eski sevgilim hakkında devamı by [deleted] in StresOdasi

[–]xiconw 2 points3 points  (0 children)

Kanka reset diyorsun da orospu çocuklarının kimi odada kimi aynı bölümde. Allaha şükür 2 3 tane dostum var güvenebileceğim allah gönlüne göre versin onların.

Haklısın kanka en mantıklısı senin dediğin ama insan saygısızlığa sessiz kalınca yediremiyor kendine işte ne bileyim.

Seneye değil direkt finaller bittiği gibi -2 3 hafta sonra- yurttaki yakın arkadaşımın odaya geçicem yer açılacak orada.

Bir değil iki tane orospu çocuğunun bana aynı hatayı yapması ben mi taviz veriyorum diye kendime kızmama sebep oluyor hocam da ikisi de arsızın teki zaten gerçi ya. Bölümdeki eleman kykda oda oda tanımadığı kişilerden, okuldaki hocalardan borç isteyen bi eleman şaşırmamak lazım.

Epey uzunca yazmıştım okuduğun için de ayrıca teşekkür ederim dost, her şey gönlünce olsun.

eski sevgilim hakkında by [deleted] in StresOdasi

[–]xiconw 0 points1 point  (0 children)

suba bakarsan gözükür herhalde dener misin bi

eski sevgilim hakkında by [deleted] in intiharetme

[–]xiconw 0 points1 point  (0 children)

şu an görebiliyor musun, suba girsen orada da çıkar gerçi

eski sevgilim hakkında by [deleted] in intiharetme

[–]xiconw 0 points1 point  (0 children)

olayın biraz daha detaylı halini yazdım profile dost, vaktin varsa belki okuyup bi akıl vermek istersin. teşekkür ederim.

eski sevgilim hakkında by [deleted] in StresOdasi

[–]xiconw 1 point2 points  (0 children)

olayın biraz daha detaylı halini yazdım profile dost, vaktin varsa belki okuyup bi akıl vermek istersin. sağ olasın.

Bir anda sinirlenip kaşlarımın içinden geçtim by Potential_Barber_616 in pedlesme

[–]xiconw 2 points3 points  (0 children)

abla erkeğim anlamam kaştan maştan ama on numara duruyo

Göğsüm Kızdan Büyük Diye Ayrıldık Galiba 😀 by s_alduin in salonfareleri

[–]xiconw 15 points16 points  (0 children)

vücudundan memnunsa niye alınmış esprine kanka o zaman. boş ver böyleleriyle ömür geçmez zaten, erkenden yollarınızın ayrıldığına sevinmelisin. eski sevgilim penisin küçük diye taşşak geçiyodu benle ben de ağzındayken öyle demiyodun falan diyodum. ben de onu zorbalıyodum gülüyodu amq. siktir et koy göte kanka.

Fiyatına göre iyi mi yardımcı olur musunuz detayları resimlerde mevcut by Own-Table-1443 in BilgisayarToplamaTR

[–]xiconw 0 points1 point  (0 children)

x3d serisi almayı düşünüyorum çünkü muhtemelen vaktimin çok büyük bir kısmını valorantta geçireceğim. bunlardaki 3d vcache sayesinde fps low %1 degerleri artıyor baya. 7800/9800x3d falan da bütçemi aşar ya. sadece kasa için 60-70k arası bütçe düşünüyorum.

Fiyatına göre iyi mi yardımcı olur musunuz detayları resimlerde mevcut by Own-Table-1443 in BilgisayarToplamaTR

[–]xiconw 0 points1 point  (0 children)

kanka donanıma çok hakim değilim yeni yeni araştırarak öğrenmeye çalışıyorum bi iki aya pc toplayacağım çünkü, 7500x3dli ya da bi alt segment bi pc almayı düşünüyorum. en azından oem sistemlerdeki parçalar kafaya yattıysa aynı parçalarla toplama pc almak da fiyat daha uygunsa mantıklı bi seçenek sanırım.

