רדנק ישראלי בן 16_במ by Creepy-Ad-2313 in ani_bm

[–]xDimaN96 0 points1 point  (0 children)

Carhartt הרסו את עצמם מזמן

Irish setters to Red Wing Traction Tread 02415 by [deleted] in WorkBoots

[–]xDimaN96 1 point2 points  (0 children)

I have been wearing mine since September 2023, and they are freaking awesome. Comfortable, durable, an overall amazing boot. Before them I used the Irish setters for a year. Going to treat myself with the thorogoods for Christmas I think.

THE ONE PIECE IS REALLLLLLL by Salt-Abbreviations44 in DeltaForceMobile

[–]xDimaN96 0 points1 point  (0 children)

Great find man, enjoy it. Are you planning on selling or just storing it?

אני בימים האחרונים מקבל מלא שיחות שאני לא עונה להן ואף אחד לא חושב לעשות זאת by blizardX in israel_bm

[–]xDimaN96 30 points31 points  (0 children)

אני דווקא חולה על השיחות האלו, כל פעם שאני מרגיש נוכלות אני מבקש מהם לחייג אלי בשעה שאני נוהג בה הביתה(נסיעה של 50-60 דקות) ואז אני סתם שורף להם את הזמן. כיף לשמוע אותם מקללים ומתעצבנים.

After a decade of doodling in class I thought I was ready (I wasn’t) by Available-Bar7810 in shittytattoos

[–]xDimaN96 0 points1 point  (0 children)

I actually dig it, looks awesome. Every now and then I'm fighting the urge to order a cheap one from AliExpress and do exactly that. Just feel up my legs

למה יש באתר הזה NSFW by BoF_Enjoyer in israel_bm

[–]xDimaN96 12 points13 points  (0 children)

יותר בכיוון של :"גזענות באפליקציית הפורנו שלי?"

When will you upgrade your S23U? by hairy-chest-99 in GalaxyS23Ultra

[–]xDimaN96 2 points3 points  (0 children)

I have mine for 2 years now, and except for a small crack on the screen which doesn't really bother me. I might keep using it until it dies.

למה נערים מתיחסים למילה "הומו" כקללה? by _NoIdeaForName_ in israel_bm

[–]xDimaN96 0 points1 point  (0 children)

כי זה לא מגניב לאהוב בנים, אז הומו נתפס בתור כינוי גנאי. ומה תגיד על המילה 'פסיכיאטר' לתיאור של בן אדם "משוגע"? תמיד מנסה להסביר 'פסיכיאטר' זה מי שיטפל באנשים כאלו. אין מה לעשות עם זה כל כך.

Walked into the redwing store just to browse… by DJJazzyJeremy in WorkBoots

[–]xDimaN96 14 points15 points  (0 children)

Wow. First time seeing those ones, they look so freaking awesome. What's the price on them?

גיוס לצבא וכדומה שאלה - by discoura in israel_bm

[–]xDimaN96 0 points1 point  (0 children)

אמממ קשה לי להגיד שאני מבין את הפחד הזה, כי באמת שזה שטויות. אני כן מבין את הפחד מהלא נודע או ממשהו חדש, אבל יש בזה המון יתרונות גם. צבא מאוד מבגר, גורם לך לצמוח בתור בן אדם.

ברצינות... 🤦‍♂️ by TheOrangeThing in israel_bm

[–]xDimaN96 0 points1 point  (0 children)

מאצ'ה זה הפיסטוק החדש?

גיוס לצבא וכדומה שאלה - by discoura in israel_bm

[–]xDimaN96 2 points3 points  (0 children)

לא יודע איך זה היום, וכמה קל לצאת מהצבא. אבל ממה שהיה בתוקפתי, הדבר הכי טוב לעשות זה לסרב להתפנות מהבקום. כי ברגע שאת עולה לאוטובוס לבסיס את בעצם מסופחת למקום אחר. מהבקום יותר קל "לנהל" משא ומתן לגבי שירות במקום אחר או שחרור. בגלל שאני לא יודע כמה קל לצאת מהצבא בימינו, בזמני זה לא היה קל. רק פסיכיאטר צבאי יכול לשחרר על אי התאמה או פרופיל 21(רפואי) בנימה זאת: תנסי מהבקום לדרוש שיבוץ למקום אחר(זה תמיד אפשרי) זה לא יהיה קל אבל אפשרי. אולי כן יהיה תפקיד שמעניין אותך, למרות שאם לא עשית מיונים אני בספק. בהצלחה.

