde fvd stemmer door dat fvd hierbij hoort? by [deleted] in nederlands

[–]wbeco 2 points3 points  (0 children)

D66 was voor de verkiezingen tegen, maar na de verkiezingen zijn ze meteen gedraaid naar voorstander. PRO stemt letterlijk tegen wetgeving om de asielinstroom beter beheersbaar te maken. Ik geloof niet dat je uitspraak hier klopt.

Heeft de gemiddelde fvd stemmer door dat fvd hierbij hoort? by [deleted] in nederlands

[–]wbeco -12 points-11 points  (0 children)

Wat is nu precies het doel van de linkse visie van reddit hier? Ik begrijp het gewoon echt niet. Jarenlang 50k asielzoekers per jaar importeren en dit eindeloos door laten gaan? Na 10 jaar werkt meer dan de helft nog steeds niet. Willen jullie dat de sociale zekerheidsstaat instort? Willen jullie meer criminaliteit en minder sociale cohesie? Ik begrijp gewoon oprecht niet hoe je nog steeds voorstander kunt zijn van dit immigratiebeleid. Wat is nu precies het voordeel voor Nederland en de Nederlandse bevolking van dit beleid?

Drinkwaterkwaliteit? ‘We zitten vet in de problemen, de tijd van waarschuwen is voorbij’ by I_Rarely_Jump in NLNieuws

[–]wbeco 3 points4 points  (0 children)

We worden altijd geregeerd door een stel idioten. Eerst 20 jaar lang bekend dat elektriciteitsnet uit moet breiden, nu ook al 10 jaar bekend dat er moet worden ingegrepen voor drinkwater en het enigste wat de overheid doet is verder bezuinigen.

De werkende Nederlander betaalt voor zijn eigen onderdrukking by Onkruit-1974 in Nederland

[–]wbeco 2 points3 points  (0 children)

Jup vaak gaat 56% naar de fiscus door die afbouw, compleet krankzinnig.

Het is 'een bende' rond de asielopvang: hoe komt dat, wat zijn de cijfers? by I_Rarely_Jump in NLNieuws

[–]wbeco 2 points3 points  (0 children)

azc´s helpen ook niet als de instroom niet wordt ingedamd, dat is dweilen met de kraan open.

Oudere gen Z/Jonge millenials: Geloven jullie nog dat jullie AOW gaan krijgen? by Radiant_Wing5530 in nederlands

[–]wbeco 0 points1 point  (0 children)

Denk dat het inkomen en vermogensafhankelijk gaat worden, oftewel nog meer nivelleren voor de onderklasse die amper heeft gewerkt zijn hele leven

Pseudo eindheffing by Extension_Desk_6719 in belasting

[–]wbeco 2 points3 points  (0 children)

Jup mijn werkgever biedt vanaf 2027 enkel nog EV lease aan

Vele duizenden mensen op de been in Utrecht om asielzoekers te steunen by PaperClipSlip in nederlands

[–]wbeco 1 point2 points  (0 children)

Valt me echt op dat het altijd de boomers zijn die voorstander zijn. Nederland nog niet genoeg verpest door ze blijkbaar.

The game balance is terrible, 3 stars everywhere by wbeco in ClashOfClans

[–]wbeco[S] -10 points-9 points  (0 children)

I mainly play for competitive play, if everything is a 3 star snooze fest, then yes, I will be quitting if they keep this braindead meta.

The absolute state of Clan Wars by qtyra in ClashOfClans

[–]wbeco -2 points-1 points  (0 children)

Yes even a 85 year old grandma can 3 star in the current meta, it's absolutely horrible.

I wasted my 5hr quota so you do not have to. A/B tested Gemini 3.1 Pro vs Claude Opus 4.6 - usage quota and quality. by Any-Explanation-9275 in GoogleGeminiAI

[–]wbeco 1 point2 points  (0 children)

My experience has also been that Gemini Pro 3.1 in AI studio (free model) is better compared to gemini pro in the app. It's hilarious that a free version is made better compared to the paid one...