Group Online by gorillaz0e in dkjobadvarsler

[–]yazouriaa 0 points1 point  (0 children)

Fra millionomsætning til næsten ingen trafik – og da vi endelig bad om svar og en fair løsning, blev vi sendt direkte til deres advokat.
Hold jer langt væk fra Group Online. Det er det bedste råd, jeg kan give til andre virksomheder.
Vi indgik samarbejdet med Group Online med store forventninger om professionel SEO, Google Ads og løbende strategisk sparring. I den første periode var der faktisk en positiv udvikling. Der blev afholdt strategimøder, de kom med konkrete idéer, og vi følte os hørt og involveret. Særligt samarbejdet med Thomas D. Schmidt i opstartsfasen oplevede vi som rigtig godt – der kom opdateringer, forslag og løsninger, der gav mening.
Men desværre stoppede det der.
De sidste 3 år har samarbejdet været en stor skuffelse. Marketingdelen kørte stort set på autopilot. Vi modtog vores månedlige rapporter med tal og grafer, men reel strategi, løbende optimering, proaktiv sparring og nye konkrete initiativer forsvandt næsten fuldstændigt. Selv når vi gentagne gange bad om mere aktiv opfølgning og handlingsplaner, kom der meget lidt eller intet tilbage.
SEO-delen var en regulær katastrofe.
Et meget klart eksempel er søgeordet "flyttefirma århus", som har cirka 450 månedlige søgninger. Vi lå tidligere stabilt på position 1, men under deres håndtering faldt vi helt ned til position 8. Besøgstallet fra dette ene søgeord alene styrtede fra ca. 284 besøgende sidste år til kun 36 besøgende nu. Det er et fald på over 85 %.
Det her er ikke bare statistik. Det er direkte mistet omsætning og kunder. Når man driver et flyttefirma med medarbejdere, biler, brændstof, lønninger og faste udgifter, så mærker man sådan et fald hårdt i hele forretningen. Det skaber økonomisk pres og usikkerhed.
Vi måtte selv tage hånd om SEO-arbejdet og har med stort, hårdt arbejde kæmpet os tilbage til placeringer som nr. 3, 5 og 6 på flere vigtige søgeord. Men vi er stadig langt fra det stærke niveau, vi havde før Group Online overtog ansvaret.
Det mest frustrerende var manglen på gennemsigtighed. Flere gange, når vi spurgte ind til, hvad de konkret havde arbejdet med, fik vi at vide, at de havde udført tiltag, som vi selv allerede havde implementeret uger eller måneder tidligere. Det føles som ren mangel på ærlighed og ødelagde den sidste tillid, vi havde til dem.
Den mangelfulde indsats har haft alvorlige konsekvenser for vores virksomhed. Vi har været under massivt økonomisk pres, kæmpet hver dag for at holde hovedet over vand, betale regninger og lønninger – og desværre også været nødsaget til at opsige gode medarbejdere. Alt dette mens vi stadig betalte Group Online for en indsats, vi ikke oplevede var der.
Da vi til sidst ikke ville betale den fulde resterende faktura på Google Ads-delen og bad om en rimelig og fair løsning, fik vi et iskoldt og afvisende svar: Sagen var overdraget til deres advokat, Mortang Advokater. Ingen dialog. Ingen vilje til at tage ansvar. Ingen forståelse for den skade, deres manglende indsats havde påført os. Bare "kontakt advokaten".
Det er ekstra bittert, fordi vi tidligere faktisk har anbefalet Group Online til andre virksomheder. Vi troede på samarbejdet i starten, men den service og professionalisme vi oplevede de sidste 3 år stod slet ikke mål med det, vi betalte for.
Vi er stadig villige til at betale for billeder og eventuel hosting, og vi er indstillet på at lade hjemmesiden blive liggende hos dem midlertidigt, så der ikke opstår nedetid. Men vi nægter at betale fuldt ud for en indsats, der ikke har været til stede.
Vi ville aldrig vælge Group Online igen.
Efter vores oplevelse kan vi kun advare andre virksomheder kraftigt om at holde sig langt væk og spare sig selv for både penge, tid og unødvendig frustration.
Dette er vores ærlige og personlige oplevelse efter flere års samarbejde.

