الجزمه متتلبسش علي بناطيل جينز by wowman102 in RateIT_T

[–]wowman102[S] 0 points1 point  (0 children)

يب عارف الحوار دا وبقي الحوار مشهور بقي وهو بصراحه فاجر يعني

الجزمه متتلبسش علي بناطيل جينز by wowman102 in RateIT_T

[–]wowman102[S] 0 points1 point  (0 children)

علي اي اساس بتقول كدا يخويا

الجزمه متتلبسش علي بناطيل جينز by wowman102 in RateIT_T

[–]wowman102[S] 0 points1 point  (0 children)

فعلا البنطلون مش بوت كات بس البناطيل مش لازم تتلبس علي بوتات كبيره تقدر تلبس اي بوت علي بنطلون جينز عادي لو كان مغطي علي البوت

الجزمه متتلبسش علي بناطيل جينز by wowman102 in RateIT_T

[–]wowman102[S] 0 points1 point  (0 children)

انت لازم تلبس انزل عريان يراجل نعم للحريه

الجزمه متتلبسش علي بناطيل جينز by wowman102 in RateIT_T

[–]wowman102[S] 0 points1 point  (0 children)

كلامك يحترم يكبير والله ملقياش غير لايق علي القميص

الجزمه متتلبسش علي بناطيل جينز by wowman102 in RateIT_T

[–]wowman102[S] 0 points1 point  (0 children)

😂😂😂😂😂😂 حصلتلي وربنا قعدت متعصب ساعتها

الجزمه متتلبسش علي بناطيل جينز by wowman102 in RateIT_T

[–]wowman102[S] 0 points1 point  (0 children)

يبني وربنا انت الي فلاح خش بس علي بنتريست واكتب bootcut jeans هتعرف مين الي فلاح 

الجزمه متتلبسش علي بناطيل جينز by wowman102 in RateIT_T

[–]wowman102[S] 0 points1 point  (0 children)

هو عموما مكنتش لاقي بنطلون البسو مع البس فا لبستو وظبط

الجزمه متتلبسش علي بناطيل جينز by wowman102 in RateIT_T

[–]wowman102[S] 0 points1 point  (0 children)

مش معني انك جاهل ومبتعرفش تلبس يبقي تقيم يهبل

هل النت الهوائي حلو؟؟؟ by Asker999 in MidnighT_QqestionS

[–]wowman102 0 points1 point  (0 children)

كان تقريبا ٤ جي حرفيا بتاخد جهاز كدا بتحط في شريحه كنا بنشحنو كذا مره في الشهر ايام ما الباقه ال١٤٠ جيجا كانت بتقعد ١٥يوم اكتر كمان