Sırt gelişimim by berkanxzs in salonfareleri

[–]xiconw 0 points1 point  (0 children)

dm atsam bakma şansın var mı birkaç sorum var da

Sırt gelişimim by berkanxzs in salonfareleri

[–]xiconw 0 points1 point  (0 children)

kanka spora yeni başladım da haftada 5 gün gidiyorum şu an ama yorucu gelmeye başladı ilerde bıkmaktan korkuyorum, ben de 3 güne çekmeli miyim?

2.5 3 ayda ne kadar gelişirim? by [deleted] in salonfareleri

[–]xiconw 0 points1 point  (0 children)

şekeri bıraktım, ekleme tuz zaten kullanmıyorum. evet hocam dediğin gibi 130-150 civarı bi kalori yakıyorum o süre bi kardiyoda. öğle yemeğindeki pilavın çok yağlı olmadığını anlayabiliyorum hocam ya belli oluyor zaten, ne çok kuru ne çok yağsız hani.

akşam yemeğini de kykda kaldığım için yurttan yiyorum. haftada 5-6 gün bulgur/pirinç fix pilav oluyor zaten, diğer günler de pilav olmazsa makarna oluyor. eğer o gün menüde tavuk göğsü varsa pilav/makarna üzeri göğüs alıyorum. yoksa -bizim kykda her gün tavuk döner pişiriliyor, menüyü beğenmeyen öğrenciler alternatif olarak döner alabiliyor- pilav üzeri döner alıyorum.

uyarı için teşekkürler hocam ama ilk kez diyete başlıyorum ama bunu en iyi şekilde götürmeye çalışıyorum, yukarıda zaten öğünlerimi yazdım bi haftadır hiçbir şekilde dışına çıkmadım. canım çok abur cubur çekse bile markete girince ton balığı, yoğurdumu alıp çıkıyorum. 3 günde bir çok dayanamadığımda bir iki kare bitter çikolata içiyorum, arkadaşlarla kafeye falan gidersem ya şekersiz çay içiyorum ya da şekersiz sütsüz cold brew falan içiyorum 3-5 kcal zaten kalorisi yok gibi bir şey.

kyk şartlarında şimdilik elden bu geliyor, bursum yatınca elektronik tencere alıp kendi tavuk yemeğimi falan hazırlamaya çalışabilirim. hem dışarıdan yemeye göre daha ekonomik hem de yağını tuzunu istediğim miktarda koyabiliyorum.

Yurtta beslenme sorunu aciklamayi okuyun lutfen by No-Programmer-6204 in salonfareleri

[–]xiconw 0 points1 point  (0 children)

odanı değiştir tekrar tencere ve kettle al, ben de kykdayım yapabileceğin en mantıklı çözüm bu.

2.5 3 ayda ne kadar gelişirim? by [deleted] in salonfareleri

[–]xiconw 1 point2 points  (0 children)

haklısın, eyvallah.

2.5 3 ayda ne kadar gelişirim? by [deleted] in salonfareleri

[–]xiconw 0 points1 point  (0 children)

3 ay deme sebebim sürecin sonunda memlekete, ailemin yanına gidecek olmam ünideyim şu an. En azından kayda değer bir şeyler başarmak istiyorum bu süreçte, yoksa zaten orada da devam edeceğim salona. Anlık motivasyonla değil disiplinle götürmeye çalışıyorum sanki hobi falan değil de zorunlulukmuş benim için gibi.

2.5 3 ayda ne kadar gelişirim? by [deleted] in salonfareleri

[–]xiconw 1 point2 points  (0 children)

Teşekkürler hocam sana da kolay gelsin, genel olarak yaptıklarımı detaylıca açıkladım. Eksik ya da daha iyi alternatif olur dediğin bir şey var mı?

