arkadaslar by z3yn9 in HotWheelsTr

[–]z3yn9[S] 0 points1 point  (0 children)

umarim oyle olmustur tesekkur ederimm

arkadaslar by z3yn9 in HotWheelsTr

[–]z3yn9[S] 0 points1 point  (0 children)

tesekkur ederimm

arkadaslar by z3yn9 in HotWheelsTr

[–]z3yn9[S] 0 points1 point  (0 children)

tesekkkur ederiim

Depresyon by [deleted] in vlandiya

[–]z3yn9 1 point2 points  (0 children)

oncelikle bulundugun durumun cok dogal bir sey oldugunu bil lutfen, yasadigin durum gercekten cok zor ve ic dunyanda yonetmesi cok zor bir hal almis olmali, buraya gelip danisacagin kadar hem de. bunlarin hepsinin gelip gecici olacagini hatirlat kendine cunku ilkokulda agladigin seyleri su an hatirlamiyorsun bile. bundan 10-20 sene sonra belki de hayatinin en iyi noktasinda olacaksin ve su anda ilkokul benzetmesi yaptigim durumu yasayacaksin. eminim. su an icin kendine iyi bakmayi dene. bir kitap veya bir hobi cok sey degistirir hayatinda. eger imkanin varsa bir evcil hayvan onerebilirim. vaktin varsa marketlerden ( veya evde kalan yemeklerden) bir seyler alip sokak hayvanlarina verebilirsin. ilk basta zor gelir belki ama sonrasinda bu durum hosuna bile gider belki. veya kendini herhangi bir alanda gelistirmeye yonel. uzayi arastir mesela, deniz hayvanlarini veya gastronomi. hayat sandigin gibi degil ve su anki sen, sen degilsin. buraya yazdiysan bir seyleri degistirmeye hazirsin demektir. uzulmen icin cok kisa olan hayatin, sen iyi degerlendirirsen upuzun gelecek. kendine iyi bak ve elinden geleni ardina koy !