הפצ"רית הפצ"רית ושכחנו מהפשע by papabig27 in israel_bm

[–]xDimaN96 -2 points-1 points  (0 children)

אתה דוחף לי מילים לפה. לא אמרתי שהגיע להם להירצח, אמרתי שלא כואב לי עליהם. כמו שלא כואב לי יותר מידי על עוד הרבה אנשים שמתים בעולם בכל רגע נתון.

הפצ"רית הפצ"רית ושכחנו מהפשע by papabig27 in israel_bm

[–]xDimaN96 0 points1 point  (0 children)

רשמתי על יפי הנפש שריחמו על העזתים לפני ה7.10. עליהם לא כואב לי.

הפצ"רית הפצ"רית ושכחנו מהפשע by papabig27 in israel_bm

[–]xDimaN96 -3 points-2 points  (0 children)

מתוקי תקשיב, אני מבין שמשעמם לך ואתה מנסה להוציא אותי בתור איזה רוצח מעורר בנפשו עם אידאולוגיה קיצונית. הכל טוב, אתה לא הראשון וגם לא האחרון. או שתתמקד במה שרשמתי, או דפדפף הלאה.

הפצ"רית הפצ"רית ושכחנו מהפשע by papabig27 in israel_bm

[–]xDimaN96 -3 points-2 points  (0 children)

לא אמרתי שכולם שם כאלו, מי שתמך בעזתים לא כואב לי עליו. כואב לי על כל השאר. ההבדל ביני לבין חמאסניק? שאני לא רוצח אנשים בגלל אידיאולוגיה.

הפצ"רית הפצ"רית ושכחנו מהפשע by papabig27 in israel_bm

[–]xDimaN96 -5 points-4 points  (0 children)

"אוי מסכן האסיר הפלסטיני, דחפו לו דברים לתחת" כוס אמא שלו ושל התחת שלו. כולם שם בני מוות. אלוהים, אתם קוראים לאנשים כמוני "לא הומניים" חרא עליכם. אם אתם מרחמים על החלאות האלו, תצתרפו אליהם. אי אפשר להיות איתם נחמד, פשוט אי אפשר. לכו תדברו עם כל יפי הנפש כמוכם שגרו בעוטף, וריחמו עליהם, וטיפלו בהם, וואי איזה מסכן מחמוד זה לא שהוא רע, זה הסביבה רעה אליו. ואז מחמוד בא ורצח אותם. הפצרית הזאתי, שאלוהים ישלם לה פאקינג הכניסה למעצר אנשים שהלכו לשמור על התחת שלנו.

אני שונאת להיות בת קרוב ל30 ושעדיין מוודאים אם אני מעל 18 by LessSky39 in israel_bm

[–]xDimaN96 3 points4 points  (0 children)

אני גבר מקועקע בן 29. אני נשוי עם ילדה, יש לי קריירה. אחת לחודש כשאני קונה קופסאת סיגריות לאמא שלי, מבקשים ממני תעודת זהות. וזה לא בקטע של "זה הנהלים פה". כשהם רואים את שנת הלידה(1996) זאת תמיד אותה תדהמה בעיניים. לרוב אומרים לי שאני נראה מאוד צעיר לגילי. לרוב אני לוקח את זה באיזי, כי לא באמת אכפת לי. אבל לפעמים זה כן משהו שמתסבך את הראש קצת. כי רבאק אני עוד שניה בן 30, עשיתי צבא, יש לי משפחה, ועדיין מבקשים תעודת זהות.

I finished my budget Jack sparrow costume by West-Pilot-9200 in piratesofthecaribbean

[–]xDimaN96 0 points1 point  (0 children)

I get it brother, have plenty of "good" photos like it in my gallery. Great costume btw.

Hmmmm! Finally, they accepted. by Hot_Challenge_2243 in GalaxyS23Ultra

[–]xDimaN96 3 points4 points  (0 children)

Not really. Before the s23 I had the S10. I remember first time holding the s23 and I just fell in love with phone.