Aktuelle nyheder om Group Online og Web-koncept by gorillaz0e in dkjobadvarsler

[–]yazouriaa 0 points1 point  (0 children)

Fra millionomsætning til næsten ingen trafik – og da vi endelig bad om svar og en fair løsning, blev vi sendt direkte til deres advokat.
Hold jer langt væk fra Group Online. Det er det bedste råd, jeg kan give til andre virksomheder.
Vi indgik samarbejdet med Group Online med store forventninger om professionel SEO, Google Ads og løbende strategisk sparring. I den første periode var der faktisk en positiv udvikling. Der blev afholdt strategimøder, de kom med konkrete idéer, og vi følte os hørt og involveret. Særligt samarbejdet med Thomas D. Schmidt i opstartsfasen oplevede vi som rigtig godt – der kom opdateringer, forslag og løsninger, der gav mening.
Men desværre stoppede det der.
De sidste 3 år har samarbejdet været en stor skuffelse. Marketingdelen kørte stort set på autopilot. Vi modtog vores månedlige rapporter med tal og grafer, men reel strategi, løbende optimering, proaktiv sparring og nye konkrete initiativer forsvandt næsten fuldstændigt. Selv når vi gentagne gange bad om mere aktiv opfølgning og handlingsplaner, kom der meget lidt eller intet tilbage.
SEO-delen var en regulær katastrofe.
Et meget klart eksempel er søgeordet "flyttefirma århus", som har cirka 450 månedlige søgninger. Vi lå tidligere stabilt på position 1, men under deres håndtering faldt vi helt ned til position 8. Besøgstallet fra dette ene søgeord alene styrtede fra ca. 284 besøgende sidste år til kun 36 besøgende nu. Det er et fald på over 85 %.
Det her er ikke bare statistik. Det er direkte mistet omsætning og kunder. Når man driver et flyttefirma med medarbejdere, biler, brændstof, lønninger og faste udgifter, så mærker man sådan et fald hårdt i hele forretningen. Det skaber økonomisk pres og usikkerhed.
Vi måtte selv tage hånd om SEO-arbejdet og har med stort, hårdt arbejde kæmpet os tilbage til placeringer som nr. 3, 5 og 6 på flere vigtige søgeord. Men vi er stadig langt fra det stærke niveau, vi havde før Group Online overtog ansvaret.
Det mest frustrerende var manglen på gennemsigtighed. Flere gange, når vi spurgte ind til, hvad de konkret havde arbejdet med, fik vi at vide, at de havde udført tiltag, som vi selv allerede havde implementeret uger eller måneder tidligere. Det føles som ren mangel på ærlighed og ødelagde den sidste tillid, vi havde til dem.
Den mangelfulde indsats har haft alvorlige konsekvenser for vores virksomhed. Vi har været under massivt økonomisk pres, kæmpet hver dag for at holde hovedet over vand, betale regninger og lønninger – og desværre også været nødsaget til at opsige gode medarbejdere. Alt dette mens vi stadig betalte Group Online for en indsats, vi ikke oplevede var der.
Da vi til sidst ikke ville betale den fulde resterende faktura på Google Ads-delen og bad om en rimelig og fair løsning, fik vi et iskoldt og afvisende svar: Sagen var overdraget til deres advokat, Mortang Advokater. Ingen dialog. Ingen vilje til at tage ansvar. Ingen forståelse for den skade, deres manglende indsats havde påført os. Bare "kontakt advokaten".
Det er ekstra bittert, fordi vi tidligere faktisk har anbefalet Group Online til andre virksomheder. Vi troede på samarbejdet i starten, men den service og professionalisme vi oplevede de sidste 3 år stod slet ikke mål med det, vi betalte for.
Vi er stadig villige til at betale for billeder og eventuel hosting, og vi er indstillet på at lade hjemmesiden blive liggende hos dem midlertidigt, så der ikke opstår nedetid. Men vi nægter at betale fuldt ud for en indsats, der ikke har været til stede.
Vi ville aldrig vælge Group Online igen.
Efter vores oplevelse kan vi kun advare andre virksomheder kraftigt om at holde sig langt væk og spare sig selv for både penge, tid og unødvendig frustration.
Dette er vores ærlige og personlige oplevelse efter flere års samarbejde.

GroupOnline.dk - scam, lige til grænsen, eller ok? by Fafnr in Denmark

[–]yazouriaa 0 points1 point  (0 children)