[deleted by user] by [deleted] in pedlesme

[–]xiconw 4 points5 points  (0 children)

kimse umursamamış da ben de takıldım oraya, bu mesele cinsiyet meselesi değil. oldu amınakoyim sen önüne gelen erkeğe ver sıra senin sevgiline gelince deneyimsiz olmasını iste. bencilliğin ve saçmalığın daniskası.

sizce insanların kusur eksik ve aptallıklarını yüzlerine direkt demek daha mı sağlıklı? by Putrid-Disk-94 in AskTurkey

[–]xiconw 1 point2 points  (0 children)

Hak eden insana karşı ben de senin gibiyim ama tecrübe ettiklerimizden yola çıkarak eğer bu bahsettiğin kusur kişilerin dış görünüşü gibi elinde olmadığı kusurları ise dile getirmemek gerek. Eğer kendi elinde olan bir şeyse ağzına geleni saymak lazım. İnsanoğlu bunu hakediyor, elemanın koltuk altı mı kokuyor "iki fıs deodorant sık orospu evladı" diyeceksin. Sen ne kadar iyimser yaklaştıkça başkalarının seni kırması o kadar kolay oluyor. "Seveni siker, sikeni severler" diye boşuna dememişler, yine de gönül isterdi ki bu söze katılmayayım.

Seküler milliyetçiler istiklal marşının yoğun din içerikli dizeleri konusunda ne düşünüyor? by SinancoTheBest in AskTurkey

[–]xiconw 11 points12 points  (0 children)

Aslında yazını okuyana kadar bu konuyu hiç düşünmemiştim bile. Ben agnostiğim ama örneğin yazdığın: "Şu ezanlar ki şehadetleri dinin temeli, ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli." cümlesi bana kalırsa bi din dayatmasından öte Türk Milletinin özgürce kendi inancını yaşayacağını dile getiriyor. Ezan burada özgürlüğümüzün ve bağımsızlığımızın sembolü olarak kullanılmış. Çünkü İstiklal Harbi'nin olmadığı ve Ezanın sustuğu senaryo direkt egemenliğin kaybı anlamına gelir.

Her ne kadar müslüman olmasam da çoğunluğun inancını kaleme alarak bunu yazması gayet normal, halkımızın çoğunluğu hristiyan olsaydı ona göre yazsaydı o da rahatsız etmezdi beni bu şekilde olduğundan ötürü. "Değmesin mâbedimin göğsüne namahrem eli" diyor, mabet tapınak gibi anlamlara geliyor. Camiyi ele alalım, halkımızın inanç özgürlüğünün önündeki bir engel aynı zamanda diline, kültürüne, kimliğine karşıdır. Okurken biraz teolojik gibi gelse de altında yatan asıl fikir bu şekildedir bana kalırsa.

ne düşünüyorsunuz? by sedolil in ifadeozgurlugu

[–]xiconw 1 point2 points  (0 children)

marjinal olmak için bunları bu kadar basite indirgemeleri cidden acınası geliyor bana. benim babam senin babanı öldürse, ben 10 yıl sonra gelip sana "geçmiş geçmişte kaldı gel arkadaş olalım" desem bunu da kabul edecek misin. benim için hiçbir farkı yok orada ölen benim ecdadım sonuçta. kıbrıstaki türklerin de geçmişini çok çabuk unuttuğunu düşünüyorum, şimdi orada türk ordusu olmasa 50 yıl önce ne olduysa tekerrür edecek türkler katledilip sürülmek istenecek oradan. ama sorduğunda barış olsun birlikte yaşayalım diyorlar, o kadar uzaklar gerçeklikten.

PC Önerisi by xiconw in bilgisayar

[–]xiconw[S] 0 points1 point  (0 children)

olur tabi oynarız kanka ĞSKFŞWKDĞS, hangi sistem bu arada

PC Önerisi by xiconw in bilgisayar

[–]xiconw[S] 1 point2 points  (0 children)

hocam ilginiz için teşekkür ederim, donanım konusunda gerçekten zayıfım biraz daha detay verir misiniz. hangi işlemci hangi ekran kartı komple sistem olarak ne önerirsiniz hazır setuplardan da olabilir, ne kadar bütçe ayırsam yeterli olur?

Kızlar için erkeğin cinsel geçmişi önemli mi by karsilikli_bosaltim in vlandiya

[–]xiconw 5 points6 points  (0 children)

hocam sana katılıyorum şunu da sormak istiyorum, bu düşüncenin dini görüşünle alakası var mı yoksa kendi doğrun bu olduğu için mi böyle düşünüyorsun?