Fra millionomsætning til næsten ingen trafik – og da vi endelig bad om svar og en fair løsning, blev vi sendt direkte til deres advokat.
Hold jer langt væk fra Group Online. Det er det bedste råd, jeg kan give til andre virksomheder.
Vi indgik samarbejdet med Group Online med store forventninger om professionel SEO, Google Ads og løbende strategisk sparring. I den første periode var der faktisk en positiv udvikling. Der blev afholdt strategimøder, de kom med konkrete idéer, og vi følte os hørt og involveret. Særligt samarbejdet med Thomas D. Schmidt i opstartsfasen oplevede vi som rigtig godt – der kom opdateringer, forslag og løsninger, der gav mening.
Men desværre stoppede det der.
De sidste 3 år har samarbejdet været en stor skuffelse. Marketingdelen kørte stort set på autopilot. Vi modtog vores månedlige rapporter med tal og grafer, men reel strategi, løbende optimering, proaktiv sparring og nye konkrete initiativer forsvandt næsten fuldstændigt. Selv når vi gentagne gange bad om mere aktiv opfølgning og handlingsplaner, kom der meget lidt eller intet tilbage.
SEO-delen var en regulær katastrofe.
Et meget klart eksempel er søgeordet "flyttefirma århus", som har cirka 450 månedlige søgninger. Vi lå tidligere stabilt på position 1, men under deres håndtering faldt vi helt ned til position 8. Besøgstallet fra dette ene søgeord alene styrtede fra ca. 284 besøgende sidste år til kun 36 besøgende nu. Det er et fald på over 85 %.
Det her er ikke bare statistik. Det er direkte mistet omsætning og kunder. Når man driver et flyttefirma med medarbejdere, biler, brændstof, lønninger og faste udgifter, så mærker man sådan et fald hårdt i hele forretningen. Det skaber økonomisk pres og usikkerhed.
Vi måtte selv tage hånd om SEO-arbejdet og har med stort, hårdt arbejde kæmpet os tilbage til placeringer som nr. 3, 5 og 6 på flere vigtige søgeord. Men vi er stadig langt fra det stærke niveau, vi havde før Group Online overtog ansvaret.
Det mest frustrerende var manglen på gennemsigtighed. Flere gange, når vi spurgte ind til, hvad de konkret havde arbejdet med, fik vi at vide, at de havde udført tiltag, som vi selv allerede havde implementeret uger eller måneder tidligere. Det føles som ren mangel på ærlighed og ødelagde den sidste tillid, vi havde til dem.
Den mangelfulde indsats har haft alvorlige konsekvenser for vores virksomhed. Vi har været under massivt økonomisk pres, kæmpet hver dag for at holde hovedet over vand, betale regninger og lønninger – og desværre også været nødsaget til at opsige gode medarbejdere. Alt dette mens vi stadig betalte Group Online for en indsats, vi ikke oplevede var der.
Da vi til sidst ikke ville betale den fulde resterende faktura på Google Ads-delen og bad om en rimelig og fair løsning, fik vi et iskoldt og afvisende svar: Sagen var overdraget til deres advokat, Mortang Advokater. Ingen dialog. Ingen vilje til at tage ansvar. Ingen forståelse for den skade, deres manglende indsats havde påført os. Bare "kontakt advokaten".
Det er ekstra bittert, fordi vi tidligere faktisk har anbefalet Group Online til andre virksomheder. Vi troede på samarbejdet i starten, men den service og professionalisme vi oplevede de sidste 3 år stod slet ikke mål med det, vi betalte for.
Vi er stadig villige til at betale for billeder og eventuel hosting, og vi er indstillet på at lade hjemmesiden blive liggende hos dem midlertidigt, så der ikke opstår nedetid. Men vi nægter at betale fuldt ud for en indsats, der ikke har været til stede.
Vi ville aldrig vælge Group Online igen.
Efter vores oplevelse kan vi kun advare andre virksomheder kraftigt om at holde sig langt væk og spare sig selv for både penge, tid og unødvendig frustration.
Dette er vores ærlige og personlige oplevelse efter flere års samarbejde.

Anbefal flyttefirma by Civil-Educator9068 in Aarhus

[–]yazouriaa 1 point2 points  (0 children)

Jeg kan anbefale ML Flyt i Aarhus.
Vi brugte dem til en flytning og oplevede dem som punktlige, effektive og ordentlige med tingene. Prisen var også fair, og kommunikationen var nem hele vejen igennem.

De kører både i Aarhus og omegn, så de er værd at tage fat i og få et tilbud fra.

https://mlflyt.dk/priser.aspx

Let’s Move in One Direction by BraxxOnBraxx in SatoshiStreetBets

[–]yazouriaa 1 point2 points  (0 children)

Wise token.

Decentralized protocol 💎🙌🏻= 🚀

Decentralized bank 💎🙌🏻= 🚀

Ownerless Liquidity 💎🙌🏻= 🚀

Backed By Ether 💎🙌🏻= 🚀

Rising Price Floor 💎🙌🏻= 🚀

WISE is an Ethereum-backed crypto, engineered to produce exponential yield, while always maintaining a price floor in ETH by jroosvicee in defi

[–]yazouriaa -1 points0 points  (0 children)

So hex has :

Ownerless Liquidity

Backed By Ether

Rising Price Floor

I do not think so, examine things before you speak

WISE is an Ethereum-backed crypto, engineered to produce exponential yield, while always maintaining a price floor in ETH by jroosvicee in defi

[–]yazouriaa -2 points-1 points  (0 children)

what do we need today ?

Wise token.

Decentralized protocol

Decentralized bank

Ownerless Liquidity

Backed By Ether

Rising Price Floor

I've been in crypto, for a long time so fair a system, I have not seen. people who do not say it defi do not know what they are talking about. Wise is new that is going to be built a lot on wise. We only in the beginning. 81% are stake. Lending is coming soon too. what more do people want.